feltettem a villavédőt, micsoda szopás volt
forró vízben kellett áztatni hogy hajlékony legyen, de még így is le kellett a felső sarkát köszörülni, és lehúzatni a seggét fullra
tuti úgy tervezték hogy ki kell venni a villát hozzá
Nyárig csak kellene valamit venni. Ha nem jön össze haverom bmw-jével lehet elmegyek egyet túrázni. Kint él Londonban, hazaküldte a bmw-t pár éve, hogy segítsek lepapírozni aztán használhatom, csak hát nem az enyém így nem akarok vele motorozni, azóta mentem vele vagy 150km-ert.
Karbi probléma lesz.Tisztítás és benzinszint ell. az első lépés,ha mechanikusan minden ép.A súbertűn is próbálhatsz állítani.A gyertyaképen látszik,hogy sok vagy kevés a benya.
a 750es meg tud ám enni 9-10 litereket ellenben nagyon meg
a 660as sokkal barátságosabb fogyasztásügyileg, ráadásul elég sok van eladó, persze a sok az olyan 4-5-6 db
Sziasztok. Az mitől van hogy torpan a motor nagyobb gázadásnál (fordulaton)? 89 es XT röl van szó fel van újítva de már felújítás előtt is csinálta! karbira gondoltam. segítséget előre is köszönöm.
Kellene nekem is egy rendszámos motor... De szegény xt-t nem akarom eladni... Nézegettem mostanában a super teneréket/africa twineket, tetszene egy olyan nagyon.
nem emlékszem de 70 ezren felül
teljesen őszinte motor volt
festett váz, utángyártott idomok, nem gyári elsőlábak, tuti becsúszott valami autó alá
futárcégtől van, de kupec árulta
heló sziasztok olyan problémám van az xt-vel hogy egyszer csak huszom a gázt és dadog alapjáraton megy de gázadáskor nem ,kiszedtem a gyertyát mert az már nem volt az igazi,de lenyomtam a berugokart egy koppanás és ennyi nem lehet lenyomni,3hónapja lett gyürüzve vezérműlánc... ebben kérném segitségeteket előre is köszönöm
az xr4-ben 80 felett van már aztán 1 rúgásra indult
bár az volt egyszer indítva a télen
bár az hidegen erősen füstölget, ha bemelegszik már csak érezni az olajszagot látni már nem lehet
Emailben nem tudok válaszolni, mert nem vagyok otthon és csak otthonról működik a levelező (szaros szolgáltató )
Nem tudom sajnos a választ, ez az első ilyen motorom és nem szedtem még le sem a hengerfejet, sem a hengert, így nem tudom hogy "a hengerfejet le lehetne úgy venni hogy a blokkot nem veszed ki a vázból!? "
Kérdezd meg légyszíves itt a fórumon, sok hozzáértő van és biztos meg tudják mondani!
Gondolom egyszerűbb az egész, ha ki van véve, mert jobban hozzáférni és szerelni is könnyebb ha kell, de lehet anélkül is megoldható! (és szerintem sterilizálni kell a környéket rendesen ilyen műveletnél, mert nem tesz jót, ha mindenféle sár, por stb bekerül)
mint ahogy semmi.... a régi speed motorok, ha vigyázott rá az ember elment igencsak sok km-t, a mostaniak hiába szépek, tombolnak a Le-k benne vagy lassan egy 1000-s gép a 100kg-ot nem éri már el (mert annyira ki vannak könnyítve, hogy szinte látni ahogy forog a főtengely) de negyede annyit nem mennek el....
A szelepek nekem is ciceregnek kicsit,de legalább tudom,hogy van hézag.Ha nincs szelephézag az több bajt tud okozni és a motor is egyenletlenebben jár.(Tapasztaltam)Gurultam egy laza 50 km-t kellemes volt.A fogyasztást tesztelem karbiállítás után.200 km-re 11 litert tankoltam,de sok volt a város és a melegítgetés .
