Szevasztok! Lenne egy amatőr kérdésem! Az xt lengőkarjába és a hibájába összesen van 3db 90 fokos zsírzógomb. Én ezeket ki akartam cserélni, mert tisztítás után is nehezen veszik be a zsírt. Na most az a helyzet, hogy pont rossz felé állnak, úgy szorulnak meg, ha meglazítom akkor meg fityeg. Valami trükkje van, hogy szoros is legyen és jó felé álljon? Sokat segítenétek
Nem, van dekompresszorom, csak nem műkődik :) Nincs bebovdenezve, csak egyfelső pontom rögzítve hogy ne zavarjon bele a szelepbe aztán kész. Elég szar berúgni nélküle, főleg melegen mert akkor még passzosabb a dugó, és még nagyobb a kompresszió. De már megszoktam
hátsó sárvédőn található piros fényvisszaverője esetleg van valakinek felesleg?
a gyári stanley kellene csak, ha kell megkeresem a számát
a fém tartó része nem kell csak a műanyag
már csak ez hiányzik a gyárias kinézethez
esetleg még a jobb hátsó(vagy bal első) indexbúra is érdekelne
köszi!
Itt meg az eső esik folyamatosan, én nem értem ezt az időt... A sárért én sem ugrálok, de ha menni kell hát menni kell. Igazad van, a motor most várhat, koncentrálj a vizsgákra. Sok sikert hozzá!
A lánc hossza: 115 körüli elég szerintem, nem tudom pontosan, nem nagyon foglalkoztam vele. Ebben a hónapban nem motorozok sokat szerintem, ma is szakadt a hó, de még mondja. A dagonyából meg már elegem van. 1 hónap múlva vizsga, utána pedig ki tudja, hol dolgozom (ha dolgozom), lehet motorozni sem lesz időm, főleg ha másik megyében dolgozok majd. Tanulni is kéne, nem annyira vidám az élet.
Persze, ha csillapodnak körülöttem a dolgok, biztosan veszek rá, de addig nincs kedvem kidobni 30 rugó körül, főleg, ha utána csak hébe hóba veszem elő.
Aha, nekem így mutatták még anno' a 60-as évekbe. Olyat is halottam, hogy leveszik a szelepfedelet és ott töltenek bele, hogy ne szárazon járjon a motor az első indításnál. De szerintem ez teljesen felesleges mert az utolsó ml-ig úgy se tudod leengedni belőle az olajat. + leengedés előtt úgy is járatni kell pár percig a motort.
TT-be 2,3L megy bele cserénél! A gyújtás oldali deklin van egy ablak(váltókar előtt), sima csavarhúzóval kitekered és ott mehet bele bőven olaj. Én úgy szoktam, hogy először beletöltök ott egy 1,5L-t a többit pedig a tartályba.
Persze majd töltök fel képet csak csinálnom kell pár jobb minőségűt róla!Amire én gyanakodtam,átszálltam pocsoján így valami beázásra gondoltam,vagy lendkerék ék,arra azért mert nem rég újítottam fel és csavarögzítő nélkül raktam vissza(bár lehet nem kell csak olvastam ilyet is),másik karbi az meg azért mert pasztával van a uszúház visszarakva és leválhatott valami darabka,harmadiként még esetleg gyertya de az is új!
a szelepdekni csavarokat melegen lazítsd meg, bár így is van esély hogy eltörik
és nem kell állat módon meghúzni
a gyári stanley kellene csak, ha kell megkeresem a számát
a fém tartó része nem kell csak a műanyag
már csak ez hiányzik a gyárias kinézethez
esetleg még a jobb hátsó(vagy bal első) indexbúra is érdekelne
köszi!
Persze, ha csillapodnak körülöttem a dolgok, biztosan veszek rá, de addig nincs kedvem kidobni 30 rugó körül, főleg, ha utána csak hébe hóba veszem elő.