estem én már annyit vele hogy ha drz lett volna akkor fél motor árát hűtőre meg idomokra költöttem volna
motorikusan is faja enyémben 80 ezer felé van aztán még mindig megy
sokakat megtéveszt hogy harminc pár ló, és ezért szar, pont elég, már ha nem siratófalazni kell
mentem olyannal is meg xl600al is ezektől is jobb sokkal
de az xr4 től meg az exc-k jobbak
amúgy az xr4 pont jó mindenre,nem drága gép, könnyű, jó futómű, olcsó fenntartás, lehet ütni-verni stb stb
nekem egyedül az üléssel vannak gondjaim, baszott kemény és vékony, bár aki fiatal és nem dagadék annak nem akkora gáz
nekem ténéré van az inkább túragép. nehezebb mint a sima xt
az xr4 futóműve fényévekkel jobb, ellenben kényelmetlenebb ülése van
kár is hasonlítgatni őket, más célra készültek
Sziasztok! az mitől lehet hogy a gyertya pipám meg a gyertya is tiszta olajos? Nem belül az elektródánál hanem a külső része ami kiáll a hengerfejből!
Meg a hengerfej bordákon is áll az olaj!
Azt nézegettem hogy ha a hengerfej tömítés lenne a ludas akkor a gyertyán nem állhatna az olaj, mert az feljebb van mint a hengerfej alja.
A motor nem füstöl, nem kajálja az olajat, működésileg totál rendben van!
Sajna nem volt még ilyen típusú motorom!Én még szűz vagyok! Sport volt,meg a kicsik!Gondolok itt komár,riga,simo cbr pitbike stb ha nincs motorom akkor én sem vagyok!De gondolom itt sokan vannak ezzel így!Képeket majd kedd szerda körül kapok még,majd Akkor!
Még annyit írnék, hogy az én XT-m 1984-86-os. Ahhoz képest nem vagyok elájulva az XR-től, pláne, hogy ez 96-os. Nem rossz, szó sem róla, de az XT után tuti nem az lesz! Hozzáteszem nem az irígység szól belőlem. Betehetnéd ide a kinézett motorodat! Szívesen vetnék rá pár pillantást.
HÁÁÁÁÁÁ még nyüzüge! .Nem vok! 102kg. Köszönöm szépen tájékoztatást!Majd kékek még segítséget,csak ha nem baj akkor az email címedre küldök,de nem most hanem később!Van moci a kilátásban beszéltem a sráccal is háát de nem tom! Na mindegy ha kérdésem van akkor küldhetek emailt?
Heló! Hát elhozta a srác az xr-t. 600-as. Mikor megláttam, az első benyomásom, hogy pici. Az Xt-hez képest teljesen máshogyan kell rajta ülni, nekem kényelmetlen. Hátul jó nagy fogaskerék van, viszont elől is! 3.-ban gázra egy kerékre áll. Viszont hidegen gázra löki a füstöt mint a fene, melegen meg néha néha eregeti. Futóművéről nem tudok nyilatkozni, elvileg jobb, mint az XL és társaié. Első fék az nem rossz, viszont a hátsó, elég gyenge. (Lehet még be kell kopnia, mivel sokat állt!). Annyit hozzáfűznék, hogy nem álmaim gépe. Ja és azért könnyebb mint az xt! Tehát ha nyüzüge vagy, lehet, hogy jobb választás lenne neked az! Bármi kérdésed van írj nyugodtan. Bocs a hibákért, de nincs kedvem precizkedni. Két akkorát estem mint a ház!
Még sajnos nem, mondtam itt fórumon, hogy szar a hátsó gumim. Tél előtt meg direkt úgy raktam el a motort, hogy megtakarítottam meg befújtam a láncot. Lesz vagy március mire veszek egy új gumit hátra.
Ha valakinek van újszerű hátsó gumija és nem használja lehet vevő lennék rá :D
mi a baja?
én kiékeltem pár karika műanyaggal így keményebb lett
bár én eléggé vaskos vagyok
valami faja gázos rugóstagot kellene nézni, de az új árak kb annyik mint amennyiért a motort vettem
JOE01 köszi neked is.