Sajgótarján után viszont van két oldali megközelítési lehetőség is, ami elég szép helyeken visz, azaz hoz el Ózd-ig. :) A Ténéré sajnos nem rendszámos....
Nos, itt egy kis rögtönzött vidi. A kipu marhára párásodik, vagy nem tudom, s hideg, az tuti. :D Valaki a folytást kivette belőle, így elég sz@r hangja van. Véleményed szerint az önindítós leállítás után hallható kattanás az nem rendellenes? http://youtu.be/JSiJZUROGeE
sosem jártam még arra
salgótarjánig jutottam el pár éve, de akkor rally célból
nem lehetetlen hogy egyszer arra vezet az utam
amúgy rendszámos a ténéré?
ha igen tudnék pár programot
Az igaz. A robogó, az egy külön műfaj. :D De a simson is! :P
Az nekem is van.
Simson Star. (alias patkány simson )
Jawa 250-es csepptankos
Most a Yamaha
Meg az öreglány Suzuki DR 600
és egy 99-es Ninjazx-9r.
Ha egyszer, jó idő lesz, s szép hazánkat bejárod, esetleg Borsod megye felé veszed az utat, akkor nézz be az egykori "kohász városba" Ózd-ra. :)
Igen meg kellene áztatni, csak a hidegben nincs kedvem szétszedni, a melegben meg motorozni kell . Nekem jól működik, csak a tudat. Az első féket meg lehet szét kell szednem újra, mert lehet hogy folyat a fékcső tömítésnél meg a légtelenítőnél. Aluminium tömítőalátéteket raktam be. Érdekes nyomás alatt nem jön ki fékolaj, meg egész éjjel. Mikor megnézem nem olyan, rá tíz perce meg meghúzom a ujjamat és mintha olajos lenne.
van:
yamaha xt600z(3aj)
honda xr400
yamaha jog
simson s51b
jelenleg
a robesz inkább az asszonyé, de ha szar a kedven megyek vele egy kört a homokon és majd szétvet az adrenalin utána
egyik motoron sem lehet annyira félni mint a robogón
a másik felében van vagy 5 alkatrész, azt nem sokból tart szétkapni
amit meg kell jegyezni az az a rész ami a súblert (vagy mi a rák neve) emeli mert ott van rugó meg lap meg mittudomén, aztán ha nem jegyzed meg hogy állt akkor agyalhatsz rajta hosszú percekig is
télen kellett volna szétszedni jüt tesz neki egy bioetanolos áztatás, mert ami gyantás lerakódást nem old a benzin azt az alkohol feloldja
Én "csak" azt pucoltam ki, meg a másik oldalnak az ülepítőjét. Nem tudom, hogy nyomon kísérted-e az én problémám, mert igazság szerint nekem csak a hidegindítással van, vagyis remélem, hogy csak volt baj. ini sokat segített, valószínű, hogy neked is tud segíteni. Nekem viszont szégyenlem is magam, de sem türelmem, sem kedvem nem volt arra, hogy apró darabokra szedjem, s minden részét ki pucoljak. :(
Ennyi. :D Hány motorod van? Mert már hallottam az XT-ről, Honda-ról, robogóról.... Lehet, hogy nem csak én vagyok vele úgy, hogy tele van a ház "zümmögővel"?!?!?
Abban van valami, hogy azon zselés, gondozásmentes akkuk, amik szünetmentesekben, riasztókban, stb vannak az nem jó így mociba?
Csak a főkarburátort pucoltad ki? Vagy hogy van ezeknél a menet? Apró darabokra szedtél mindent? Lehet nem ártana nekem sem egy jó alapos karburátorpucolás, csak, hogy tudjam, hogy kivan.
12es kell bele, de ha kiveszed a gumidugókat akkor a 14es is belemegy
én most 8,5öst vettem bele ezt a topin spirálcellásat, remélem bírni fogja
ha nem akkor megy a robogóba
Most jöttem fel. pihent a 2 perces első indítás óta másfél, 2 órát a "hidegen". Beindult, s megy. Annyi, hogy a Kawasakimból az akkut kivettem, s az a 9 ah, szerintem kissé kevés. Ha jól emlékszem, ezekbe 12-14 ah-s kellene. Na, de legalább első körben már örülök, hogy ez megvan. Ja, jut eszembe. Megnéztem a szívótorkokat is, ahogy mondtad. Miután a karbit kivettem, letörölgettem, nyomkodtam, átnéztem. Szerintem valaki előttem kicserélhette a szívó toroknál lévő gumikat is, meg ami a levegőszűrő boxba megy bele, mert nagyon szép vényesek, nincsenek megmattulva, igencsak puhák, s jól idomulnak, formálódnak, ahogy kell nekik. Remélem, azokkal egy darabig nem lesz hiba.
Ezt még megnézem. Köszi ismét. Azt viszont mondta a srác, aki hidegindítózta, hogy , ha az nincs, akkor jó csavarlazító is. A lényeg, hogy az a légszűrőház tele volt ganallyal, s az a kis fúvóka is. Remélem, nem csak azért tudtam beindítani, mert a folyosón volt, a 16 fokba, s nem kint a 2-be, de kétlem. A lényeg, hogy virul a pittyem, van egy zsír XT-m :P
a hidegindító úgy elpárolog hogy nyomát sem látod.....
vedd le azt a csövet ami a blokkból meg a légszűrőboxba aztán nézd meg hogy füstöl, ha nem vagy alig akkor nem onnan került bele
Nos, úgy néz ki hogy 1-0 a javamra :D Azaz a TE javadra. A motor már ugye egy hete nem volt beindítva, s most üres porlasztóházzal persze kellett neki egy pár forgatás, rugdosás, hogy beinduljon, de a lényeg, hogy BEINDULT!
