Próbálom rövidre fogni. Összel kezdte, néha magasabb fordulaton, mondjuk félgáz fölött durrogott, darált. Gázzal játszadozva átment a holtponton néhány percen belül, majd ment tovább rendesen. Később már egyre nehezebben tette rajta magát túl. Trafó csere ideig-óráig orvosolta a bajt, majd újra folyamatosan előjött. Most éppen 10 km lassú menet után újra ledurrogott, de már nem is volt hajlandó kijönni belőle, csak durrog tovább. A tekercsek ellenállása a nagykönyv szerinti. Maradt a cdi, és az hogy tekercsek bemelegedve zárlatolhatnak. Ez csak saját tipp, másoktól is fogadok ötleteket, esetleg cserealkatrészt a hiba kiszűrésére....
mondjuk ezt a benzinszint dolgot sem értem a karburátoroknál... azt még igen ha alacsony a szint és azért nem működik megfelelően, de ha pl 1-2 mm-rel magasabb az előírt mértéknél, az miért rossz, hiszen a fúvókák akkor is annyit engednek be mint normál esetben....
(de lehet még nekem nem teljesen világos a működési mechanizmus és azért nem látom jól )
nem lyukas... volt már olyan is! de most a tűszelep enged át, mert a fejrészénél már be van maródva ahol zár a fúvókában!
De ezek a kisipari úszók is elég gyatrák, aki csak teheti vigyázzon a gyárira! És minden utángyártott alkatrész katasztrófa, csak kinézetre néznek ki úgy mint a gyári, de szinte semmi sem szerelhető be azonnal, valami korrekció nélkül.... valamit mindig igazítani kell rajtuk
Hát már vagy 2-éve így állítom be a karbit és nem lehet rá panasz, mindig jó. Hidegen szivatóval indul ha nem kellene szivatózni akkor sok benyát kapna ergo magas lenne a szint. Súbertűm középen áll.
Nekem 35-ös alapjárati fúvókám van, a főfúvókát nem tudom fejből. Igaz, nekem 60-as hengerem van. Ha nem veszi a gázt állíts a levegő csavaron, az is használ.
ezt most találtam egy szaki leírásban és ezek szerint az általad is mondott oszlop tetejét összeszerelve kell elérnie a szintnek, ha kiemelve az úszót ér neked addig akkor az a szint magas!Na holnap még ezt leellenőrzöm, de ezt csak az ablakos úszóházzal lehet megfelelően.
"Az úszószint kb. akkor jó, ha a képen bal oldalon látható kis "erkély"-ig ér. Ez eredetileg nem erre a célra lett kitalálva, de kb. ekkor helyes az úszószint, mindenképpen tömítéssel együtt, összeszerelve legyen ennyi a szint, mert ha a tömítést később tesszük közé, illetve a csavarok meghúzásával ez a szint megváltozik."
most tettem bele egy másik tűszelepet, ami jónak tűnik... az úszó jó, de még nem volt időm kipróbálni, de még bedobom E85-be ázni egy kicsit a karbit,kitudja milyen rejtett járatok vannak belül.... most fedeztem fel egy levegőjáratot is amiről én eddig nem is tudtam....
Csináltam egy szintellenőrző úszóházat, most azzal állítottam be, majd kiderül élesben!
Üresben pedig olyan erősnek érzem ahogy oda-oda tekerem neki, de terhelés alatt nem úgy megy ahogy elvárnám, főleg 1-ből 2-nél veszem észre ha nincs meg a fordulat.... azt is olvastam, hogy bizonyos fordulatig, gázállásig az alapjárati fúvóka adja a benyát és csak utána kezd el dolgozni a főfúvóka.... lehet az alapjárati fúvóka nem megfelelő (mindenesetre azt kellene megtudnom, hogy sokat kap-e vagy keveset)
Kb. 8-ra jön akkor most nekem ki, mert tartalékon még lehetne vele menni. Kijön a jó idő, száraz lesz majd minden, egy tankot el nyomok lightosan, hosszútávokon, nem forgatva hóba sárba dagonyába. Remélem azért csökken majd azért ezáltal.
"mennyit eszik a motorod?"
