holnap rákérdezek mi a helyzet pontosan, mert egyik ember meg akarta venni de visszakozott
pár éve volt generálozva azt mondja azóta nem sokat ment, mivel kőrösön melózik oda autóval jár
nem eladó, avval járok melózni
meg múlt évben 18 pénzt pakoltam bele ezt senki sem fizetné meg
de tudok egy s50(talán b) elméletileg jó állapotban halason
munkatársamé olyan 30 felé tervezi eladni
Az a helyzet, hogy én is már betöltöttem a 30-at, s egy-két kilóval már több vagyok, mint 7 éve, de még elérem a kormányt. Én sem megyek (sokszor) 200 felett, de minden motor más és más. Én most oda meg vissza vagyok az XT-ért, pedig volt rendszámos XL-em is, meg most is van hobbi DR 600-am, de ez egy kib@szott nagy motor
Sziasztok, olyan kérdésem lenne hozzátok hogy yamaha tt 600 nál , a vezérlésröl lenne szó , a lendkeréken mikor körbeforditom egy vonalat tátok rajta utánna kb fél cm-er után egy H betüt és után megint fél cm után egy vonal melyiknek kell lenni a helyes beálitásnak a kémlelö nyilásnál ? A felsö részét vágom csak ennél akadtam el mert az elözö xt-nél is volt egy T betü és oda kellet de, ennél más. Elöre is köszi a válaszokat!
Egész jó egyébként. Állítólag külföldi okmányai voltak, szóval forgalomba lehetett volna helyezni, de véletlenül valahol "elkavarodtak" ezen papírok. Az előző gazdája egy Yamaha XJ rendszámával , s forgalmijával használta mondván, hogy XT, meg XJ, majdcsak egy kutya. Na, de a mai sünök sem hülyék már. Én nem mertem volna úgy menni vele.
ÓÓÓÓ, hát ez a Ténéré azért nem piskóta. Az fix lámpafejes :D Szép!
Az XR sem kutya. Állítólag baromi nyomatékosak, s jóval könnyebbek, mint egy XL, vagy akár, mint a Ténéré...
a simson az kötelező darab minden házban, minden igaz motoros lelkűnek
én most fejeztem be a nagy generalt a simson blokkon, el voltam vele pár napig, de már ráfért az új csapágyazás, csak még nem nagyon tudtam kipróbálni az időjárás miatt, de majdcsak jön már a jobb idő
Elvileg az enyém fajta, az 171 kg a menetkész tömeg... :P