Nekem mozog ki-be kb 1 mm-t HIDEGEN. Nekem szerelő ismerősöm azt mondta, hogy az a váltóban a fogak miatt van..Ha be melegszik nehogy megszoruljanak! Nem gond! Akkor van probléma ha nagyon kotyog!
Esetleg megtudnád nézni a lánckereked mozog e a tengelyen? Valamint, hogy a lánckeréktengely mozog e ki-be és ha igen, mennyit? Megköszönném, ha megnéznéd.
Olyan kérdésem lenne hozzátok.. hogy XT-hez keresek hátsó fogaskereket... előre találtam 14 fogast... hátra kellene 50 fogas! XT-hez 50-es nem találtam sajnos, csak TT-hez valót. XT-re jó a TT fogaskerék vagy jobban járok ha Kopaszkával gyártatok?
Ötletetek vagy tapasztalatotok?
egy gyári csomagtartót kellene vadászni rá
ha valakinek van feleslegbe(ami ép nem össze-vissza mókolt) odaadom érte a doboztartót dobozzal együtt(givi monokey de erősen napszítta)
mennyire sürgős?
be van támasztva a fészer falához, aztán előtte van a honda meg minden kacat(bicikli daráló tököm tudja még mi)
pont a seggére látok csak rá
hétvégén ha jó idő lesz terveztem egy indítást/olajcserét
Köszi! Megnéznéd nekem, hogy a Tenerén mozog e az első lánckereked? Nekem mozog, viszont idegességembe levettem róla még sötétben. A tengelyen semmi kopás nincs, a lánckeréken sem szemmel láthatóan. Tehát a "hiba" az hogy nem passzos! Ezek ilyenek? Viszont a lánckerék tengely is mozdul kb. 1mm-t ki be. Fel-le nem! Amúgy haver "új" XR-én is, de pont ugyan akkorát a lánckerék is és a tengely is mint nekem.
úgy hogy az a kis pöcök a tűszelepen ne legyen benyomva
és felül legyen a tűszelep, középen mérni
ja és ne legyen a tolómérő drótozva max akkor ha roma vér van az ereidben
ini !
Szétszedtem a karbikat, és a főfúvóka el volt dugulva kitakarítottam.
Az úszó állást hogyan kell nézni? Mert a tűszelepnek két állása van vagyis először elzár a tűszelep, és utána még egy rugót benyom a szelepben. A kettő közül melyik állapotnál kell mérni 25mm úszó magasságot?
A végén majd ellenőrzöm külső méréssel is.
Sziasztok ! :) Egy kis tanácsot esetleg rövid leírást szeretnék kérni vagy valami linket vagy ha valakinek van leirása emmailben is elfogadnám és nagyon szépen megköszönném. A következőről lenne szó egy Yamaha xt 600 43-f motorom van és a karbikat teljesen kipucoltam és szeretném a lehető legjobban beállítani őket, esetleg valami kisebb tanácsokat útba igazitást hogy hogy álljak neki hol mivel mit állitok és hogy kéne ?! :) Nagyon szépen köszönöm a segítséget előre is ! :)
Na mentem egy próbakört! Élesben is sokkal jobb a hátulja. Sokszor le sem ért a lábam és persze dőltem egyből . Midegy betudom a hónak. Egy dolog viszont aggaszt. Hazaérve lemostam a motort és akkor vettem észre, hogy lötyög az első lánckerekem és a tengely is mozdul, de az csak ki-be és kb. be 1mm-t.
Egyértelmű, főleg, hogy nem pár forintról van szó. Egy dolgot észrevettem a központin. Felül is lehet állítani a keménységen. Van egy roppanógyűrű és 3 horony. Nekem középen volt, de maradt is ott. Ha lejjebb teszed ismét elérsz 3-4 mm-t, de az kb. annyi mint alul a max!
Nem kottyan, mikor először vetem ki a kereket, akkor emeltem rá és kottyant, de csak a csapok voltak fellazulva és magában a vázban mozgott. Most is megmozdítottam miután visszatettem a rugóstagot, kottyant, de csak a felső csavar nem volt lehúzva. Az enyém kora ellenére nagyon jó állapotban van. A rugóstagot is szerintem én vettem ki először, a csavarok is fényesek voltak!
felfelé az enyém is kottyan kicsit, oldalirányba semmit....
1 nap se kell szétszedni átmosni és össze... és akkor legalább nyugodt az ember, hogy tudja mi a helyzet bent!
ha meg van emelve a motor akkor meg sem moccan a villa?
enyém kottyan pár mm
pedig cakk annyi kopás van hogy a csavaron a köröm épp megakad
de ennyivel még el fog menni legalább 20 évet
Fellendítem én a topikot a hülye kérdéseimmel ám.
Ini, szép a gép, egy két képet azért még durrants míg az olaj csöpög!