Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hámmer 6 voltos a rendszere
Sziasztok valaki elmagyarázná nekem hogy miért 6v-os akksi kell a TT350 be mikor 12 voltos izzók vannak benne? az aksi mi cél szolgál akkor benne?
Én is ledobtam belőle, hülye fejemmel meg 4L-ert vettem, valahol belekeveredtem.
feltettem a polcra......
le kell festeni előtte a villát mert védő nélkül, használták és csupa rozsda
majd ha elmúlnak a fagyok lefestem
Én mondtam:) Nekem is annyi megy bele...

Ini felraktak az alkatrészt? Jó lett?:)
2,5L olaj ment a 43F-embe. Külső olajtartályos!
Ahogy jobb idő lessz már fogok is rajta dolgozni most még hideg van de már nagyon mennék és a kertet meg nem akarom naon szétgyúrni
Egy veretős vidit kerekíthetnél majd, sok sárral a levegőben
Hát úgy volt . Kicseréltuk szelepszimeringeket vezermüláncot olaj , levego filtert es füstolt szétszedtuk kicsereltuk a gyűrüket osszeraktuk és jóóóóó
Akkor jó, pont együtt írtunk.
Ja, most összerakja, megint füstöl, megint szétszedi, új tömítések stb. Reméljük, azért ha kész lesz, nem füstöl majd.
Összeraktuk nem füstöl teljesítménye is nőtt érezni nem volt olyan nagyon megkopva sem a henger sem a dugo :)
de ha megfúratod új dugóval kibírna 10x annyit és a költsége 2x annyi
köszönöm a választ de lehet a tömités papír részei lentre is kellenek mármint a deknikhez
Skeleton tudnál adni nekem valamilyen email elérhetőséget? Szeretnék kérdezni pár dolgot a TT-vel kapcsolatban.
Köszi szépenn Hát a henger nem olyan vészesen kopott Majd meglássuk tegnap raktuk fel a gyűrűket ma fogjuk beletenni a motrot :) Majd meglássuk :) De azért bízok benne hogy ezt a szezont kibirja
Azt nem tudom, hogy ki kell e venni a blokkot, de a hengert szerintem biztosan le kell venni. Próbáld meg ne nagyobbra fúrni, hanem Heli coil-al megjavítani. Tömítésszettre hirtelen EZT találtam, viszont attól függ neked minden kellene?
Üdv.
A következő kérdéssel fordulnék hozzátok :
-A hengerbe elnyalódott az egyik menet és ez miatt kifúj lehet bele új menetet fúrni anélkül, hogy kikellene szedni a blokkot a vázból?
-Tömítés szett átlagosan milyen árba mennek 89"-es TT600-hoz?
a gyűrűzés csak tényleg, ahogy te is mondtad,egy darabig tart ki.
Csak részmegoldás, nem lessz jó, a dugó is (gondolom ) kopott, a gyűrűhornyok is kiverődtek már hengered meg oválos , tehát az új gyűrű tulméretes kellene hogy legyen+ túlos dugó, és ahhoz fúrás. akkor lesz tökéletes és csendes, füst mentes.
http://www.manualedereparatie....

több is van egymás alatt ami xt 600 ra vonatkozik töltsd le
hey.úgytudom az éle szélű az olajlehúzó, a két oldalán lesarkított az meg a kompresszió, a a 2 darab nagyon vékony meg a hullámlemez az meg az átersztő
Sziasztok felvilágosítást szeretnék kérni tőletek ami a következő lenne: van egy tt 350-em 3GJ... és 6 voltos aksi van benne, viszont 12 voltos izzók, az akku rossz, és a megbontáskor vettem észre hogy 6 a volt. ez normális? Töltöttem le gyári leírást róla de az akksirol nem tesz említést. Szertném ha valaki felvilágosítana hogy akkor most mi is van ez a tipus 6, vagy 12 voltos előre is köszönet a válaszért. Szép napot sziasztok.
Miért van az olajleeresztőbe egy csillagfejű csavar? Ha lesarkazom a nagy csavart, egy 6-os csavart belekontrázva kilazíthatom?
6 lyuk van, és van hozzá komplett hibátlan hengerfejem.
+ van egy 5 lyukas hengerfejem is.
Egyébként a régi blokkra az új 6lyukas hengert+hengerfejet kompletten fel lehet rakni.
A vezérmű lánc csatorna körül 5 luk van vagy 6 luk esetleg kép nincs róla?