Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.motorrevu.hu/motor/yamaha_xt600_tenere
Elvileg az enyém fajta, az 171 kg a menetkész tömeg... :P
ok majd elküldöm délután a számát sms-ben ha aktuális(legutóbb még az volt amikor erről volt szó)
Köszi szépen. Majd írj már ez ügyben, tényleg érdekelne.
holnap rákérdezek mi a helyzet pontosan, mert egyik ember meg akarta venni de visszakozott
pár éve volt generálozva azt mondja azóta nem sokat ment, mivel kőrösön melózik oda autóval jár
olyan mint a dömper
megtankolva majd 200 kiló
Na, az tényleg érdekel annyi pénzért:)
nem eladó, avval járok melózni
meg múlt évben 18 pénzt pakoltam bele ezt senki sem fizetné meg
de tudok egy s50(talán b) elméletileg jó állapotban halason
munkatársamé olyan 30 felé tervezi eladni
Barátnőm mindig azt mondja, hogy olyan vagyok mint egy nagy gyerek. Engem érdekelne a simson is, mikor mehetek érte?
Az a helyzet, hogy én is már betöltöttem a 30-at, s egy-két kilóval már több vagyok, mint 7 éve, de még elérem a kormányt. Én sem megyek (sokszor) 200 felett, de minden motor más és más. Én most oda meg vissza vagyok az XT-ért, pedig volt rendszámos XL-em is, meg most is van hobbi DR 600-am, de ez egy kib@szott nagy motor
az ilyeneket sosem bírtam
vagy a kezem a rövid, vagy a belem nagy de nemigen érem el a kormányt
ráadásul már kurvára félnék 200km/h felett
Jaja. Meg is néznek vele, elhiheted :P Főleg a ninja után.... :) Jajj a kis szejejmem :D
Sziasztok, olyan kérdésem lenne hozzátok hogy yamaha tt 600 nál , a vezérlésröl lenne szó , a lendkeréken mikor körbeforditom egy vonalat tátok rajta utánna kb fél cm-er után egy H betüt és után megint fél cm után egy vonal melyiknek kell lenni a helyes beálitásnak a kémlelö nyilásnál ? A felsö részét vágom csak ennél akadtam el mert az elözö xt-nél is volt egy T betü és oda kellet de, ennél más. Elöre is köszi a válaszokat!
ez kb olyan mint anyám leánykori biciklije(most volt 60 éves) azon is eredeti lenne a fényezés, már ha lenne
Ezen a 75-ös Simsonon is az eredeti "fényezés" van, s Bálint barátom nagyon feszít rajta
Ez igaz :D
esetleg annyit tudsz tenni hogy egy rendszámos rokkant 1vj-t beszerzel és vázcsere
vagy 1 papír 2 motor
a ténéré után olyan az xr4 mint egy bicikli
a szimón meg még a 82-ben ráfújt festék van
Egyébként ez a simo is pofás. Az én "rat simsonom" nem is merem megmutatni :D
Egész jó egyébként. Állítólag külföldi okmányai voltak, szóval forgalomba lehetett volna helyezni, de véletlenül valahol "elkavarodtak" ezen papírok. Az előző gazdája egy Yamaha XJ rendszámával , s forgalmijával használta mondván, hogy XT, meg XJ, majdcsak egy kutya. Na, de a mai sünök sem hülyék már. Én nem mertem volna úgy menni vele.
ÓÓÓÓ, hát ez a Ténéré azért nem piskóta. Az fix lámpafejes :D Szép!
Az XR sem kutya. Állítólag baromi nyomatékosak, s jóval könnyebbek, mint egy XL, vagy akár, mint a Ténéré...
sajna a régi szimóm nem akarják visszaadni, túl jól sikerült a felújítása
ez a sárga elméletileg a gyereké, de nem igen érdekli már a téma
a simson az kötelező darab minden házban, minden igaz motoros lelkűnek
én most fejeztem be a nagy generalt a simson blokkon, el voltam vele pár napig, de már ráfért az új csapágyazás, csak még nem nagyon tudtam kipróbálni az időjárás miatt, de majdcsak jön már a jobb idő
a piros dr-en milyen az a hátsó gumi mitas mi?
a robeszt már nem volt ki vezesse
enyém is csattan ha leáll, mind ilyen
mondták mi csattog de elfelejtettem már
kár érte hogy nem rendszámos elég jónak néz ki