Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem füstöl feketén mikor húzod neki? Előfordulhat, hogy nem zár az tűszelep valami miatt és bekajál.
Remélem nem az hagyta el magát!
Lehet hogy karbi lesz a baj, mert ahogy rugdostam a motort, a karbi alatt ott ahol jön fel az olajtartályhoz a cső ott volt sok benzin, és a leeresztő kis csőnél a karbi alján állt végig mindenhol a benzin!
Nem folyatta el, csak csepegett.
nem mondom hogy nem lehet hanem azt hogy nem állítható
pl láttam már olyan cdi-t amin az alapjárat volt szar....
Az a baj hogy pont nem látni mert a gyertyától folyik kifelé a két kipufogó csonk közül.

A gyújtás akkor totál fix? Akkor az nem lehet hibalehetőség?
itt nincs gyújtás állítás, a cdi állítgatja magától a fordulatszámtól függően
azt az olajfolyást meg keresd meg
lemosod tisztára aztán beindítod egy kicsit és nézed honnan kezd folyni
trükkös az olaj, pl az autónál már kicseréltem minden szimmeringet tömítést mire észrevettem hogy az olajbetöltőnél folyatja
De az a legfurcsább hogy amikor megvettem akkor még jó volt, most hasalt el benne valami, szerintem.
Légszűrő tiszta!
A gyertya meg tiszta olaj, de kívülről, nem a belső fele. Meg a gyertyapipámba is áll az olaj. Nem a hengerfej tömítésre gyanakszom mert akkor kompresszióm se lenne olyan erős, meg a gyertya feljebb van mint a hengerfej alja. Szelepfedelet körbetaperásztam ott sem találtam olajat....
Gyújtásra is gyanakszom, ezeken nincs két jel amit egymásra kell álltani és akkor jó a gyújtás? Mondjuk az alaplapon meg forgó részen?
Egyszer akarom szétrobbantani az egész motort, kétszer nincs kedvem szétszedni darabokra.
gyertyacsere, karbi takarítás és beállítás
utána lehet keresni az extra bajokat, ha mégsem jó
gondolom a légszűrő tiszta, és a kipuffba sem költözött be valami idegen létforma
Sziasztok! Ha ki szeretném szerelni a blokkot akkor ki kell vennem a központi teleszkópot is, vagy elég csak a lengővilla tengelyt kivenni ami a blokkot is tartja?

Ezt a kérdést felteszem a motorszerelés topikba is, de hátha Ti is tudtok nekem segíteni!
A motorom hirtelen gázadásra nem pörög ki csak fullad, és durrog!
Terhelés alatt, és üresben is ezt csinálja! Ha finoman húzom neki a gázt akkor is ledurrog a fordulat vége felé!
Mi lehet a baja?
Hátul enyém full kemény, főleg, hogy xt teló van benne:D
Gyári telóval sem volt puha, meg amúgy a rugó előfeszítés mind2-nél állítható, csak ugye a csillapítás jobban szereti, ha nincs keményre húzva a rugó előfeszítés.
Elől nekem is ilyen, hátul viszont kicsit megül, saját súlya alatt is. De nem nagyon merek nekiállni a gyűrű betételének, mert nekem általában nincs olyan hogy minden elsőre klappol.
Hát jó, mivel TT-hez nem találtam semmiféle service manualt, ezért vakon vagyok a levegő nyomást illetően.
1bár van most benne, az csak belefér.
A motor saját súlya alatt nem ül be a teleszkóp. Ha ráülök, akkor minimálisan ül be(kb 2-3cm). Nagyjából most a képen látható módon vannak a "teló magasságok"
a gépkönyvemben olyan kézi pumpa van mint a régi gumidugós biciklidudák
szóval alig kell levegő neki
És milyen lett? :)
Na sikerült megoldani. Tényleg hamar megtelt, úgy is, hogy közben kicsit elengedett a szelepnél ahogy fújtam. Így is csak azon kaptam magam, hogy már 1,5bárnál tart:D aztán 1-re sikerült belőni frankón.
Hát olyanom sajnos nincs, de azért megpróbálom az itthoni pumpával, hátha sikerül:D
Nagyon óvatosan, mert hamar feltelik! Sima pumpával nem tudod felfújni, mert rövid a szelep, de a gyári Lada pumpa tökéletes lesz!
Nem vágom az angolt, de a fordító ezt dobta ki a telóhoz írt szövegre:
"Levegő állítható a 43 mm villák nyújtják az utazás majdnem 12 hüvelykjét a legdurvább boondocks te felfedezés"
Szal zsírság van! Megyek is teszek bele egy 0,8-1,0bárt
amúgy külföldiában csak 30 pénz az a rugószett
jövőre lehet megjátszom ha idén nem jön össze a minőség
valami nehezebb ktm futóművét kellene applikálni a gépbe, de úgy hogy ne látszódjon nagyon hogy ktm a cucc.
és ne kerüljön többe mint a motor ára.........
ez a wilbers kb annyiért adna egy rugóstagot mint amennyiért vettem a motort, rablók
Nekem 1.2 bar-on üzemel hibátlanul az eleje. Az xr 600 könyve 0.0bar nyomást ír. Tehát az xr-en szerintem a légtelenítés miatt van!
A profilomon belül található képek 95%-a Csika úr beavatkozása előtt készült, és hát az említett levegő nyomás tartotta benne a lelket nekem is
áhh kösz most ezt kihagyom
Amúgy nagyon kényelmes így is meg minden, csak hát azért peckesebben néz ki a gép, ha azzal a 4-5cm-el magasabban van az orra
kellene bele másik rugó
wilbers progresszív első rugószett 37000 ft
Hát akkor lehet hogy valóban arra szolgál
Utána nézek én is tt-nek, örülnék, ha kiderülne, hogy végülis még is arra funkcionál az a szelep, kicsit meg is emelném a motor elejét.
Bakon olyan jól néz ki, mikor ki van nyújtva teljesen a teló
van ezekből bontva sok, csak az a gáz hogy a posta megdrágítja nagyon