Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kösz a segítségeket.... ahogy elnézem a képeidet van tapasztalatod XT-vel...2KF-et miért adtad el? (szerintem a legjobb XT típus)
a 43F-ek erősebbek vagy azoknak más a súlyelosztása? mert egy srácnak van, de az elég könnyen jön fel kerékre...
Egyébként nem vágyam az egykerekezés, csak ezt gondolom valamiféle mércének, hogy jóerőben van-e a gép vagy sem..... de lehet ez csak az én hülyeségem, hogy ezt tartom mércének!
Be lehet kötni elvileg megvan a helye.Az a döcögős alapjárat amin még pöfög kb.900-1000 körül van attól tekerd kicsit feljebb.
Eléggé orr nehezek nekem is ilyen van.Nem arra vannak kitalálva,hogy kerekezgessenek velük.Túrázni valók.A youtube-on hallgass meg párat,ha nincs a közelben.
extra alacsony alapjáraton is elpöfög, csak terepen nem igazán ideális az alacsony alapjárat, hamarabb le lehet "fullasztani" ha nem figyel az ember... kíváncsi lennék, hogy milyen a gyári alapjárat, de így füllre fogalmam sincs mennyit forog, ahogy én beállítom... lehet kellene szerezni egy 2kf-es órát és bekötni, ha egyáltalán lehetséges, de lehet nincs is rá mód!
Bontóba lehetne venni hozzá fordulatszámmérőt a helye meg van,de egy elektronikus egyszerűbb lenne.
szívesen odaadnám kipróbálásra egy olyan személynek akinek ilyen motorja van, hogy mit mond.... nekem nincs viszonyítási alapom, mert ez az első ilyen típusú motorom.... nem tudom, hogy van-e benne olyan erő, mint aminek kellene lennie vagy nincs... megy mint a szél, de valahogy nem akarja emelni az elejét, egyben simán jön fel gázra, de 2-ben már nem igazán, pedig cseréltem rajta lánckereket hátul (48)
1300 a gyári érték,de ha melegen letekered annyira hogy még hosszútávon egyenletes legyen az alapjárat az jó.Egy induktív fogós műszerrel rá lehetne mérni,de hallani fogod mikor jó.
jó lenne a fordulatszámot is megfelelően beállítani, de nincs rajta mérő.... így fogalmam sincs mennyi (nem értem miért nem szerelték a fiatalabb kiadásokat fordulatszámmérővel )
A gyári értéktől többet kell kitekerni a motor kopása miatt.Az nem levegő csavar,hanem egy keverék mennyiség állító csavar.Kopottabb motornál nagyobbak a veszteségek.Annyira tekerd ki,hogy egyből ejtse a fordulatot és úgy jó lesz.Egy zöldkártyás géppel ellenőrizhetnéd,de felesleges hangra legyen jó.
Üdv!

A karbin kinek mennyi van kitekerve a levegő csavaron?
Gyárilag 2 vagy 2,5, de nekem az édeskevés.... akkor nehezen ejti vissza a fordulatot,alapjárat előtt kicsit tartja majd lassan beáll, de ha adok neki több levegőt, akkor jó, csak azt kellene eltalálni, hogy mennyi is legyen pontosan..... nem nagyon veszek észre különbséget ha 4 vagy 5 vagy 6-t tekerek ki.... nincs torpanás és hasonlók.... de ha 1-2 van kitekerve akkor is a fent említett jelenségen kívül mást nem érzékelek
Valami műszerrel nem lehet ezeket belőni pontosan, mint pl a hondámon csinálják a szinkront itt nincs valami műszeres beállításra lehetőség?
Jó időnk volt ma :) Nem akarok dicsekedni, de 2 hónap után kihoztam a motort, felébresztettem az alvásból. Egész télen bent volt aksi, totál lemerült... Töltöttem a motorkába benyát, kis szivatoval a 3. rúgásra beröffent.
Ennek örömére elmentem az erdőbe, tettem egy nagy "meg dícsérlek mert jó motor vagy"-kört. :)

Ini ötleted alapján a karburátor le eresztő csavarját módosítottam... sikerült kicsavarni! :) Köszönöm!
A képet ma csináltam.. Üdv
Ha robbanómotoros fűnyíród van, akkor nyírj vele füvet mondjuk 10 percig és vedd ki a nivót belőle! Az is olyan lesz mint a víz. Az olajnak ez a dolga, ha sűrűbb "málébb" az olaj akkor nem fog eljutni olyan kis helyekre mint a folyós (víz) állagú. Mert a fűnyíróban pl. úgynevezett olajköd van, az egész karterben és a blokk belsejében. Ez végzi a kenést, és ez ugye nem jöhetne létre akkor ha nagyon "málé" sűrű az olaj!
Ez a kocsiba is ilyen, csak ott nem látod.
Nekem ugyan nem csöpög 3 perc után, de ha tényleg csak olaj van benne, a motorja biztosan megfelelően működik, akkor baj nem lehet belőle! Nem melegszik oltárian a motorod?
Sziasztok lecseréltem az olajat repsol 20w50re és még mindig ugyan azt a jelenséget észlelem h meek 3 percet és megnezem a nívóval az olajat és mint a víz ugy csöpög ez normális szerintetek? (tt 600) 1984
Ezt még nem de folyamatosan hívom őket de már csak hétfőn lesz belőle valami.kösz
Heló. ezt már hívtad? http://www.kepesmotor.hu/motor...
A lánc tisztítással én is így vagyok. Nem akarok spórolni rajt, nem akarok ráfaragni vele. Ez az X gyűrűs milyen? nagyvason a JT X gyűrűs lánc 110 csapos 14100.- Véleményed róla?
sziasztok yamaha xt 250-hez keresek hátsókereket ha valakinek van vagy tud előre is köszönöm üdv Gyuri
itt fúj a szél elég morcosan
kerítést építünk, aztán majd lefagy.......
pedig bentről kifelé tökéletes tavasznak tűnik
Itt Pesten olyan motorozós idő van, erre ilyenkor nem vagyok otthon...
kisebb ccm-es gépeknél (állítólag)érezhető hogy visszafog a lánc valamennyit
én azért nem vennék gyűrű nélkülit, egyrészt mert általában gyengébbek, másrészt meg a gyűrűst nem kell annyit kezelni
pl a hondán az elmúlt 3 idényben egyszer sem mostam, évente párszor lekenem, de ha lusta vagyok akkor csak befújom csavarlazítóval
árban sincs ám olyan ördögi nagy különbség mert az x gyűrűs did kb 20 pénz a sima gyűrű nélküli 10 az erősített gyűrű nélküli meg 15 felé
aztán ne legyen már ennyire sóher az ember, utána meg attól fosik mikor szakad a lánc
Szia. Ebay-en nézz körül. Sok alkatrész van fent és nagyon soknak az ára az itthoninak a töredéke.
Sajnos nincs 8db bontóssal beszéltem ma de sehol sincs én még ilyennel nem találkoztam hogy sehol nem lehet ezt a ki........szót sz......art kapni,de azért kösz a segitséget
ini !
Küldtem e-mailt, nézd majd meg légy szíves!