Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elég jól átmossa a zsír teszteltem már
direkt kék zsírt nyomtam bele addig ameddig tisztán ki nem jött
és alig volt benne a régiből
de én is átmostam azért szétszedéskor féktisztítóval
mondtam én hogy leírni bonyolultabb mint megcsinálni
csak azért részleteztem hogy ne érjen meglepetés, a 2. már nekem is jobban ment
a lengőkar és himbarendszer mikor volt kitakarítva, átvizsgálva?
Nézd meg azt is szezon előtt.... ránézésre nekem is jónak tűnt, de megérte hogy szétkaptam, mert belül már közel sem volt olyan jó... nem sok zsír volt már benne, ami volt az is elég szar!
Ha csak rányomtam volna egy kis zsírt, azzal sem értem volna el sokat, mindenképpen ki kell tisztítani és úgy újrazsírozni!
Ha szétkopik az nagy cumi szerintem, mert lemerem fogadni nem kapni hozzá semmi alkatrészt, max yamaha-nál egy vagyonért... ezért jobb megelőzni ha meg lehet....
Most végeztem a központival. Hát mit mondjak brutális lett. Ini köszönöm a segítséget, eddig nekem csak jót mondtál!
Mivel Te is és egy másik srác is megcsinálta, akik csak itt a fórumon vannak, úgy gondolom nem lehetetlen. Csak sokszor ilyen dolgokban paches vagyok.
leírva sokkal bonyolultabb mint megcsinálva
csak azért írtam hogy mire számíthatsz
Ránézek, aztán ha úgy látom, nem szedem szét!
nekem eltépte...
de gagyi teszkós volt
van itthon szélesebb meg vastagabb attól meg nem lehetett rányomni mert alig van hely
pár mm van ám a műanyag kupak és a rugó között
De egyszerűbb ha látom, a legfontosabb az összehúzatás része volt a kérdéseimnek. Ha valami gond lesz holnap úgy is írok. Csak szeretném, ha összejönne emiatt kérdezősködöm, látod ezt a spanifert is milyen jó hogy megkérdeztem, mert egyszer akartam átfűzni!
van egy vájat amibe beakad, a műanyag része 4 részre van tagolva
na ezek alá bedugtam egy hézagolót aztán lehúztam
ha csavarhúzóval nekiesel, feszegeted akkor megsérül(mert íves)
Erre

"a belső részén ésszel szedd le azt a műanyag sapkát mert azt vissza kell tenni úgy hogy ne dörzsölje le a rugó"
milyen védő?
Okés meglássuk majd. A védő levételéhez kell valami furfang?
meglátod majd
a vastag nem fér be, a vékony elszakad
ezért tekertem körbe a vékonnyal
a belső részén ésszel szedd le azt a műanyag sapkát mert azt vissza kell tenni úgy hogy ne dörzsölje le a rugó
én egy hézagolót nyomtam alá körbe
2db 5m-es spaniferünk van. Tehát mindkettőt jól feltekerem rá 3x, 4x, vagy ahogy elfér még a műanyag teleszkópvédő. Ha csak átfogatnám vele 1x és összeracsniznám akkor lenne baj?
teszkós spanifer a rugó két felén rögzítve simán el fog szakadni
de ha körbetekered az egészet akkor nem
lehet 2x kell mert nyúlni fog
Úgy csinálom, ahogy írtad. Menetes szárral összehúzatom, és ráhúzom a spanifert jó erősen. Ezután már csak tartania kell a spanifernek, nem összehúzni. Ha így mennie kell, megnyugtattál.
mert csomóra kötöttem
ne gondold hogy az a kis racsni össze fogja húzni

de semmi gáz ha nem jön össze, eredeti állapotában simán vissza lehet tenni
Én meg holnap nekiállok a rugóstagnak! Remélem a 2 vékony spanifer meg fogja majd a rugót.
Azt nem értem, hogy Ininek miért kellett elvágnia a spanifert?
Igen, annak jónak kell lennie!
Szelepeket mennyire állítsam? (1VJ-s hengerfej)
Szívót: 0,1mm ?
Kipufogót: 0,15mm ?
Már eldöntöttem fejbe hogy kiveszem a blokkot is, mert az a olajfolyás nem normális dolog. Akkor úgyis le kell vennem a karburátorokat is, azok is meg lesznek nézve!


Alig várom hogy leereszthessem azt a ~2,5 liter olajat
Na én aszondom, holnap szedd szét a karburátort és nézz rá a tűszelepre, az úszóra (hogy nem lyukas), és a benzinszintre. Ezután pucold át és mehet. Szerintem karburátor jó lesz!
Mármint a kipufogó végéhez raktam a kezem
De, erősen kormol.
Odaraktam a végéhez a kezem, és jól megfogta a kezem a korom.
Meg belül is kormos volt a dob, amikor szétszedtem azt hittem hogy ilyen volt nem adtam neki túl nagy jelentőséget, de ezek szerint mégis kellett volna.