Egy első szériás GoPro. Remélem még nem talált új gazdát...
Ha jó állapotúak a lánckerekeid én a helyedben vennék rá új láncot, arra már legalább nem lenne egy darabig gondod. Persze tudom, a pénz nagy úr sajnos! Kuplung...Nekem se a legjobb, kerekezgetés után már szinte kormányig beesik a kuplungkarom.
Gondolkodok, hogy kicserélem a rugókat, de félek hogy nem sokat javítana a problémámon.
Okés, esetleg elmondanád mi a kamera típusa? Utánanéznék mit tud. Panaszom amúgy nekem sincs túl sok, de pl egy ilyen lánccserénél szívom a fogam, fogalmam sincs mi legyen, pont mire elkezdeném a szezont értelmesen. Meg a kuplungja sem valami agresszív már.
Jövő héten annyi videót rakok fel, hogy még meg is unod majd!
Találtam egy relatív olcsó sisak kamerát, de csak a következő hét elején tudok menni érte...
Nekem is ugyanolyan láncom van, szintén nagyon be vállt. Nyugodtan vegyél olyat, elől amúgy nekem JT lánckerék van, 2-3e km van benne, de nem veszem észre kopás jelét.
te tudod, de azt tudd, hogy igen nagyot lehet bukni ha gáz van és a motornak nincsenek papírjai, biztosítása, a vezetőnek jogosítványa!
És itt nem arra gondolok, hogy megállít a rendőr, az még a jobb esetek közé tartozik a rosszak közül!
JT lánckerekek vannak fent, nincs gond azokkal sem! A lánckerekek élettartam egyébként nagyban függ a lánctól is, ha "nyúlós" láncod van az előbb-utóbb kihat a lánckerekeidre is. Most 14-50-es, de módosítom majd vagy az elsőt nagyobbra, vagy a hátsót 48 vagy 46-ra (ha van), mert ide az alföldre ez fölösleges.
2kf 18"-os hátsója belemegy, csak ritkán kapni... én fél évig kutattam mire találtam! Van 17"-ban is crossgumi, csak nem túl nagy a választék és drága!
Utcán hogy akarsz vele mászkálni ha okmány nélküli a gép?
Endurózni jó, kettőt fordul aztán az utca végén vagy vele, meg a domb tetején. Viszont én a kiszemeltedet nem venném meg. Megnézni érdemes, ha a közelben van, tényleg fel van e újítva. 18-as kerékkel 2kf-ig volt. Ja és kistankosat nézegess szerintem. Nézz rá TT-re is, ha yamahát akarsz, de abból olcsón jót nem tudsz venni. Esetleg XR 600, az a TT-től is jobb.
DID 520VX2 van nekem, 3000 alatt egyszer feszítettem eddig, pedig ebben volt egykeró tanulgatás is bőven+hó, sár, homok, stb... én csak ajánlani tudom.
Ha jó állapotúak a lánckerekeid én a helyedben vennék rá új láncot, arra már legalább nem lenne egy darabig gondod. Persze tudom, a pénz nagy úr sajnos! Kuplung...Nekem se a legjobb, kerekezgetés után már szinte kormányig beesik a kuplungkarom.
Gondolkodok, hogy kicserélem a rugókat, de félek hogy nem sokat javítana a problémámon.
Találtam egy relatív olcsó sisak kamerát, de csak a következő hét elején tudok menni érte...
Nem raknál fel a motorodról egy videót? Le dobsz két kört az utcában az bőven elég, kíváncsi vagyok rá, tetszetős nagyon a TT-d.
Van ahol már 20e felett van egy ilyen X gyűrűs.
És itt nem arra gondolok, hogy megállít a rendőr, az még a jobb esetek közé tartozik a rosszak közül!
Utcán hogy akarsz vele mászkálni ha okmány nélküli a gép?