Találtam egy ilyen oldalt. Érdemes ránézni! (Lehet, hogy valaki már beírta ide ezt a címet, de nem vagyok benne biztos). A 15-45-ös áttétel számok alapján nem rossz. 5000-en megy a motor vele 115-öt 5.-ben
Kezdem az elejétöl,hogy mindenki tanuljon belöle!
Érdekes téma! Motorszereléssel foglalkozok minden szabadidömben,és szoktam hibás motorokat venni,ez a 660-as is gyujtáshibásan került hozzám.Beinditottam,járt alapjáraton szépen gázadásra durrogott lángot vágott!Szinte teljesen bebizonyosodott számomra,valóban ez a hiba.Megcsináltattam a gyujtást komplettem,és megdöbbenésemre a hiba továbbra is maradt.Egyszerüen nem értettem! Már mikor nem tudtam mit szétszedni,levettem a karbit,és hihetetlen,de nem volt a sekunder oldalba főfúvóka,ekkor beugrott,hogy olvastam már arról,hogy a 4ütemü képes szegény keveréknél rettenetesen durrogni.Vasárnap volt,csináltam én bele főfúvókát,és hihetetlen,de "teljesen" megjavult!Most komoly fogyasztással! Kb10L,de nagyon megy!
No ez miatt keresek bele egy gyári fúvókát!
Rendben, tulajdonképpen alattam az XR sem akar ágaskodni, de van egy gyanúm, hogy miért. (mert nem akarom hogy ágaskodjon, hiába van nyélen 2.-ban, nem úgy ülök rajta stb., mivel nem akarom összetörni más motorját, meg persze magamat sem.)
Érdekes..., nem akarok beleszólni, de így most az enyémet sem tudom. Mindegy tulajdonképpen az enyém viszonylag jól működik! Gondolom a tiéd is, csak a fúvóka barmolódott szét. Járj szerencsével.
Köszi, sajnos biztosan nem fogok arra járni, az előbb jöttem meg, elmentem borér' a hegyre egész frankó a talaj, hát lehet haladni rendesen. Próbáltam bátrabban menni, hazafelé azt hittem 2.-ban fordultam, aztán meg 3.-ban, az egyenesben meg már 5.-ben voltam, húztam volna a következőt. Meg kell tanulnom kicsivel lendületesebben menni és máris nem olyan vészes a hosszú áttétel sem. Na de nem akarok ezzel untatni senkit, meg szemetelni a fórumot.
ja 39-ről mentem 48-ra.... mint írtam még nem nagyon volt alkalmam próbálni.... olyan sár van még nálunk hogy befúlok és valahogy engem nem is vonz a sároskodás, meg ez a jobbra balra csúszkálás méterenként.... még alapból kezdő vagyok ebben a műfajban (terepmotorozás), de amúgy sem hiszem, hogy bejönne a malackodás
Azért azt észrevettem, hogy jobban bírja a sebességeket, a 39-sel ha 60 körül felváltogattam 5.-ig akkor éreztem hogy sok neki, mert úgy rázkódott vagy mi, de most simán bírja az 5.-et alacsonyabb sebességnél is.
De olyan változás nem jött, hogy folyamatosan állna ki kerékre.... de ezt már lentebb vmikor kitárgyaltuk, hogy miért van ez, de én már annak is örülök, hogy ha lassan megyek, nem kell 1-sel haladni, mert már simán bírja a 2.-at is, sőt simán el is indul vele.... de majd ha végre már sikerül egy rendeset motorozni akkor megírom!
Szia! A 165-ös főfúvóka helyett nem 125-ös kell? Én nekem van egy 34L-es manual-om és ott primer és szekunder karburátorba is 125-öst ír. Csak azért kérdezem, mert netalántán szétszedném a karbit és pl nekem is nagyobb lenne akkor visszacserélném gyárira, persze ha tudnám pontosan, mekkora kellene bele. Lényeg a lényeg én 125-öst néztem!
bontóban lehet keresgélni de ott nem biztos hogy olyan átmérőt kapsz mint ami rá van írva....
nekem a legközelebbi yamaha kereskedő 50km, én is mással hozattam a cuccot
esetleg valami fain esztergályos tudna csinálni, ha akarna.... pl simsonosoknál emzoli is csinál fúvókákat, de hogy mihez nem tudom
más ötlet nincs
Sziasztok!
XT-600 sekunder(membrános) oldali főfúvókát keresek(165-ös)!
Ha kevesebb akkor sem baj!
Külsö M10x1-es menettel ha jol emlékszem!
Segitsetek,ne keljen komplett karbit vennem fölöslegesen.
A képen 40 számmal jelölik!http://www.motosport.com/dirtb...
