Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tegyél a zsírzógombok alá, puha műanyagból /pl. olajosdoboz/ kivágott alátétet. Túl is húzhatod, ha 1 nem elég tegyél 2-őt.
Szevasztok! Lenne egy amatőr kérdésem! Az xt lengőkarjába és a hibájába összesen van 3db 90 fokos zsírzógomb. Én ezeket ki akartam cserélni, mert tisztítás után is nehezen veszik be a zsírt. Na most az a helyzet, hogy pont rossz felé állnak, úgy szorulnak meg, ha meglazítom akkor meg fityeg. Valami trükkje van, hogy szoros is legyen és jó felé álljon? Sokat segítenétek
Nem, van dekompresszorom, csak nem műkődik :) Nincs bebovdenezve, csak egyfelső pontom rögzítve hogy ne zavarjon bele a szelepbe aztán kész. Elég szar berúgni nélküle, főleg melegen mert akkor még passzosabb a dugó, és még nagyobb a kompresszió. De már megszoktam
vagy a deko nem ragadt meg/baszódott el?
nem támaszt ki a szelep?
Ha kihül
Nálunk reggelente annyi van kb. Most is esik a hó! 2-3 fok lehet! Holnapra akár 10cm eshet. Köpönyeg 4-et ír.
már nincs 0 fok. tavasz van
A hidegen mit jelent? 0 fokban, vagy ha kihül már akkor sem indul?
szokott......
a szelepdekni csavarokat melegen lazítsd meg, bár így is van esély hogy eltörik
és nem kell állat módon meghúzni
Ha nincs szelephézagom az okozhat olyan hibát hogy hidegen nagyon nehezen indul, durrog és akárhogy megrúgom nem rúg vissza?
Király, videót mindenképpen kérek! Nem 1-et!
A héten ideér!
hátsó sárvédőn található piros fényvisszaverője esetleg van valakinek felesleg?
a gyári stanley kellene csak, ha kell megkeresem a számát
a fém tartó része nem kell csak a műanyag
már csak ez hiányzik a gyárias kinézethez
esetleg még a jobb hátsó(vagy bal első) indexbúra is érdekelne
köszi!
A go proval mi a helyzet?
Itt meg az eső esik folyamatosan, én nem értem ezt az időt... A sárért én sem ugrálok, de ha menni kell hát menni kell. Igazad van, a motor most várhat, koncentrálj a vizsgákra. Sok sikert hozzá!
Köszönöm a segítséget :)
köszönöm sikerült megoldani de nekem 2 liter jött le a blokkból és enyit is töltöttem bele és fullnál van a nívó :D
A lánc hossza: 115 körüli elég szerintem, nem tudom pontosan, nem nagyon foglalkoztam vele. Ebben a hónapban nem motorozok sokat szerintem, ma is szakadt a hó, de még mondja. A dagonyából meg már elegem van. 1 hónap múlva vizsga, utána pedig ki tudja, hol dolgozom (ha dolgozom), lehet motorozni sem lesz időm, főleg ha másik megyében dolgozok majd. Tanulni is kéne, nem annyira vidám az élet.

Persze, ha csillapodnak körülöttem a dolgok, biztosan veszek rá, de addig nincs kedvem kidobni 30 rugó körül, főleg, ha utána csak hébe hóba veszem elő.
Sikerült megtudni a lánc hosszát?
Aha, nekem így mutatták még anno' a 60-as évekbe. Olyat is halottam, hogy leveszik a szelepfedelet és ott töltenek bele, hogy ne szárazon járjon a motor az első indításnál. De szerintem ez teljesen felesleges mert az utolsó ml-ig úgy se tudod leengedni belőle az olajat. + leengedés előtt úgy is járatni kell pár percig a motort.
Így könnyebben felveszi az olajat? A mennyiséget meg bocsi, nem tudtam jó.
Ja és még annyi hogy trafós megoldás van esetleg az(így vettem).
TT-be 2,3L megy bele cserénél! A gyújtás oldali deklin van egy ablak(váltókar előtt), sima csavarhúzóval kitekered és ott mehet bele bőven olaj. Én úgy szoktam, hogy először beletöltök ott egy 1,5L-t a többit pedig a tartályba.
Persze majd töltök fel képet csak csinálnom kell pár jobb minőségűt róla!Amire én gyanakodtam,átszálltam pocsoján így valami beázásra gondoltam,vagy lendkerék ék,arra azért mert nem rég újítottam fel és csavarögzítő nélkül raktam vissza(bár lehet nem kell csak olvastam ilyet is),másik karbi az meg azért mert pasztával van a uszúház visszarakva és leválhatott valami darabka,harmadiként még esetleg gyertya de az is új!