Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja és 2. ban simán egykerekezel kopott hengerrel? JOE 14-48-al nem tud, bár nem is nagyon tudta kipróbálni. Pedig az már tényleg rövid.
Köszi!
Na megszámoltam neked Első lánckerék 15 , Hátsó lánckerék 46
Koszi a sok tippet Sokat segítettetek :)
csak a lökhárító nem olyan fos anyag mint az oldalidomok......
van rá spéci alapozó, utána mehet bármilyen festék
amíg nem hajlik meg az idom addig szép is lesz
polírozd ki a műanyagot aztán nem kell festegetni
ha a színe nem tetszik matricázd le telibe
van speciális alapozó ami beleeszi magát a műanyagba és arra megy a "rugalmas" festék.persze ezek nem olcsó dolgok.de meg lehet nézni,mikor pl.autóknál "színre fújják" a lökhárítót,tükröt utólag komoly alapozás nélkül,hogy néz ki...ha fest az ember,akkor érdemes igényesen.
Még nem de megszámolom ;)
Lánckereket megszámoltad?
Pfff kár hogy nincs valami speckó festék rá :( Akkor asszem csak sima festés lessz a vége . Remélem azért kibír valamennyit :)
egy időben próbálkoztam festéssel
a kemény műanyagot még csak-csak de a lágyakat lehetetlen rendesen festeni
2 tankidomra(kicsit kisebb mint az xt) egy ezres volt az alapozó utána a festék
Én még nem hallottam/olvastam jó megoldásról. Ha dől a motor, márpedig szokott, akkor úgy is karcos lesz. Egy ennyi idős motornál meg főleg elfogadja mindenki. Én nem taknyolnám le semmiképpen!
Helló Valaki tudna segiteni abban hogy hogyan festjem be a muanyagokat a motoron hogy ne torjon meg a festéj ? Koszi elore is
Köszönöm az infót! Körülnézek majd Veszprémben hátha szerencsével járok :)
van ilyen tubusos zsír, párszáz ft
http://www.szerszamtar.hu/list...
aztán csak beteszed
de a másik fajtát is be lehet tömködni de elég nagy macera, mert ha levegős akkor nem pumpálja ki
de árban kb egyformák
aztán tökmindegy milyen zsír, nagy hő mincs
Kézzel is megtömheted, de van 4decis patron is bele. Én grafitos zsírral kenem.
Van kimondott ilyen pumpába való zsír vagy teljesen mindegy, hogy milyen gépzsír kerül bele?
http://www.hart.hu/kezi_egykar...
enyém ilyen
de ettől vannak olcsóbbak is
olyant vegyél aminek a csöve fém, a gumist szar rápattintani
Hol lehet kapni ehhez a zsírzógombhoz való zsírzópisztolyt? Nekem is meg kellene zsírozni, de sajnos nekem nincs ilyen eszközöm. :S
szerintem évente 1x bőven elég
vagy ha épp kint van a hátsó kerék
nemigen tud ám oda a víz bemenni, persze a magasnyomású utat nyit mindenhová
Mosás után érdemes azért nem? Igaz, már mondtad, hogy Te nem igen mosod.
a dugó alattira gondoltam én is
nekem melegítés után teljesen jó lett
amúgy meg ha nem pont arra áll mi van?
ha a kerék bent van tök szar hozzáférni, ha kint van akkor meg mindegy hogy merre áll csak ne a blokk felé
nem kell azt olyan sűrűn zsírozni......
Nem rossz ötlet, de azbeszt zsinórral, vagy teflonszalaggal egyszerűbb lesz talán.
Én már kivettem őket, szétszedtem, kipucoltam, de nehezen veszi így is. Vagyis úgy mondanám, hogy mellé nyomja. Az a baj gomb feje is már kopottas, az újak tökéletesen veszik. Én úgy mondanám az 5.-ről ne feledkezzetek meg, ami a gumidugó alatt van. A himbatengely.
csere előtt melegítsd meg egy gázégővel, enyémbe nem is lehetett nyomni zsírt(késsel kellett levágni a zsírt az elejéről, lehet még gyári volt)
megpiszkáltam dróttal, megmelegítettem aztán tisztára jó lett
a 4. zsírzó helyről meg ne feledkezz meg