én csak azért, hogy legyen némi fogalmam az egészről.... hátha egyszer komolyabban kedvet kapok motorszereléshez..... bár az új motorok már nem karbisok, hanem injektoros, azt meg nem kell javítani, mert ha elromlik akkor kuka és ott nem manuálisan kell állítgatni, hanem már szinte programozni kell tudni
sose voltam ilyen tudományos a témában
amikor 5mm vagy kicsit alatta volt akkor szivárgott a túlfolyón, aztán lett 7mm
azóta nem
többi nem érdekel......
130as tempót viszi, nem hörög le mint anno a dt(az alacsony szint miatt)
szimót meg mindig a peremig állítottam aztán mindig jó volt.....
bonyolult is a téma, ha komolyan vesszük, még egy simsonnál is a lelke mindennek, hogy a porlasztó megfelelően működjön, minden belsőégésű motornak az egyik legfontosabb része...
ma összehangoltam a két karbit, mert a segédkarbi később kelt életre mint ahogy kellene, most már előírás szerint be van állítva, aztán majd hosszabb távon kiderül, hogy tényleg jó-e.... végre felszáradt már a sár, erre holnaptól megint mondja az esőket
nagyon belebonyolódsz a témába
ha magas a szint akkor oldaltámaszon folyik a túlfolyón
ezeken a szarrákopott 20 év körüli karbikon úgy sem tudsz mindent gyári értékre hozni
meg aztán ha a helytelen szint miatt megnő a fogyasztásod 3%-al akkor mi történik?
ennyi erővel a karbit is fel kellene újítani mert a tű is kopott a helye is meg kb minden
nekem a közepétől olyan 6-7 mm felé van, 1 mm hiba simán van a módszerben
még tovább böngésztem és azt írják, hogy emelővel olyan állásba kell hozni a motort, hogy a karburátor vízszintes legyen és a benzinszint ellenőrzést járó motornál kell végezni
Utánanéztem a service manulban és ott több kétes esetbe ütköztem benzinszintállás ügyben!
azt írja, hogy vízszintes karburátor állásnál a benzinszintnek az úszóház felső éle alatt 6-8 mm-ig kell lennie az üzemanyagnak....
De!
ha megnézzük a karbi nem teljesen vízszintesen áll, hanem kicsit bukik a henger felé illetve a német "Oberkante" szó fordítható úgy is, hogy "felső él" és úgyis, hogy "felső sarok"..... most vagy az úszóház felső élétől nézzük vagy a felső sarok utalhat arra, hogy mivel nem teljesen vízszintesen áll, így a légszűrő felüli része magasabban van és ahhoz kell mérni a 6-8 mm-t
Szóval f@sza
Egy biztos, igen fontos a helyes benzinszintállás és nem valószinű, hogy ha nem megfelelő akkor rögtön az úszót kell hajlítgatni (ellentétben a kisipari utángyártott simson úszókkal, amik úgy szarok ahogy vannak! ott kell hajtogatni, mert az mindenfelé áll)
"Ha a tűszelep a kopás miatt mélyebben zár, akkor az úszó és vele együtt a benzinszint is megemelkedik, ergo egy konstans fordulaton és változatlan terhelésű állapotban a konstans mennyiségű levegőhöz a vákuum több benzint fog tudni áramlásba indítani. Ezt a tény szokták egyes fél-amatőr szerelők kihasználni arra, hogy a sokat fogyasztó autók karbiján elállítják, lecsökkentik az amúgy is nagyon érzékeny benzinszintet."
ma megnéztem a benzinszintet azzal a csöves módszerrel és nekem nem 7mm-re van az úszóház összetételtől.... hanem 1-2 mm-rel fentebb!
Ha magasabb a benzinszint kicsivel az mit befolyásol?
Szevasztok! Széthúztam a berúgókaromat, mert meg akartam zsírozni. A benne lévő rugó, és golyó elugrott :(. A Technoroll szerintetek foglalkozik rugókkal?
Sziasztok! Valaki meg tudná nekem mondani hogy mekkora az XT 600 (43F) gyári kipufogó végcső átmérője amiben még benne van a fojtás ?
Mekkora a különbség fojtással és nélküle azon kívül hogy halkabb? Az enyémet fojtás nélkül vettem, és nincs összehasonlítási alapom.
Az jó nagyon, rákérdeztem az akciós gumikra, meg hogy naprakész-e a honlapon lévő ártábla, de ott a Te hátsód 16.607ft elsőd meg 13.337. Nekem persze azt mondták, hogy azokkal az árakkal kell számolni.
