van rá spéci alapozó, utána mehet bármilyen festék
amíg nem hajlik meg az idom addig szép is lesz
polírozd ki a műanyagot aztán nem kell festegetni
ha a színe nem tetszik matricázd le telibe
van speciális alapozó ami beleeszi magát a műanyagba és arra megy a "rugalmas" festék.persze ezek nem olcsó dolgok.de meg lehet nézni,mikor pl.autóknál "színre fújják" a lökhárítót,tükröt utólag komoly alapozás nélkül,hogy néz ki...ha fest az ember,akkor érdemes igényesen.
egy időben próbálkoztam festéssel
a kemény műanyagot még csak-csak de a lágyakat lehetetlen rendesen festeni
2 tankidomra(kicsit kisebb mint az xt) egy ezres volt az alapozó utána a festék
Én még nem hallottam/olvastam jó megoldásról. Ha dől a motor, márpedig szokott, akkor úgy is karcos lesz. Egy ennyi idős motornál meg főleg elfogadja mindenki. Én nem taknyolnám le semmiképpen!
van ilyen tubusos zsír, párszáz ft http://www.szerszamtar.hu/list...
aztán csak beteszed
de a másik fajtát is be lehet tömködni de elég nagy macera, mert ha levegős akkor nem pumpálja ki
de árban kb egyformák
aztán tökmindegy milyen zsír, nagy hő mincs
a dugó alattira gondoltam én is
nekem melegítés után teljesen jó lett
amúgy meg ha nem pont arra áll mi van?
ha a kerék bent van tök szar hozzáférni, ha kint van akkor meg mindegy hogy merre áll csak ne a blokk felé
nem kell azt olyan sűrűn zsírozni......
Én már kivettem őket, szétszedtem, kipucoltam, de nehezen veszi így is. Vagyis úgy mondanám, hogy mellé nyomja. Az a baj gomb feje is már kopottas, az újak tökéletesen veszik. Én úgy mondanám az 5.-ről ne feledkezzetek meg, ami a gumidugó alatt van. A himbatengely.
csere előtt melegítsd meg egy gázégővel, enyémbe nem is lehetett nyomni zsírt(késsel kellett levágni a zsírt az elejéről, lehet még gyári volt)
megpiszkáltam dróttal, megmelegítettem aztán tisztára jó lett
a 4. zsírzó helyről meg ne feledkezz meg
amíg nem hajlik meg az idom addig szép is lesz
polírozd ki a műanyagot aztán nem kell festegetni
ha a színe nem tetszik matricázd le telibe
a kemény műanyagot még csak-csak de a lágyakat lehetetlen rendesen festeni
2 tankidomra(kicsit kisebb mint az xt) egy ezres volt az alapozó utána a festék
http://www.szerszamtar.hu/list...
aztán csak beteszed
de a másik fajtát is be lehet tömködni de elég nagy macera, mert ha levegős akkor nem pumpálja ki
de árban kb egyformák
aztán tökmindegy milyen zsír, nagy hő mincs
enyém ilyen
de ettől vannak olcsóbbak is
olyant vegyél aminek a csöve fém, a gumist szar rápattintani
vagy ha épp kint van a hátsó kerék
nemigen tud ám oda a víz bemenni, persze a magasnyomású utat nyit mindenhová
nekem melegítés után teljesen jó lett
amúgy meg ha nem pont arra áll mi van?
ha a kerék bent van tök szar hozzáférni, ha kint van akkor meg mindegy hogy merre áll csak ne a blokk felé
nem kell azt olyan sűrűn zsírozni......
megpiszkáltam dróttal, megmelegítettem aztán tisztára jó lett
a 4. zsírzó helyről meg ne feledkezz meg