Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor a biker.world utód zsákutca?
mert ha rendelsz tőlük és ha még mindig 4 van egy csomagban él még az osztozkodás
melyik tengelyre gondolsz?
gumi tömítés van gyárilag és nem mindegy milyen vastag, mert akkor rögtön változik a benzinszinted.... 1 db-ot 2500 körül adnak vagyis rendelnek a yamaha-nál... és magadnak sem tudod olcsóbban beszerezni, főleg, hogy már nincs a bike-world
Hello! A tengelyről pont nem kaptam infót! Az kijön anélkül hogy az egész lengővillát ki kellene vennem?
Karbinál az úszóházban van egy tömítésem meg körülötte egy ilyen vékony papír tömítés! Oda milyen való?
Szeva!

Nem írtam a tengellyel kapcsolatban, mert tegnap este olvastam, hogy már megkaptad a választ másoktól!
Karburátornál az úszóház tömítéssel óvatosan, mert nem árulnak minden sarkon.... ahol meg igen, ott aranyáron
Köszi a segítséget!
Nem, nem drótozott a tolómérőm
Értem. Oksa. Köszönöm a sok segítséget. Ez a szélvédőragasztós téma ez új nekem, de okos ötlet :) Már marhára kíváncsi vagyok, hogy mi a szitu. Hétvégén neki ugrok. Megírom, ha sikerült kezdenem vele valamit :)
odafelé ilyen kis zeg-zug utakon mentünk, ismerd meg magyarországot címszóval...... nem is a legrövidebb úton
visszafelé alig vártam hogy elérjem a 6-ost addig néha 30-40el mentünk
az egyik spaniferem fém része még így is eltört, úgy lengett a motor a futón
motorral érdemes lenne ilyen utakon menni, nem unalmas, és nem zsibbad olyan gyorsan az altest
Arra se jártam még, de akkor nem is veszítettem sokat.
ha kikötöd az ac pumpát(vagy nem jó) akkor féltank alatt nem indul rendesen (indít-elkapja megáll)
de teli tanknál nem számít semmit
a cma-nál van bontott ac 5ezerért állítólag jó állapotú

ismerősi körben már nem egy ember járt úgy hogy az új ngk gyertya nem volt az igazi
én abba is denso-t tettem, előtte meg egy nem belevaló champion volt benne, avval is jól muzsikált
ha a szívócsonk repedezett akkor szélvédőragasztóval kitűnően javítható
szinte........
alsómocsoládon
néha már olyan érzésem volt mintha romániában lettem volna
Már, mint amit ő bele tett új gyertyaként? Vagy hogy gondolod? Esetleg bevált típus, vagy ötlet? Sok a bajom, mi? Egyébként igen, le kell vennem a tankot. De, ha már kimosom, gyertyát cserélek, akkor már tuti belenézek a karbiba, mert mi van, ha valóban az úszi, vagy a tűszelep nem zár le, s megszívja magát... Ja, még egy kérdés. Elvileg csak simán ejtő tartályosan megy a benya bele, mert a benzin szivattyúnak valami tömítés bibije van, s nem tudtak vele kezdeni, vagy nem akartak vele kezdeni valamit. Így meg tudja magát szívni?
Itt vetted amúgy a megyében?
ha leveszed a tankot(márpedig leveszed a gyertyacseréhez) akkor érdemes kimosni, hátha még egy kis víz is van benne
ha sokat állt akkor lehet némi páralecsapódás

ja és az új gyertya nem minden esetben jó gyertya
Hmmm, ez fura. Akkor lehet, hogy a szívócsönkot kilőhetem? :( Már egyre jobban b.ssza a csőröm. Már alig várom a hétvégét, hogy belekukkantsak. Viszont ami negatívum, a dr-hez képest hogy a fél motor szét kell szedni, akár egy gyertya cserénél. Na, de hát Yamaha, minek ehhez hozzányúlni :D
szívócsonk volt csak kuka, meg a villavédő, meg pár kis apróság
ellenben indult mindig pöccre még akkor is amikor falsot szívott
ha már 3at fordult a főtengely akkor már ráncoltam a homlokom
Az viszont akkor nagyon barátságos árban volt....
ha gyári akkor a yamahánál
én most vettem nemrég
ha nem gyári akkor nem tudom
Sziasztok-Hol tudnák a Belgardámhoz a hátsó brembó fékhengerhez javítókészletet szerezni?
én 220ért vettem a rendszámosat, szóval nem olyan sokat számít a rendszám
Köszi. A hétvégén neki ugrok. S, ha jó lesz, ki tudja... Lehet, hogy lekapom a ninja-ról a rendszámot, s felrakom, aztán uzsgyi :D úgy is megy rajta minden, meg még a rendszámtábla tartó műanyag keret is rajta van :D
Igen. Viszont, akkor nem ennyi lenne az ára, mert egyébként, ha egy picit jár a motor, utána berúgókarral és önindítóval egyaránt tökéletesen indul. Vagy az is lehet, hogy én vagyok a balf.sz, s a hideg indításkor nem bírom eltalálni, hogy mennyire szívassam meg. :( Az viszont tuti, hogy, ha papíros lenne, vagy le lehetne papírozni, akkor nem ennyi lenne az ára :)
Régebben én sokat mentem 10 fok alatt is, idén azért se hoztam ki, mert nem akarom szétbaszni az ízületeimet 40éves koromra. De alig várom már a jobb időt.
nem romantika volt hanem terheléspróba
ez után tettem bele a rugóstagba a műanyagot, de sajna úgy elromlott az idő hogy többet nem mentünk vele azóta sem
az volt a múlt év utolsó +10 fok feletti napja(11.29)
Régi benzint engedd le teljesen, ha 1.5éves. Érdemes tényleg a gyertyacserét meg légszűrőtisztítást is megejteni.
Nekem volt rajta 13-45. De agyon pörögte magát, 60nál már ilyen 3e körül pörgött. Nem biztos, hogy érdemes rá rakni olyan nagyot. Igaz ha olyan helyen laksz ahol nem nagyon tudsz 60fölé menni, akkor lehet érdemes. Mi azért itt az alföldön szoktunk 100al járkálni