Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valahogy így?
Szétkaptam. Ha jól gondolom, akkor az a szívató, vagyis dúsító merülő kis csöve, ami hosszan bele nyúlik az úszó házba? Mert, ha a szívató bovden csatornáját nézem, akkor egy furat az úszóház tömítésébe torkolló furat, az pedig nem lehet, s ha egy kicsit átmostam benzinnel, kompresszorral átfújkálom, s ahol a szívató bovden bemegy, azon a kis merülő csövecskén jön a luft. Ja, meg a levegő állító csavar lenne azon kis furatcsatornával, ami a szívó torok felé van egy ici-pici lyukkal? Mert ott eddig nem igazán ment át egy vékony bovden szál, de most már átmegy. Lehet, hogy az is el volt dugulva... A másfél fordulat, plusz egy negyed, vagy egy nyolcad, az kb jó beállítás lehet? Már kíváncsi vagyok, hogy mit fog mutatni :D Ebédelek, s összepattintom. :P
akkor jó eséllyel vagy ac vagy szivató gond lesz
Kikaptam a gyertyát, s a katalógus szerinti DPR7EA-9 van benne, viszont csont száraz. Ha túlszívatom, akkor elvileg csupa benyának kellene lennie , legalább is szerintem. Úgyhogy valóban muszáj leszek karbit pucolni :/
Oksa. Köszi. :) Már megyek is, s szétkapom :D
megy az légszűrő nélkül is egy ideig
csak ezek az utángyártott szivacsok nagyon vékonyak és sok port szed be
a karbi kiszedése előtt szedd ki a légszűrő és a karbit összekötő csöveket akkor ki lehet játszani a váltó felöli oldalról
vissza meg úgy tedd, hogy először a karbi, majd a csövek és utána a légszűrőbox aztán fogóval be lehet huzigálni a csöveket a boxba tök könnyen
én befújtam láncspray-vel tök könnyen becsúszik és az még tömít is
ha kint a karbi nézd meg milyen állapotúak a szívócsonkok, a régieknél szinte mind hibás kisebb-nagyobb mértékben
esetleg egy gyertyacserét is megejthetsz az miatt is szokott bénábban indulni hidegen
18as csőkulcs kell az eredeti gyertyához
esetleg még annyit kipróbálhatsz hogy megtöltöd a tankot fullra és úgy hogy indul, ha nem jó az ac pumpa akkor kevés benzinnel nem szokott jól indulni
Köszi a segítséget. Még a karbihoz nem fértem hozzá (dr 600-nál ez a karbi kiszerelés, tisztítás sokkal könnyebb, s jobban hozzáférhető folyamat, s ez nincs megszokva :( ) de én is remélem, hogy csak valami dugulás lehet, mert kicsit gyanús, hogy hidegen nem tudom sem berúgni, sem önindítóval indítani. Ha meggurítom (szerencsére egy nagy, emelkedős utcában lakom :) ), s játszok a gázzal, hogy ne álljon le, akkor elég 2-3 perc, s utánna berúgóval, s önindítóval is egyből indul. Persze még akkor mindig az van, hogy olyan, mint, ha néha héna kimaradna egy kicsit a motor, s szusszan egyet, amit a karbin is lehet látni, mert hátra, meglökdösi.
Nos, köszi még egyszer. Ja, s akkor ezzel ne is próbálkozzak, ezzel a légszűrővel, egyáltalán esélytelen, hogy menjen a moci?
