Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szóval
kitekerni ki tudod az anyát(2db) ehhez nem kell összehúzni, előtte kefélgesd meg és olajozd be a menetet
aztán amikor rakod össze az a szívás
amikor én csináltam akkor egy menetes szárat satuba fogtam, rátettem a rugót, arra egy alátétet(ami a rugótól szélesebb) aztán összetekertem
ilyen helyzetben rátekertem a spanifert(nem a 2 végén mert akkor nem tudod kihúzni hanem egy menettel beljebb)
aztán kitekertem a menetes száron az anyát és a rugót betettem a helyére
utána elvágtam a spanifert
ennyi
leírva egyszerű, de majd észreveszed hogy nem az
rugóösszehúzóval is egy nagy alátét kell a rugóstag alá mert nem akad be mindkét felére az összehúzó körme, mert nincs elég hely
ja és van egy műanyag sapka ami a teló olajos részét védi a rugótól, na azt is élmény lepiszkálni úgy hogy ne sérüljön meg.....
az alátéteket felülre tettem (nem a csavaros felére) ott nem is látszik, ami lényeges mert elég béna lett
egy nagyon picit magasabb lesz tőle a motor, mert álló helyben nem lesz akkora berugózása
ellenben sokkal kisebb lesz a rugóút szóval ez olyan félsiker
csak amikor egy wilbers gázos rugóstag 220ezer akkor inkább trükközik az ember......

azt hiszem minden kérdésre válaszoltam
Az is jó ötlet :D Mi niva rugóval csináltuk ezt :D
Az összehúzásra van még 1 tippem, igaz én csak a danvuiám rugós tagjainál használtam, ott tökéletesen bevált. 2 lapos vas és 4menetes szár kell hozzá. A többit meg remélem már kitaláltátok
Én most nagyon rá vagyok izgulva a témára, jó lenne ha meg tudnám csinálni. Ha előbb megcsinálod mint én, kérnék beszámolót majd meg képeket. Jó lenne a spaniferrel össze tudnám húzatni majd. De előbb a gyűrű kéne.
Szia Ini! Nem írnád le nekem, hogy a rugós tagba hova helyezted el és hogyan azt a műanyag karikát?
Magasabb lett a motor tőle valamivel vagy csak keményebb lett?
Csinálok, vagy csináltatok ilyen karikát, a spaniferes megoldással milyen nehézségek adódtak?
ha jól emlékszem a belső 50mm a külső 70mm
vagy valami ilyesmi
én vettem a teszkóban 1000ft-ért egy műanyag vágó"deszkát" aztán dekopírral kivágtam a karikákat
3 db kb 2 centi lett
mondanom se kell nincs két egyforma karika , és közel sem lettek szépek, de úgysem látszik
ez egy jó nagy műanyag lap volt ebből akartam villavédőt is csinálni de olyan béna lett hogy inkább lett egy gyári
spaniferrel össze lehet húzatni, de nagyon macerás(az elsőt így csináltam)
bár az autóhoz való rugóösszehúzóval sem egyszerű művelet, de könnyebb mint spaniferrel
Ezeknek a sűrűbb olajoknak lassabban indul be a keringésük mint alacsonyabb viszkozitású társaiké, így a motor hosszabb ideig jár kenés nélkül.
Szevasztok! Megmaradt egy MOTUL 3000 20W50-es motorolajam. Bontatlan, 1L-es. Ha valakinek kell, szóljon. Jót tennétek velem
Most én meg a teleszkópot akarom felkeményíteni, az általad írt módszerrel (megtetszett az xr-é). Annyi lenne a kérdésem, hogy annak a karikának a méreteit meg tudnád adni? Valami igényes emberrel esztergáltatnám és kész is, csak akkor szedném szét ha már nálam lenne a karika. Miből érdemes ezt megcsinálni? Mindenképpen danamind-ból? Meg gondolom felülre lenne érdemes tenni ott pedig a belső átmérőnek nem kell nagynak lennie. És még annyi, hogy akkor spaniferrel tényleg össze tudom húzatni? Vastagságra 2cm-re gondoltam, mert én is 100kg vagyok!
vannak olyan helyzetek amikor jó dolog hogy emeli az elejét, de az sem jó hogy mindig
pl a ténéré után lett az xr4 avval olyan helyeken hanyatt vágtam magam ahol előtte kényelmesen felmentem
de jól leírtam
TT600 gyári áttétellel (14/50) 2ben simán emeli a kereket 2-ben, ha akarom, ha nem
Szerintem az xt sem lesz lustább sokkal
Köszi, remélem emeli majd az orát.
Üdv!
valaki meg tudná nekem mondani milyen lemezből van a hengerfej tömítés? esetleg a réz jó bele ?
én most fogom felrakni, igaz elöl 14 van! majd elmondom milyen!
Valaki használ XT600-on 48-as hátsó lánckereket, elől pedig 15-16 körülit? Szomszéd XR-én 48-as van, 3.-ban egykerékre áll.
Rálesek!
Miért is? Ne is járjak így vele?
Hello . Itt van egy service manual bár ez XT600E http://moto-andalucia.com/wp-c...
8-10 fok alatt az enyém is nehezen indul, ezért nem is kísérletezek vele míg feljebb nem csúszik a hőmérő higanyszála.
20w50-est felejts el ilyen időben, ha télen is használni akarod akkor 10w40-et rakj bele.
Nekem lehet ráférne egy karburátor takarítás. Már régen volt téma ez a hidegindítás, de nekem nehezen indul, főleg mióta cseréltem olajat (20W50). Mindegy majd ha melegebb lesz meglássuk. Ha szarakszik akkor is, már nagyobb kedvvel fogom szétszedni.

Service manual nincs hozzá valahol?
Mindig indul 2-3 rúgásra, csak most december eleje óta nem volt beindítva, úgy emlékeztem, hogy kijárattam a benzint a karbiból, de lehet mégse, mert nem akart beindulni, csak miután kiengedtem a régi benzint. De akkor már 2. rúgásra járt:) Tavaly télen amikor beindítottam rendszeresen meg már januárba is motoroztam vele akkor mindig indult rendesen. Csak akkor még a szelepeken is állítottam kicsit a tél miatt.
És nem szokott? Mert tegnap mentünk egyet, de nagyon nehezen indult a 0-ban
Ott tudod ahol a többiek is írták, úszóház legalján csillagcsavar. Nekem bevált nagyon Ini tippje, azonnal indult utána a motor