Szerintem is, és azért, ha 2.-ban úgy megindulna mint egyesben, akkor azért jóval nagyobb változás lenne. Nálunk vannak ilyen jó kis "visszafordítók" azok élvezetesek lennének. (így is azok). Az a baj, hogy száraz időben alig mentem a motorral. A sárból meg már elegem van, állandóan mosni a ruhát. Jövő hétre meg megint hó, ha lesz akkor az is baj, de ha olvad akkor megint dagonya.... fene enné meg.
Azt hiszem neked 39 helyett lett 48-as lánckereked és nem érzel jelentős különbséget, nem gyorsul sokkal jobban, meg ilyenek? Annyi itt a vélemény, hogy lehet egyszerűbb lenne kipróbálni saját bőrömön, vagy valaki másét, csak hát a környéken nincs ugyan ilyen motor.
Dobbal kapcsolatban én lényeges változásra lettem figyelmes, igaz TT 600 és nem gyári dob, hanem egy GasGas FSE 450 gyári dobot tettem rá kipróbálásképp.
Annyira lefojtotta a motort, hogy szinte semmi erőt nem éreztem benne a nyitott dobhoz képest, 2-esbe nem emelte az elejét, terepre ki se mertem vele menni...
Aztán kiszedtük belőle a fojtást és rögtön visszatért a korábbi nyitott dob által tapasztalt dinamika. :)
van pár ismerősnek 5-6 felé mind beéri még soft terepen is
Érdekes téma! Motorszereléssel foglalkozok minden szabadidömben,és szoktam hibás motorokat venni,ez a 660-as is gyujtáshibásan került hozzám.Beinditottam,járt alapjáraton szépen gázadásra durrogott lángot vágott!Szinte teljesen bebizonyosodott számomra,valóban ez a hiba.Megcsináltattam a gyujtást komplettem,és megdöbbenésemre a hiba továbbra is maradt.Egyszerüen nem értettem! Már mikor nem tudtam mit szétszedni,levettem a karbit,és hihetetlen,de nem volt a sekunder oldalba főfúvóka,ekkor beugrott,hogy olvastam már arról,hogy a 4ütemü képes szegény keveréknél rettenetesen durrogni.Vasárnap volt,csináltam én bele főfúvókát,és hihetetlen,de "teljesen" megjavult!Most komoly fogyasztással! Kb10L,de nagyon megy!
No ez miatt keresek bele egy gyári fúvókát!
Azért azt észrevettem, hogy jobban bírja a sebességeket, a 39-sel ha 60 körül felváltogattam 5.-ig akkor éreztem hogy sok neki, mert úgy rázkódott vagy mi, de most simán bírja az 5.-et alacsonyabb sebességnél is.
De olyan változás nem jött, hogy folyamatosan állna ki kerékre.... de ezt már lentebb vmikor kitárgyaltuk, hogy miért van ez, de én már annak is örülök, hogy ha lassan megyek, nem kell 1-sel haladni, mert már simán bírja a 2.-at is, sőt simán el is indul vele.... de majd ha végre már sikerül egy rendeset motorozni akkor megírom!
Az-az igazság,hogy az én motorom 660-as!
Én ez alapján keresek:
XTZ 660 (3YF) Teikei Y26PV Primär 130 Sekundär 165 (48PS)
XTZ 660 (4MD) Teikei Y26PV Primär 122 Sekundär 165 (46PS)
MZ 660 Teikei Y26PV Primär 130 Sekundär 165 (50PS)
XT 600 Z (3AJ) Teikei Y27PV Primär 165 Sekundär 125 (46PS)
nem tűnt átbaszósnak, tőle már vettem xt cuccot
nekem a legközelebbi yamaha kereskedő 50km, én is mással hozattam a cuccot
esetleg valami fain esztergályos tudna csinálni, ha akarna.... pl simsonosoknál emzoli is csinál fúvókákat, de hogy mihez nem tudom
más ötlet nincs
Szolj,ha tudsz jobbat!
Köszi!
XT-600 sekunder(membrános) oldali főfúvókát keresek(165-ös)!
Ha kevesebb akkor sem baj!
Külsö M10x1-es menettel ha jol emlékszem!
Segitsetek,ne keljen komplett karbit vennem fölöslegesen.
A képen 40 számmal jelölik!http://www.motosport.com/dirtb...
sajna nem teljesen vízhatlan de a sártól jól véd
Azt hiszem neked 39 helyett lett 48-as lánckereked és nem érzel jelentős különbséget, nem gyorsul sokkal jobban, meg ilyenek? Annyi itt a vélemény, hogy lehet egyszerűbb lenne kipróbálni saját bőrömön, vagy valaki másét, csak hát a környéken nincs ugyan ilyen motor.
Annyira lefojtotta a motort, hogy szinte semmi erőt nem éreztem benne a nyitott dobhoz képest, 2-esbe nem emelte az elejét, terepre ki se mertem vele menni...
Aztán kiszedtük belőle a fojtást és rögtön visszatért a korábbi nyitott dob által tapasztalt dinamika. :)