140-es befér hátra? Nekem 110-es cross van bent, de ha teljesen be lenne tolva a kerék nem tudna elforogni. Jelenleg a 7-es fokozaton áll a tengely (az a kis fém távolság álítól lapon) és így is hozzá ér a láncvédőhöz illetve kb 1-1,5 centi van a gumin lévő bütyök és a villa belső pereme között.
befér a 140es is, de azt összehúzza a felni
bár a cross 140es nem tudom azokon nagyobb a bütyök mint a fim-en de szerintem az is beférne
nekem 120as van hátul elöl meg 90es a pereket nem tudom pontosan de talán 120/80 és 90/90
a 100assal könnyebben lehet kanyarogni mint a 140essel
ha jól muzsikál akkor simán jó.... lehet nem is előnyös a széles gumi, nem tudom nem értek hozzá... én most rendeltem hátra az 130/90, de én eléggé be vagyok korlátozva gumi terén a 17" miatt
kormányváltás után nagyon panaszkodott hogy szinte minden megváltozott
nézelődtem már képzések után is, de elég távol vannak tőlem, Pest, Szeged....
évi 100 pénz körül már találni aki bevállalja a tanítást
amikor 5mm vagy kicsit alatta volt akkor szivárgott a túlfolyón, aztán lett 7mm
azóta nem
többi nem érdekel......
130as tempót viszi, nem hörög le mint anno a dt(az alacsony szint miatt)
szimót meg mindig a peremig állítottam aztán mindig jó volt.....
ma összehangoltam a két karbit, mert a segédkarbi később kelt életre mint ahogy kellene, most már előírás szerint be van állítva, aztán majd hosszabb távon kiderül, hogy tényleg jó-e.... végre felszáradt már a sár, erre holnaptól megint mondja az esőket
ha magas a szint akkor oldaltámaszon folyik a túlfolyón
ezeken a szarrákopott 20 év körüli karbikon úgy sem tudsz mindent gyári értékre hozni
meg aztán ha a helytelen szint miatt megnő a fogyasztásod 3%-al akkor mi történik?
ennyi erővel a karbit is fel kellene újítani mert a tű is kopott a helye is meg kb minden
nekem a közepétől olyan 6-7 mm felé van, 1 mm hiba simán van a módszerben
azt írja, hogy vízszintes karburátor állásnál a benzinszintnek az úszóház felső éle alatt 6-8 mm-ig kell lennie az üzemanyagnak....
De!
ha megnézzük a karbi nem teljesen vízszintesen áll, hanem kicsit bukik a henger felé illetve a német "Oberkante" szó fordítható úgy is, hogy "felső él" és úgyis, hogy "felső sarok"..... most vagy az úszóház felső élétől nézzük vagy a felső sarok utalhat arra, hogy mivel nem teljesen vízszintesen áll, így a légszűrő felüli része magasabban van és ahhoz kell mérni a 6-8 mm-t
Szóval f@sza
Egy biztos, igen fontos a helyes benzinszintállás és nem valószinű, hogy ha nem megfelelő akkor rögtön az úszót kell hajlítgatni (ellentétben a kisipari utángyártott simson úszókkal, amik úgy szarok ahogy vannak! ott kell hajtogatni, mert az mindenfelé áll)
"Ha a tűszelep a kopás miatt mélyebben zár, akkor az úszó és vele együtt a benzinszint is megemelkedik, ergo egy konstans fordulaton és változatlan terhelésű állapotban a konstans mennyiségű levegőhöz a vákuum több benzint fog tudni áramlásba indítani. Ezt a tény szokták egyes fél-amatőr szerelők kihasználni arra, hogy a sokat fogyasztó autók karbiján elállítják, lecsökkentik az amúgy is nagyon érzékeny benzinszintet."
Ha magasabb a benzinszint kicsivel az mit befolyásol?
haver intézte, még nálam sincs
Mekkora a különbség fojtással és nélküle azon kívül hogy halkabb? Az enyémet fojtás nélkül vettem, és nincs összehasonlítási alapom.
elől 90/90 21
Az jó nagyon, rákérdeztem az akciós gumikra, meg hogy naprakész-e a honlapon lévő ártábla, de ott a Te hátsód 16.607ft elsőd meg 13.337. Nekem persze azt mondták, hogy azokkal az árakkal kell számolni.
nem tudom hogy intézték ennyi volt:
90/90 - 21 Mitas C11 Speedy Croc 10.300,-Ft.
120/90-18 C10 Speedy Croc 12.400,-HUF.
bár a cross 140es nem tudom azokon nagyobb a bütyök mint a fim-en de szerintem az is beférne
nekem 120as van hátul elöl meg 90es a pereket nem tudom pontosan de talán 120/80 és 90/90
a 100assal könnyebben lehet kanyarogni mint a 140essel