"ŐŐŐ attól függ mibű! Vizbű, olajbú, vagy benzinbű?
nekem a régi az olyan 6-6,5 között eszegetett
amikor ilyen kicsi utakat tettem meg akkor nem tudom, csak ha messzebb mentünk mert akkor mindig teli volt tankolva
Ez rendes körülmények között? Általában milyen terepen használod? Enyém most 113km-nél benyelt 10l-t, most van tartalékon. A helyzet az, hogy hóba sárba tettem meg vele 80 km-t.
ja ezt a módszert ismerem, úgy csinálom, de lehet átenged a tűszelepem lassan.... alacsony fordulaton nem veszi úgy a lapot ahogy kellene,de ahogy elér egy bizonyos fordulatot onnantól ok, alapjáraton jó... arra gyanakszom hogy sokat kap, de lehet keveset
De lehet csak az xt után furcsa
Simson karbit fejre állítod és az úszók magassága 28mm legyen! Aztán rakd össze tömítés nélkül rakd be a helyére és engedd teli benzinnel ha megtelt leveszed és megnézed az úszóházba meddig van benzin. Van egy kis oszlop az úszóházban, én ahhoz szoktam mérni a szintet ha azzal egy vonalba van, egy egy hangyányit alatta akkor jó! Összerakod tömítéssel mindennel és hajrá!
Én tagnap csináltam meg a sajátomat, mert nekem se volt jó a szintem.
azért sose égjen ezért fórum.... akinek nem esik terhére az úgyis válaszol (bár vannak olyan helyek ahol érdemben nem kíván segíteni az illető, de azért beszól, sokan elfelejtik hogy ők sem úgy születtek, hogy tudták.... sose értettem ezeket az embereket)
ezt a módszert kipróbálom holnap kíváncsi vagyok mit mutat.... remélem jó a szint, mert agybajt kapok ha ezt is állítgatni kell ... a simsonnal szívok már vagy 3 napja mert nem bírom normálisan eltalálni a benzinszintet
Hello!
Nem nagyon akartam itt megkérdezni mert már ég a pofám hogy folyton idejárok mindenféle kérdéssel. Inkább írtam e-mailt
Eldöntöttem hogy kiveszem a blokkot, úgy legalább átláthatóbb az egész. Azért köszi a segítséget!
meglátjuk hogy alakul
inni nem iszom ha vezetek nekem onnan sok út mire hazaérek
kell menni a műszerrel mert áprilisban már hosszútáv lesz neki
de én csak olyan nagypapi mód közlekedek evvel a nagy döggel
(de lehet még nekem nem teljesen világos a működési mechanizmus és azért nem látom jól )
De ezek a kisipari úszók is elég gyatrák, aki csak teheti vigyázzon a gyárira! És minden utángyártott alkatrész katasztrófa, csak kinézetre néznek ki úgy mint a gyári, de szinte semmi sem szerelhető be azonnal, valami korrekció nélkül.... valamit mindig igazítani kell rajtuk
az úszóban tuti nincs benzin?
Nekem 35-ös alapjárati fúvókám van, a főfúvókát nem tudom fejből. Igaz, nekem 60-as hengerem van. Ha nem veszi a gázt állíts a levegő csavaron, az is használ.
"Az úszószint kb. akkor jó, ha a képen bal oldalon látható kis "erkély"-ig ér. Ez eredetileg nem erre a célra lett kitalálva, de kb. ekkor helyes az úszószint, mindenképpen tömítéssel együtt, összeszerelve legyen ennyi a szint, mert ha a tömítést később tesszük közé, illetve a csavarok meghúzásával ez a szint megváltozik."
Csináltam egy szintellenőrző úszóházat, most azzal állítottam be, majd kiderül élesben!
Üresben pedig olyan erősnek érzem ahogy oda-oda tekerem neki, de terhelés alatt nem úgy megy ahogy elvárnám, főleg 1-ből 2-nél veszem észre ha nincs meg a fordulat.... azt is olvastam, hogy bizonyos fordulatig, gázállásig az alapjárati fúvóka adja a benyát és csak utána kezd el dolgozni a főfúvóka.... lehet az alapjárati fúvóka nem megfelelő (mindenesetre azt kellene megtudnom, hogy sokat kap-e vagy keveset)
"mennyit eszik a motorod?"
"ŐŐŐ attól függ mibű! Vizbű, olajbú, vagy benzinbű?
amikor ilyen kicsi utakat tettem meg akkor nem tudom, csak ha messzebb mentünk mert akkor mindig teli volt tankolva
filléres dolgok
aztán úgy állítsd be hogy ne tudjon sokat mozogni az úszó
De lehet csak az xt után furcsa
Én tagnap csináltam meg a sajátomat, mert nekem se volt jó a szintem.
ha kiszeded minden kényelmesebb
Nem nagyon akartam itt megkérdezni mert már ég a pofám hogy folyton idejárok mindenféle kérdéssel. Inkább írtam e-mailt
Eldöntöttem hogy kiveszem a blokkot, úgy legalább átláthatóbb az egész. Azért köszi a segítséget!
inni nem iszom ha vezetek nekem onnan sok út mire hazaérek
kell menni a műszerrel mert áprilisban már hosszútáv lesz neki
de én csak olyan nagypapi mód közlekedek evvel a nagy döggel
aztán adtam neki keményen