Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helyedben nem kísérleteznék ilyenekkel, ha eldobja a vezérlést csúnyán szétverhet mindent, inkább spórolj össze 15-20e-ret, minthogy a szelepeket,dugót, hengerfejet kelljen venni.
XT600-hoz nincs valakinek egy NEM agyon nyúlt vezérmű lánca? Megvásárolnám, mert egy újat nem fogok venni nekem nem ér annyit az egész mert egy tömítés szett is rövidíti a kasszát.....
A láncfeszítőm teljesen ki van tolva, még nem hallottam hogy kolompolna benne a lánc. Lehet elmenne még egy évet is így, de lehet hogy az első motorozáskor szakadna el.
Ezeknek a láncoknak milyen csatlakozása van? Patentszemes?
Vezérmű tengelyen nem kellene valami pöttyöt találnom? Ha szétszedem tudjam mit hová kell állítanom, csak azért kellene, tudom hogy szelephézag állításhoz nem egészen jó az.
A nagyvas-on 590 ft .
Szevasztok! Kicseréltem a lánckerék szimeringet, sima csapágyboltos kék SOG márkájú 270Ft-os szimeringre. Mentem ma 12km-t és nincs semmi olaj. Késöbb beszámolok, hogy hogy bírja, remélem nem úgy, mint INI szelepszárszimeringjei :)

Egyébként a forgásirányos szimering mire jó? Ja egyébként 25x40x6-os helyett 7-es lett betéve, de simán elfér!
kösz ezt én is meg találtam de én a pontos méretek re vagyok kíváncsi anélkül hogy szét szedném mert kicsit sokallom érte a 2100-at :)
"erő" szempontjából annak van jelentősége, meghatározó szerepe, hogy hátul hány "-os kerék van? (17 vagy 18)
nekem a prox a hondába pár hétig bírta utána ismét füstölni kezdett
a gyári(xr4-be) egy ezressel több mint a prox
szóval előtte egy kérdés a yamahától meg kellene ejteni
prox.hu-n van 2100Ft/db
szevasz srácok kellene nekem egy kis info TT600-al kapcsolatban az lenne a kérdésem hogy tudja-e valaki a szelepszár szimmering méreteit mert amig nincsenek meg a csere darabok nem szeretném megint szét bontani a blokkot kb 1 hónapja volt meg bontva de felelőtlenségemre ezeket nem ellenőriztem.
Ja ja nekemis valami 12 ezret mondtak a tűre .Szemezgettem én is azzal a 86 dolláros szettel csak a rendelés ,és csomó minden van ami jó lenne onnan
ja az a tű....
én a tűszelepre gondoltam valamiért
most nézem pl komplett karburátor felújító szett, amiben minden benne van az összes fúvóka tömítés 2 tű....minden és 86 dollár..... ők meg 1 db tűért akartak 14-t meg gondolom posta
ilyet bizony , emlékszel amikor a másik karbimnál el volt hajolva a tű vége, akkor érdeklődtem!
7-ért meg vettem komplett karbit, ami teljesen tökéletes állapotban volt!
ilyent mond a yamaha?
jó lehúzós banda mind(honda sem különb)
de szerintem úgy vannak evvel hogy ha 3500 volna az a tű akkor sem fogyna több
mert azért ezek a gumis végűek kb örök élet
Jaja, vannak nagyon jó dolgok ebayen. Én még az órámat is onnan vettem, Mo-n 30e drágább lett volna és 1év garancia. Kint meg olcsóbb is volt meg 3év garancia, azért nem mindegy.
én is gondolkodom már hogy elkezdek "ebay-ezni" mert ott több dolgot be lehet szerezni és még olcsóbban is mint itthon, csak nekehezn veszem rá magam, mert kicsit utána kellene nézni ennek, paypal számlát csinálni meg megnézni, hogy hogy is működik... de lehet ráveszem már magam!
Főleg amikor azt mondják a yamahanál, hogy egy db tűért fizessek 14 ezer forintot, hát ekkor rendelnék szívesen az ebayről
Jó értem,majd akkor írsz ha okés a dolog ! email címem (goose@citromail.hu)
Többet semmiképp, nem kereskedő vagyok én. Ritkán beszélek haverommal, mert Angliában él, de majd írok neki emailt.
Szerintem az lesz! Gerecsén találtam Prox szimeringet 1200-ért. (főtengely szimeringnek írják, gondolom olaj, hő és benzinálló akkor már). Csak mire ideérne lenne belőle 2400Ft. Jövő héten megoldom.
Okés! Vagy a tiédet átveszem ha úgy jó neked! Adok érte többet is de ha be tudsz nekem szerezni 1 másikat akkor örök hálám
Beszélek haverommal, mert mint írtam, Nekem Ő intézi ezeket. Megkérdem mit szól hozzá, így hogy nem nekem kell. Nem ígérek semmit.
Nem tudnál nekem segíteni 1 ilyen felújítószett beszerzésében ?
ki kell próbálni....
párszáz ft a sima szimmering nem nagy bukta ha nem bírja sokáig
de vannak dupla ajkúak is 5-600ért az lehet jobb valamennyivel
aztán majd írod mennyit bírt
Ja még annyi, hogy úgy nézem 25x40x6-os simán van csapágyboltban. A kérdés az, hogy ide valami speckó szimering kell, vagy jó a sima mezei is? SD jelölés van rajta, plusz forgásirányos a cucc, ami most benne van!
Szevasztok! Úgy néz ki, hogy folyat az első lánckerék szimeringem! A szimeringen ez van: SD 25 40 6L....
Csapágyboltban lehet ilyen szimeringet venni, vagy csak a Yamahánál? Valaki már cserélt ilyet?