3. főtengely fordulatra indult a ténéré
pedig egész télen pihent, nem volt indítgatva
nem állt le nem ingadozott az alapjárat stbstb
nem olyan rossz gép ez
ez mindig így van, hogy elkezd az ember 1 dolgot megcsinálni és sorra jönnek elő mások is.... én is elkezdtem lecserélni a hátsó lánckereket és a végére teljesen szét volt kapva az egész hátulja, lengőkar, himbarendszer.... ilyen ez
Még holnap a szelephézagra fogok ránézni, mert amikor megvettem, akkor a szar karbi miatt nehezen ejtette a fordulatot és fel-fel pörgött (görbe volt a tű is és hasonlók, vettem hozzá másik karbit, mert a másiknak a felújítása egy vagyon lett volna) és akkor gyanakodtunk arra is, hogy esetleg kicsi a szelephézag és azért is csinálhatja, akkor kicsit nagyobbra állítottam, de felesleges volt, mert nem ott volt a gond, muszáj visszavenni szűkebbre, szűk 0,10-re és 0,15-re.
A felújításnak csak úgy van értelme,de az a baj utána lehet,hogy lejeb is bele kell nyúlni.Ha magamnak csinálnám cserélnék mindent.Azt a Dt-nél már eljátszottam,annyiba került mint a motor ára.nem volt jó biznisz.
Azaz érdekes, hogy ugyanaz a szerelő csinálta, haverom dr-jét, mint az enyémet, haverom dr-je elsőnek gyűrűzve lett, továbbra is zabálta az olajat. Enyémet egyszer kellett széthúzni mert a főtengelycsapágyhoz kellett egy perselyt rakni. Akkor mondta a szerelő, hogy kopottabb a henger mint a dré volt és az enyém abszolút nem eszi az olajat. Azt nem értettem én se, hogy aki vesz 30-40ért dugót, miért sajnál 5-10ezret fúrásra.
forró vízben kellett áztatni hogy hajlékony legyen, de még így is le kellett a felső sarkát köszörülni, és lehúzatni a seggét fullra
tuti úgy tervezték hogy ki kell venni a villát hozzá
a 660as sokkal barátságosabb fogyasztásügyileg, ráadásul elég sok van eladó, persze a sok az olyan 4-5-6 db
teljesen őszinte motor volt
festett váz, utángyártott idomok, nem gyári elsőlábak, tuti becsúszott valami autó alá
futárcégtől van, de kupec árulta
adtam érte 2 motort meg egy nyílpuskát
bár az volt egyszer indítva a télen
bár az hidegen erősen füstölget, ha bemelegszik már csak érezni az olajszagot látni már nem lehet
Emailben nem tudok válaszolni, mert nem vagyok otthon és csak otthonról működik a levelező (szaros szolgáltató )
Nem tudom sajnos a választ, ez az első ilyen motorom és nem szedtem még le sem a hengerfejet, sem a hengert, így nem tudom hogy "a hengerfejet le lehetne úgy venni hogy a blokkot nem veszed ki a vázból!? "
Kérdezd meg légyszíves itt a fórumon, sok hozzáértő van és biztos meg tudják mondani!
Gondolom egyszerűbb az egész, ha ki van véve, mert jobban hozzáférni és szerelni is könnyebb ha kell, de lehet anélkül is megoldható! (és szerintem sterilizálni kell a környéket rendesen ilyen műveletnél, mert nem tesz jót, ha mindenféle sár, por stb bekerül)
pedig egész télen pihent, nem volt indítgatva
nem állt le nem ingadozott az alapjárat stbstb
nem olyan rossz gép ez
Az első lépés a henger felfúrása(nagyolás), a második a henger hónolása (simítás), ami a henger felületét rendezi el.
eladnám kis 350es TT-m , ha valakit érdekelne vagy valakinek az ismerősét az keressen bátran
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Még holnap a szelephézagra fogok ránézni, mert amikor megvettem, akkor a szar karbi miatt nehezen ejtette a fordulatot és fel-fel pörgött (görbe volt a tű is és hasonlók, vettem hozzá másik karbit, mert a másiknak a felújítása egy vagyon lett volna) és akkor gyanakodtunk arra is, hogy esetleg kicsi a szelephézag és azért is csinálhatja, akkor kicsit nagyobbra állítottam, de felesleges volt, mert nem ott volt a gond, muszáj visszavenni szűkebbre, szűk 0,10-re és 0,15-re.