Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De kár, hogy nincs papírja, szerintem vevő lettem volna rá.
Jó kis Vadkerti tó, nyaranta szoktam átjárni fürdeni. Látom te meg Feleségedet viszed oda romantikázni.
Én is így számoltam, de nem tudom hogy helyes e ebben a formában :D Azért Köszönöm Nekedis!
Köszi a tanácsot. Mindenképp megpróbálom. Az, hogy az előző tulaj azt mondta, hogy új gyertya van benne, az egy dolog, mert mondani bárki mondhat bármit. A dr-rel volt nekem is, hogy a 2es gyertya nem volt fain. Azzal is volt mamókázás :) de abban sajnos, vagy nem, de kettő gyertya van, így vettem kettő új gyertyát, s már nincs gáz. Igazad lehet, lehet, hogy megpróbálok egy új gyertyát. Rosszat nem csinálok vele. Üdv. Attila.
szerintem, ahogy írod is! A gyári 15/40, ami 0,375, a 14/50, az 0,28, szóval az már lassabb, de erősebb. A 13/47, pedig 0,276 arányú, ebből adódik hogy véleményem szerint , ha nem találsz 14/50-est, akkor a 13/47-tel majdcsak azt az arányszámot éred el. Legalábbis matematikailag véleményem szerint olyat, vagyis egy pár tizednyivel még lassabb, de még erősebbet. VISZONT! Abban igaza van itt, aki írta, hogy minél nagyobb íven fekszik fel a lánc, annál jobb. Ha véletlenül nem jó a számításom, vagy máshogy számoljuk, akkor bocsi. Annó, amikor a simson star-omba tettem botküllős kereket, amin nagyobb lánckerék volt, így számoltam kb arányt az első lánckerék megválasztásakor. Üdv. Attila.
Nekem elől valami új féleség lehet, mert jó vastag még az anyag rajt és fog is. Hátul szerintem gyári lehet, mert erősen kopott már, úgy hogy nyárra azt feltétlen cserélem.
Na, a leállításról jut eszembe. Nem tudom, hogy azért-e mert ez önindítós is, de mikor leállítom, akkor hol halkabban, hol erőteljesebben, egy kattanó hangot ad. Tulajdonképpen ahhoz tudnám hasonlítani, mint, mikor egy oldalsztendert felhajtasz, vagy, mikor mint a járó motorra rá önindítóznál, vagy nem is tudom pontosan, hogy hogyan fogalmazzam meg, de ugyan így volt a robogómnál is. A szisszenés pedig igazándiból nem akkor van, mikor leállítom, hanem, mikor jár a motor, főleg, mikor hidegen jár, s néha-néha szisszen egyet, s volt, hogy a kezem a karbira tettem, s mikor úgymond szissent, az egész karbi egy nagyon minimálisat ugyan, de meglökődött hátrafelé. Köszi neked is a tanácsokat. Üdv. Attila.
Ja így már értem! Akkor szerintem felveszem a kapcsolatot majd Kopaszkak-al :)
nézd meg a lánckereket a kisebbnek nem olyan az íve mint a nagyobbnak, minél nagyobb annál jobban fekszik rajta a lánc
Köszi a jó tanácsokat. Állítólag gyertya lett benne cserélve, viszont a porlasztót még nem takarítottam, s állítólag, kb 1,5 éves benzin van benne, s szerintem az sem túl jó. Az, hogy gyönyörű, az kicsit túlzás, mert azért van itt-ott némi karc. Bár nagyon apró, s jelentéktelennek mondható, de van. Ennek ellenére ahhoz képest, hogy adattábla szerint is 85-ös, szerintem sok társát meghazudtoló, szép esztétikai állapotban van mind a gyári fényezés, mind a gyári matricázás. Egyedül az első sárvédő az, amit a napocska már eléggé erősen kiszívott, s hajszál repedezések vannak benne. A motor sajnos nem rendszámos, hobbi motor. Egy másik motorba lett beszámolva, de csak azért számoltam be, mert valóban ritka ilyen szép állapotú 28 éves endurót találni. Egyébként 180-ba lett beszámolva.
Ha az apró hibáit kijavítom, akkor eladó sorba kerül ő is, mivel van egy hobbi dr 600-asom, ami ugyan csak gyári adat szerint 11 kilóval, de mégis könnyebb. Így, ha fájó szívvel is, de meg kell tőle válnom. Üdv. Attila.
