Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja ha új a betét akkor tedd a fékfolyadéktartályt fullra, aztán akkor látod milyen állapotban van a betét mert úgy fogy az olaj
utána már nem kell rátölteni
amúgy jobb lenne a dot4, de abból sem a gagyi
az 1 vj az 86-87 ben lett gyártva utána a 3aj lett(2kf hengerfejjel)
Jó maga a fék, így is vettem, nem levegős, tehát nem f*s puha. Míg a visszahúzódott dugattyút kinyomom, meg gondolom a méteres gumifékcső tágul, az a karra jelentősen visszahat. A kérdésem az lenne, hogy másnál is kb. ilyen?

A leglényegesebb pedig, hogy meddig öntsem fékolajjal.

Remélem érthető, a fék jól működik, hosszas húzásra sem esik be, csak az említett jelenség másnál is fenn áll ez lenne a legfontosabb?
nem tudom neked mennyit "rugózik" nekem olyan 2 centit kb a kar végénél
szóval amikor satu fék van még lehet húzni annyit nem olyan mint egy betonfal
de kb ilyen volt mind, kivétel a 82es cagiva annak be tudtam kopra húzni hogy felfeküdt, utána lett egy dt főfékhenger és egy gagyi fémhálós csó és akkor olyan lett mint a "többi"
1VJ-s hengerfejhez nincs valakinek tömítése?
8000Ft a tömítés szett és azt írják hogy 1987-től, de nem tudom az enyém mikori darab. Ennyi pénzt elbukni meg nincs sok kedvem
Igen így kell csak azt hittem hogy máshogy csináltad!
Sajnos nem tudom hogy mi lehet a baj, mert ha nem levegős akkor annak jónak kellene lennie!
Általában addig légteleníti az embert, míg nem bugyborékolva jön a fékolaj. Az utolsó 5 pumpálás, kiengedés már nem volt ilyen!
Akkor az még levegős! Ha pumpálásra felkeményedik akkor levegős!
Hogyan nézted meg hogy nem levegős a rendszer?
Egyébként a jelenség az normális? Fékolajat mennyit tegyek bele? Tárcsa, az még szerintem a gyári, betétből Lucast vettem a Nagyvasról. Kipróbálni nem tudtam, mert szakad a hó. Remélem jobb lesz, mert a régi betét csak középen 1,5cm-n fogott!
fémhálós csővel jobb lenne de nemigen van értelme
ha jó anyagból van a betét meg a tárcsa, akkor jól fog a hagyományossal is
Egy nagyon minimálisan, gondolom feltöltöm a fékcsövet olajjal!
Ha megpumpálod(ki-be húzogatod a féket) akkor sem keményedik fel ?
Ja és még annyi, hogy az normális, hogy a fékkart félig behúzom és tök puha? Gondolom a hosszú gumicső miatt! Fém csővel mennyit javulna? A rendszer tuti, hogy légmentes!
Heló! Cseréltem az első fékbetétet és a fékolajat (dot3), valamint légtelenítettem. A kérdésem az lenne, hogy meddig kell felölteni fékolajjal a főfékhenger tartályát? A minimumot látom, kívülről is, de a maxot nem!
papír és fbs
és olyan vastag papírt tegyél közé amilyen eredetileg volt
Sziasztok! olyan kérdésem lenne,h széthúztuk a blokkot. Összerakásnál mivel tömítsek?
Értem, és köszönöm :) Van itt esetleg valaki aki utcán használ ilyen gépet, nem terepen? Közben sikerült megtekintenem és kipróbálnom ez említett gépet. Most megyek és megkérdezem a kátéjemesektől, hogy szerintük milyen a KTM Egyébként nem volt rossz a gép, bár a teljesítményt kicsit keveselltem...szóval ki kell próbáljak egy LC4et is
Hello!Szerintem butaságot kérdezel akkor ha a TT-s gyerekeket(MI kérdezed meg milyen 1 TT,kicsit olyan mindha a boltostól kérdeznéd meg édes-e a szölö!Viccet félre !Volt Ktm-m is,és amit leirtál az igy van visszont ha TT mellet maradsz akkor nem 1 betegágyat kapsz(ha tényleg jo a gép)amire csak költeni kell,feltéve ha betartod az aranyszabályt!Mindig tiszta levegőszürö és faxa oil,akkor a világból kimész vele!Szerintem 1 igazi társ a motorozásban ) !Jó motorozást....
Üdv Mindenkinek! TTR 600-ról tudnátok mondani néhány véleményt? Eredetileg KTM LC4-et szerettem volna, de ezt most jó áron és állapotban hirdetik, ezért gondolkozom rajta. A kiszemelt példány 2001-es, 28 ezret futott, soha nem terepezett, kezdettől supermotonak építve, Excel felnik, Hátul Öhlins teljesen állítható, elől Paioli 46 mm teljesen állítható, Brembo féknyereg, radiális főfékhenger, új láncszett, új gumik...Ma nézem meg, kíváncsi vagyok, és nem baj ha kicsit többet tudnék a típusról. Amit eddig tudok az az, hogy papíron a KTM-től jóval gyengébb, 43 ló, és súlynak 130-at írnak, ez gondolom kb azonos. Nem vízhűtéses, ami nem biztos hogy akkora hátrány :) És ami az én sejtésem, hogy talán strapabíróbb, nincs annyira kihegyezve a blokkja, kisebb a hibalehetőség mint az LC4-nél, ami tuti h jó szintén(főleg teljesítményben) csak kicsit még mindig tartok tőle, főleg azért, mert évente azért 8-10 ezret le szoktam motorozni, és tizenezret futott, felújított blokkos KTM-et nemegyszer látok hirdetve :S Felhasználási cél: utca, körforgó, és az első gumi kopásának minimálisra csökkentése :P Előre is köszönöm az infókat :)
Végre egy jó hír :)
Kiveszem a hátsó kereket, aztán bakra kerül a motor csak már így eléggé helyszűkében vagyok nem hiányzik az hogy ezeket az alkatrészit is el kelljen valahová tennem!
ja húzd ki, max tegyél valamit a hátsó kerék alá hogy tartsa és ne nagyon billenjen ki a lengővilla... amúgy amit jelölsz tengelyt, azután ahol vannak a gumidugók ott is van egy tengely aki a rúgóstagot rögzíti a lengővillához, ott tartani fogja nagyjából a lengővillát, szóval nem fog leesni
Arra ami a lengővillát rögzíti a vázhoz és a motort is fogja.
Ki tudom venni úgy ezt a tengelyt hogy nem kell kivennem az egész lengővilla - központi teleszkóp párost?
ja én már kérdeztem tőlük decemberben és mondták, hogy tudnak rendelni 2300 vagy 2500 már nem emlékszem
De akinek van türelme és kedve az meg tudja csinálni O gyűrűből, abból kell egy viton és "örök"!
akkor marad a yamaha ha kell.....
szerencsére egész épnek tűnik még az enyém
szerintem lefőtt a biker-worldnek.... már a honlapjuk sincs meg!
benne lettem volna az osztozkodásban, de már nem hiszem, hogy menni fog.... jelenleg megoldottam egy O gyűrűvel, azt nagynehezen belehajtogattam és most teljesen OK, remélem tart egy darabig!