Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

84-86
Milyen évjáratú az XT-d?
olvassa ő ezeket a sorokat hidd el!
Ez megvolt, csak a 45-ös hátsónál nincs az én konkrét évjáratom.
Nem semmi emberek vannak hallod... Nem hiszem, hogy magától lépni fog, inkább meglapul, megvárja míg lecsitulnak a kedélyek és jól elfelejti mindenki ezt az egészet.
Kattints a lánckerék típusára. Pl:JTF577 ha első vagy JTR857 ha hátsó.
Ha ez megvan alul válaszd ki a motor évjáratát és típusát.
Gerecsemotornál 15eFt a kuplungdekli, 20eFt a szelepfedél, ezért gondoltam, hogy annyira rossz árakat csak nem írok...
Hát talán igen, megoldaná a dolgot, de jobb lenne, ha magától lenne benne annyi emberség, hogy legalább ennyit megtérít.
Így-is úgy-is megmaradna a maga kis haszna...
Hogyan tudok az xt-n belül lánckerék méretet váltani?
Én innen rendeltem mindent, jó hely, korrektek is. Itt egy áttétel tervező hogy nagyjából tudd mekkora méretű láncra lesz szükséged!
Áttétel
Igen, ma lemostam, hát mit ne mondjak nagyon meg vagyok elégedve. A motoron minden kifeketedett, sok vizet sem használ szerintem (legalább is nem lohog belőle, mint a slagból). Felszívja kis nyomással az autósampont is, plusz a 100 bár bőven elég szerintem. A monocrossos matricát a lengővilláról leszedte, ezt sajnálom .

Skeleton, itt tényleg jó áron van, megnézem van e lánckerék is, ha igen, "jobb" mint a gerecse. (2 postadíjnál már ugyan ott vagyok). Kicsit aggaszt, mert abban a hitben voltam, hogy jó a szettem, de így nem lehet neki állni komoly motorozásoknak.
Hát... Elég kényes ügy mit ne mondjak... 40e? 30-al sokat mondasz már szerintem, egy kuplung dekli 5-10 között mozog. Én azt mondom, ha nincs más választásod látogasd meg pár cimboráddal, és beszélgessetek el a jóember fejével. Hátha észhez térne, és megtérítené a feléd okozott kárt valamilyen úton-módon.
te tudod, de nem akarlak semmiképpen rábeszélni gerecse használtra, mert ha mégsem lenne jó, akkor beszívtam..... de beszarnál, ha meglátnád, milyen láncot küldött nekem 5 ezerért... én nem is nagyon akartam újat venni erre a motorra, de így utólag jól is tettem! A cbr-re azért nem vennék így
Úgy, hogy volt egy szerelőm, aki messze lakott (Várpalotán) és olcsón szervizelte nekem a gépet (3. sebesség + olajpumpa + vez lánc csere kijött 35eFt-ból munkadíjjal együtt), aki aztán külföldre költözött, így nem vihettem hozzá a gépet.
Kerestem itt a fórumon egy másik embert, aki hasonlóan olcsón és jól dolgozik.
Elmondtam panaszomat, elvittem blokkot, amit aztán kis ideig ott kellett hagynom egy nem várt kiadás miatt.
Mikor meglett a pénz, szóltam, "megcsinálta" az emberke.
Hazahoztam, berúgó le se ment, mert főtengely nem fordult át, szívócsonk kuka, amit beletöltöttem olaj, hosszú állás után elfolyt, mert amit rátett kuplung dekli el van repedve.
Főtengely azért nem fordult át, mert a szelepfedél alatt egy imbuszcsavar megakasztotta vezérműtengelyt...
80eFt fizettem, ami reális lett volna, ha veztengely, hengerfej, szelepfedél, kuplungdekli csere, szelepek beállítása + munkadíj, ha jó is lesz a gép, de nem lett az.
Amit ténylegesen cserélt a kuplung oldali dekli, meg a szelepfedél.
Ha úgy nézem, hogy mondjuk 10eFt a munkadíj, szelepfedél egy 15eFt, meg a kuplung oldali dekli is, akkor 40eFt össz, de kb a szelepfedél az, ami 80eFt-ból nem a károm, mert hát ezért a munkáért munkadíj hát finoman szólva is túlzás.
Most mikor nekiláttam újra a gépnek, jó áron jutottam hengerfej és veztengelyhez, de kuplung oldali dekli mindenképp kell még.
Ha 40eFt-ot valamilyen módon kártalanítani, akár kp-ban, akár a korábban írt alkatrészekkel, már annak nagyon örülnék.
De erre nem sok esélyt látok, hacsak nem eltulajdonítom tőle... :/

Talán a legnagyobb baj az volt, hogy megbíztam egy idegenben, de mivel motoros szintén, nem gondoltam átverésre, mint ahogy a szerelő Várpalotán se vert át.

Hát így alakult sajnos. :(
17-ből megúsznád szerintem a DID-et. Itt pl.
Köszi ezt is! Hát azért 4-5 táblánál már nem mindegy az a 800ft....
És hogy teljesít a mosó? már tesztelted?
Én ma kívül belül kimostam, nem sajnáltam tőle a vizet. Átzsíroztam, nincs gáz! Meg akarom nézni az olajszintet, mire visszafordulok, megint lohog az olaj, előtte megtúráztattam kicsit.
Ini, Te milyen láncot ajánlanál, konkrét típusra? Ajánlottak itt már egy DID 520 VX2-t, csak kicsit borsos. Gerecsén ajánlottak gyűrű nélküli DID-et, 13-ért, illetve egy most bejött JT X gyűrűs láncot 15-ért. Tudnál nekem ajánlani, ami neked bevált?

Használt láncot 5-ért adják, nem drága, de hanyagolom.
ha megszárad lepotyog
amúgy felénk inkább homok van mint agyag, de agyagos-sáros részt is könnyen lehet találni
Klingerit itt pedig "csak" ennyi, na ha legközelebb kellene, akkor ezeket nézegesd, azért jóval olcsóbb mint az 1890 vagy mennyi!
ja egy az egyben ugyanaz.... amit megspórolsz már majdnem fedezné a szállítást! ( a szállítás még ami sokszor igencsak megnöveli az összeget )
Nem tudom, Te hol jársz a motorral, de nekem nagyon sáros tud lenn. Indokolatlanul nagyon össze keni magát. Most nem tudok olyan képet mutatni, ahol a legdurvábban néz ki, de hasonlót tudnék.
motort mosni?
én csak műszaki előtt pucolom le a gépet
legutóbb azért vittem előbb műszakira mert épp tiszta volt
3 napos eső lemosta olyan tisztára hogy majdnem elmentem mellette.....
max a henger&fej bordái közül piszkálom ki a sarat
vaterán van 40x50-es 1300 -ért 650ft szállítással.
Köszi szépen a linket, elmentettem! Mondjuk az felettébb érdekes, hogy ugyanaz a méret és mégis 600FT különbség van a kettő közt.
itt csak 1300, ha valamikor venni akarsz