Ti elől-hátúl milyen típusú fékbetétet használtok? Ap racing, Goldfren, Lucas vagy gyárit? Nekem elől nagyon gyatra a fékem, hátul tökéletes, de már mindent csináltam vele még is csikorog (yamaha betét van benne). Lehet beújítok mindkettőből, ha lesz egy kis zsetonom, csak nem tudom milyet. Valami nagyon brutál fékerő kellene nekem, persze olcsón :)
A "hamar szétmegy" alatt mit értesz pontosan? Szerinted a 14/50es az jobb akkor?
ne tegyél olyan kicsit előre mert hamar szétmegy, akkor már inkább hátra legyen nagy
nekem 15:40 van inkább országútra való, de földúton kapar akár 3-400 métereket
Gépemre, mert már lassan kezd elhasználódott lenni és szezonra újítani szeretnék fogaskerekeket és láncot is egyben. Most elől 15 fogas van hátul azt hiszem 45 (ez nem biztos). Szeretném, kicsit erősebb lenne!
Vagy 14/50-es akarok felrakni vagy 13/47- ha így lehet!?!
de hova kell akkora lánckerék? vagyis minek?
Körülnézek még a "piacon" Ha nem találok semmi okosat megyek Kopaszkak-hoz! Köszi a segítséget :)
a hondával mindig mélytorkos szopás volt a hidegindítás, néha csak úgy indult hogy kivettem a gyertyát és gázégővel felforrósítottam
aztán rendeltem a hondától denso-t és elmúlt a szopás
de azért nézd át az üzemanyag útját is
faja ténéré, én is ilyent kerestem de nem volt rendszámosban
Most nézem a TT-é nem jó az XT-re. Teljesen más! Vagy kisebb első, állítólag az 3-al nagyobb hátsót jelent, vagy Kopaszkak1!
Gerecsén is 47 a max, viszont hívd fel őket, biztosan meg tudják mondani, ugyan az e mint a TT. Én mondjuk beszélnék Kopaszkak1-el, állítólag minőséget csinál!
Nagy vason néztem én is. Kimondottan XT-hez 50 fogas hátsó fogaskereket nem találtam.
13/47-es az ugyan az, mint a 14/50-es? Vagy hogy kell számolni az áttételeket?
Amikor leállítod és a motor ad egy szisszenő hangot az az automata dekompresszor lesz.

XL Hondán legalábbis az adta ezt a hangot!
Heló! Ez a gép gyönyörű. A legalapabb dolgokat próbáld meg! Egy új gyertya, levegőszűrő csere, vagy tisztítás és olajozás, valamint egy alapos karburátortisztítás. Közben a benzinszintet ellenőrizd, valamint a tűszelepet és az úszót. A szívócsonkon pedig próbáld meg a lyukat eltömíteni. Én eddig nem különösen nyúltam bele az enyémbe, de ezeket mindenképpen megnézném.

Ha szabad kérdeznem, mennyiért sikerült hozzájutni és rendszámos, vagy sem? (ha nem publikus nem kell elmondani)
Szia. A nagyvas.hu-n van első 13-as, és hátsó 47-es, ami elég jó áttétet biztosíthat. Nekem gyári első 15, hátsó 40 fogas van, s nekem is jó lenne valamit fakítani vele :)
Üdv Yamaha tulajok. Egy kis segítséget szeretnék tőletek kérni. A minap sikerült egy majdcsak gyári állapotú Teneré-t szereznem, viszont elmondások szerint sokat állt, a karbit is ki kellene pucolni, a gyári puffantóból hiányzik egy-két sallang ugyan, és egy kissé vissza pöffög. Viszont a legnagyobb probléma, hogy hidegen egyszerűen nem bírom beindítani. Ha meggurítom 3-4-ben, akkor megröffen, s kb 100 méter-t, ha megyek a motorral, jóformán már stabilnak mondható alapjárata van. Ez után, ha leállítom, s próbálom rúgni, akkor 10-ből 9,5-szer első rúgásra indul, egy gyengécske akkuval gombnyomásra indul, viszont a porlasztótól néha-néha hallok némi szisszenést, vagy olyanmi hangot, mint mikor valami lefújó szelep szusszanna. Gyanakszom, hogy a karbi, s a henger közötti gumitoroknál vagy kirihesedés, szakadás, vagy valami van, ami miatt falsot szív, de ettől lehet, hogy hidegen nem indul be? Vagy csak egyszerűen nem találom el, hogy mennyire kell húzni a szívatót, s agyon szívatom? Esetleges segítségeteket köszönöm előre is. Köszi, hogy elolvastátok a kínom-bajom. Üdv. Attila.
ok majd csinálok, ha felteszem a villavédőt akkor már tisztára gyárias lesz a műszer
jövő hónapban lesz rá bukócső is felszerelve