Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
A napokban szedtük darabokra az XT 600-asom.
Közben akadt egy olyan probléma hogy a váz elvileg 2kf.
A hengerbe viszont 34L jelzést találtam, ami elvileg teneré hengere.(Plusz 34k02 ami szintén teneré blokk-ra utal, amit 1983-1984-ben gyártottak)
A szelepet cserélni szeretném, de nem találtam hozzá interneten sehol se szelepet, csak olyat ami 1987-2002-ig használnak az xt-kbe.
Hol tudnék ebbe szelepet szerezni? Esetleg jó bele a 87-02-ig írt szelep?
Köszönöm előre is.
C02-őt én is csak ajánlani tudom, ősz óta van fent, és csak a közepe kopott eddig, pedig relatív sokat megyek aszfalton. Jól fog hóba, sárba. Egyetlen negatívum, hogy csekély az oldaltartása, de ezt meg lehet szokni, csak kanyarokban kicsit furcsa volt nekem a Kenda után.
Szóval nekem ez a gumi az arany középút. Vegyes használatra a legjobb.
Betonon nem sokat megyek, viszont eddig csak szinte sárban, hóban motoroztam, max. 20 km-t száraz födes úton. Én meg vagyok elégedve vele, mert eddig jól teljesített, dagonyában is úgy megy mint a traktor. Úgy látom különben, hogy gyorsan kopik. kb. 350km-t mentem vele de láthatóan gömbölyödött! Nem tudom, erre mennyit tesz rá a sokszor szinte folyamatos pörgés a sárban. Mondjuk betonon is voltak sokszor "kemény" gyorsítások, amikor csak húzta a a csíkot, meg kockás lett az út. Nincs hasonlítási alapom, de ennek ellenére én lehet, hogy ugyan ilyen gumikat fogok rá venni! (Elől mitas c11 van, ez is már kopottabb, de bőven jó!)
C18-as milyen?:) Szoktál vele betonon is menni? Ott nem kopik nagyon? Héten kell vennem hátsó gumit, ha motorozni akarok hétvégén. Most ezt a mitas c18at nézem meg a dunlop geomax mx51et.
Amikor megvettem, nekem az ötösön volt, aztán felkeményítettem a hátulját és 7.-re át kellett álltanom (Két személlyel kellett megültetni, olyan jó lett! Bár így sem koppant össze :) ). Jobb lenne egy rövidebb áttétel, de az nem mostanában lesz. Majd akkor megnézem, hogy melyik az a fokozat, amiben még elfér a gumi. Egyébként szemmel láthatóan kopik a hátsó gumim, de ilyen méretűt akarok majd ismét venni (lehet ezt típust is).
Olvastam, hogy neked hátul 120/80-as gumid van (talán). Nekem 120/90 mitas c18, ami 5-ös fokozaton elfér! Neked hányas fokozaton van a láncfeszítő? Új láncszettnél érdemes törekedni, hogy 1.-ről induljon az állítója? Szerintem 1. fokozaton nem férne el. Csak azért kérdezem, mert nem akarom "szétszedni", tologatni a kereket.
ez már sok macera.......
igazándiból csak jó áron érdekelne a dolog, mert van másik motor fogósabb terepre
olyan 30-40 felé egy komplett szett, esetleg újszerű tárcsákkal lánckerékkel max 50ig adnék érte
aztán 100-120 felé ki lehet fogni papír nélküli ténéréket aztán csak több a cucc belőle
írtam neki
segitsetek kérlek!
Segítséget szeretnék kérni.
A napokban szedtük darabokra az XT 600-asom.
Közben akadt egy olyan probléma hogy a váz elvileg 2kf.
A hengerbe viszont 34L jelzést találtam, ami elvileg teneré hengere.(Plusz 34k02 ami szintén teneré blokk-ra utal, amit 1983-1984-ben gyártottak)
A szelepet cserélni szeretném, de nem találtam hozzá interneten sehol se szelepet, csak olyat ami 1987-2002-ig használnak az xt-kbe.
Hol tudnék ebbe szelepet szerezni? Esetleg jó bele a 87-02-ig írt szelep?
Köszönöm előre is.
http://www.kepesmotor.hu/felni...
Szóval nekem ez a gumi az arany középút. Vegyes használatra a legjobb.
xt-n nem cseréltem de a hondán 4ről indult az új lánc gyári méretű lánckerekekkel
Olvastam, hogy neked hátul 120/80-as gumid van (talán). Nekem 120/90 mitas c18, ami 5-ös fokozaton elfér! Neked hányas fokozaton van a láncfeszítő? Új láncszettnél érdemes törekedni, hogy 1.-ről induljon az állítója? Szerintem 1. fokozaton nem férne el. Csak azért kérdezem, mert nem akarom "szétszedni", tologatni a kereket.
Eddig csak a blokkot árultad ennyiért...
Ha a korábbi káromat, amit okoztál haveroddal leszámoljuk, 70eFt-ért odaadod, igaz?
a tt agyon meg az yz ráfon egyformák a küllőszám? jó a küllő is az agyhoz?
igazándiból csak jó áron érdekelne a dolog, mert van másik motor fogósabb terepre
olyan 30-40 felé egy komplett szett, esetleg újszerű tárcsákkal lánckerékkel max 50ig adnék érte
aztán 100-120 felé ki lehet fogni papír nélküli ténéréket aztán csak több a cucc belőle
amit te láttál az egy yz felni excel,de ha átfüzeted az agyad,akkor jó (21)
hátsó lábtartó már van, bár lehet nem ártana tartalékba mert ahhoz lesz a doboztartóm erősítve
de nem volt ott másik első kerék is? vagy csak benéztem? a rokkantat azt láttam
+ tt xt alkatrészek
Repsol MOTO RIDER 4T 20W-50