Amit viszont mindenképp meg említenék, hogy bár barkácsmódszer, de a bovden huzatszál nélkül nem tudtam volna szerintem megcsinálni :/
Mivel történetesen gond ütött, hogy a légszűrő box-ba miért is van annyi olajos, trutymós anyag. Nos, aztán, mikor összepakoltam a karbit, ismét szét szedtem, mert a szívató furatban is volt némi dzsuva, viszont arra lettem figyelmes, hogy a légszűrő felőli oldalon , van két kis fúvóka. Az egyik a súberfelé vezet, a másik pedig az alapjárati fúvókához (legalább is szerintem) Nos, mivel nem sajnálták tőle annó a hidegindítót, ezen két fóvókához szépen, a légszűrő boxtól levezető gumicsövön keresztül kapott anyagot rendesen, s el volt izomból dugulva. Ismételten a barkács módszeres bovdenszálas témával tudtam csak kidugítani, mert szinte bele volt kövesedve. DE! A motor BEINDULT! HIDEGEN! Na, jó, kicsit túlzás, hogy könnyen, mert a ninja-nak a 9 ah-s akkuját meggyilkoltam egy kicsit, mire elkezdett pöfögni, s utána kellett vagy 5-6-szor rugdosni is, de a lényeg, hogy hidegen, begurítás nélkül beindult. (Mosdjuk kicsit csaltam, mert nem az udvaron, hanem egy kb 15-16 fokos folyosón volt a motor, míg pucoltam a karbit, de akkor is :D ) Nem járattam, csak kb 5-10 másodpercig, s már elég is volt, hogy az önindítóról is egyből pöffenjen. A kis tündérvirágszál lányom most alszik, meg esik az eső, de, ha felkel, addig ismét meghűl, s tesztelek :D
Köszi még egyszer a sok segítséget.
Köszi a jó tanácsot. Igazad van, nem túl jó, mondhatni barkács módszer a bovden szálas téma, de sajnos itt annyira be volt dugulva, hogy egyszerűen 6 bar nem volt elég, hogy átszisszentse. Az igaz, hogy nem használtam komoly vegyszereket, oldószereket, csak benzint, mert más nem volt itthon, s ennek ma mennie kellett :). Remélem nagy problémát nem csináltam a bovdenozással, de a rég múlt szép idők, mikor a jó kis etz-k jawa-k stb-ben az évek alatt lerakódott illetve megkövesedett benzinben lévő olajat kellett kiszedni a fúvókákból, akkor csak ezen módszerrel tudtam, s jó lett.
Nem szívesen akartam vinni szakszervízbe sem, mert ini "barátom" (remélem nem sértem meg vele, ha barátomnak hívhatom) adott jó pár tanácsot. Köszi mindenkinek még egyszer a segítséget.
megpróbálhatod hogy azt a rugós alátétet meghajlítod jobban és akkor egy kicsit jobban zár
van amikor bejön......
de ha el van kopva az a többlyukas gumi akkor ez sem segít rajta
Sziasztok! Ereszt a benzincsapom és nem tudom mit kezdjek vele! Elzárt állapotban is szivárog a benzin.
Van hozzá valamilyen felújító készlet esetleg? Vagy cserélhető benne a tömítés? Nem nagyon merek nekiállni ameddig nem tudom hogy javítható. Még jobban elrontani sem akarom....
átfolyik az ac-n csak amikor kevés van a tankban nincs akkora nyomás
mert ennek eléggé lelóg a tank, az utolsó 1-2 liter ki sem jön ac nélkül
sima xt-n van vagy 10 centi a tank alja és a karbi között
amúgy a hondám is másképp viselkedik amikor kevés benzin van benne, amikor lassabban ejti a fordulatot akkor már tudom hogy mindjárt tartalékra kell tennem, pedig ott is van vagy 10 centi
ac sem bonyolult, csak azt sem könnyű kiszedni, tök egyszerű a belső része én a mosogatószivacs dörzsi részével takarítottam meg a szelepüléseket benne, utána jobb lett teli volt fehér lerakódással
Ja, igen. Nem főfúvóka, arra gondoltam én is, csak butaságot írtam :/. Az igaz, hogy minden motornál más és más, de akkor ezek szerint kb jó helyen van, de lehet finomítani. Köszi még egyszer többszörös segítséged. Ez az ac-s téma b.sza a csőrom, mert beszéltem a tulajjal, s mondta, hogy folyik, amikor meg van nyitva a benzincsap talán. de elvileg szerintem, ha ez is úgy műkszik, mint a robogóknál a membrános benyacsap, akkor ennek is csak vákum hatására kellene mennie. szóval egyenlőre most marad a karbi, aztán, ha nem fain lépek tovább....
Nos, itt egy kis rögtönzött vidi. A kipu marhára párásodik, vagy nem tudom, s hideg, az tuti. :D Valaki a folytást kivette belőle, így elég sz@r hangja van. Véleményed szerint az önindítós leállítás után hallható kattanás az nem rendellenes?
http://youtu.be/JSiJZUROGeE
A papucsért bocsi, csak leszaladtam :D