ez nem eredeti, lehet hozzá kapni meiwa gyártmányú légszűrő szivacsot olyan 5000ft körüli összeg
ha jól emlékszem a cma-ban láttam vagy a nagyvasban
csavarozd szét a légszűrőházat és takarítsd ki teljesen
szerintem azért olajos mert nagyon beolajozhatták a szűrőt aztán folyt mindenfelé
vagy esetleg nem volt kipucolva régen és a kartelgázból annyi lecsapódott
a karbinál meg vélhetőleg el van dugulva a hidegindító része, nem túl bonyolult szétszedni
Sziasztok. Mint, ahogy a minap már írtam, egy viszonylag szép, gyári állapotó Ténéré-t sikerült beújítanom. Nos, mivel mondtátok, hogy karibi puci, légszűrő pucolás, stb. Most ezen képek fogadtak. Szerintetek ez eredeti? Nem igazán hiszem, hogy kedves keleti barátaink ilyen "belebugyolálom egy szivacsos izébe" technikát alkalmaztak volna. VAgy mégis? Illetve, mint kiderült, nem csak én nem tudtam hidegen beindítani, hanem az előző tulaj sem. Ő úgy indította,hogy légszűrő ki, hidegindító, s már indult is. S ha már melegedett, kb 3 percet, utána már önindító, s berúgókarral is ment. Az mennyire reális, hogy a légszűrőház eléggé dzsuvás belülről, olyan, mint, ha olajos, vagy akár az is lehet, hogy hidegindító spray-s lenne... :)
Értem. Ez az, hogy nem tudom.. hogy ha kicserélem az olaja fog a fólyni :S
pár éve egy fz400 telót szedtem szét ahhoz kellett egy csavart hegeszteni egy köracélra mert semmivel sem értük el az imbuszfejű csavart belül
meg sem próbáltam szétszedni, majd ha folyik akkor esetleg
Ismerősöm is így csinálta, Ő benzinnel mosta ki. Másik szerelő ismerősöm azt mondta, hogy úgy lehet szétkapni a teó-t hogy az alján kívűl van egy csavar és azt nemárt megfogni bellűlről is, mert állítólag eltörhet a csavar vagy ilyesmit mondott. Lényeg ,hogyha a csavart bekenték olyan kék rögzítővel akkor egyben biztos, hogy nem lehet kiszedni.
én kiöntöttem az olajat, állt egy ideig fejjel lefelé, majd öntöttem bele zsíroldót aztán ment az új olaj
lehet nem az igazi de nem akartam sokat költeni
hihetetlen mennyi retek volt benne
http://www.nteam.hu/?t=product...
ilyennel óvatosan kell
http://www.nteam.hu/?t=product...
nekem ilyesmi van
Értem. Igen behajtós van. Majd megnézem mint, hogy lehet :) Szimeringet tudok úgy cserélni, hogy a becsúszó szárt ne keljen ki húznom a vastag részéből? Nincs olyan hosszú kulcsom amivel az aljában lévő csavar kitudnám csavarni.
sima fejjel
de ha ilyen behajtós fejed van akkor nagyon óvatosan mert alumínium és sérülékeny
én kézzel széttekertem amikor a szelepsapkát akartam levenni
Persze, olyan van rajta, mint a biciklinek meg a kocsikon.
És milyen fejjel tudsz bele fújni, amivel a gumit fújod fel vagy milyennel? Igazából a motornak ezt a szelep részét nem néztem meg jobban. Gondolván jobb ha nem nyúlok hozzá alapon.
Simán kompresszorral, mintha biciklit pumpálnál fel.
azt hiszem 1200 volt (a legdrágább benzinkúton)
autóboltban hozatni kellett volna aztán nem kínlódtam vele
fújni meg kompresszorral fújtam csak nagyon óvatosan kell egy pillanat alatt teli lesz, mint a kisbicikli gumi
Mivel fújtál bele és hogyan?
Mennyi egy ilyen Mol olaj?
gépkönyv szerint 0.6 bar a max, de kibírja a 6 bar nyomást is
letörtem azt a szelepet a végéről aztán amikor mókoltam akkor néztem meg hogy ereszt-e
Nekem nyáron volt benne olajcsere. Én úgy csináltam, hogy fújtam még bele egy kis levegőt. Sokan azt mondják, hogy nem szabad, mert a szelepek csak a levegő leeresztésére valók, de nekem is nagyon puha volt. Azt hiszem fél-fél bárt nyomtam bele és 100szor jobb lett.
ilyent tettem bele: