Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyértelmű hogy ott veszem, csak akkor van cumi ha ez egy egyedi méret. Na akkor jön a keresgélés
Csapágyboltban kell az ilyeneket venni. Meg szimeringet is. Abból pedig vitonosat, amilyen az autókban is van!
én valami 80 forintért vettem
Megtaláltam ! 64mm x 3.5 O gyűrű kell, még lehet kapni gyáriban is: O Gyűrű
Ahha értem, csak hátha tudta vagy tudja a méretét! De akkor majd megpróbálok kerestetni velük.

Én most fogok olajat cserélni a 43F-ben, amint megvan az O gyűrű! Majd megmondom mennyi ment bele!
én bevittem a boltba és kerestek belevalót
arra ügyelj hogy ne nagyon emelkedjen ki, mert akkor tördeled a füleket
nem tudom........
mondjuk az az olajhűtő nem nagy, szerintem 1 deci ha belefér
lehet a tartály is nagyobb mint a másikakon
Nem tudja valaki hogy mekkora O gyűrű kell az olajszűrő deklijébe? Arra a nagyra gondolok ami a dekli hornyába van, nem arra a picire ami az alsó csavarnál van!
Vagy hol lehetne megnézni?
Na a mai menet után ellenőrizni akartam az olajszintet. Üzem meleg volt a motor, az olaj is megmelegedett. Lecsavarom a nívót, felállítom a motort kitámasztóról, elkezd kifolyni az olaj. Na ez miért van?
lehet hogy rosszul gondolom, de nem az olajhűtő miatt megy a Tenere-be 3 liter?
Én csak simán kimosom brigéciolba (azért nem benzinbe, mert az megoldhatja a ragasztót ami összefogja a szivacsot és akkor kuka az egész) utána vízzel alaposan kimosom belőle a brigéciolt. Aztán légszűrőolajba megáztatom és mehet vissza a helyére.
Persze ha el van szakadva vagy repedezett a szivacs akkor újat érdemes venni!
Én Gerecsénél vettem Twin Air-t. 6100 Ft volt a 2 részes. Csak belső része 2500 Ft, de én megvettem a kétrészest. Egyszer akartam normálisat. Lefújtam légszűrőolajjal és kész.
Megjöttek hétfőn a cuccok a motorhoz. Ma fel is raktam mindent, első-hátsó lánckeró, olajszűrő, kipufogó gyapot, új olaj. Már csak a lánc kell és menetkész a moci. Ilyen volt a hátsó lánckerekem:
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni,nagyon meg tetszett ez a 1993-mas yamaha tt600 jó lenne-e utcai közlekedésre és egyaránt túrázásra? És viszonylag milyen ár kategóriájú a szervizelése és milyen gyakran kell hozzá nyúlni megbízható motor ? Nekem forgalomban való közlekedésre de jobban inkább erdőbe,határban való motorozásra kellene! Csak hogy az a kérdés hogy megfelelne-e forgalomba ide oda elszaladgálni? Válaszokat előre is köszönöm Üdv Krisztián.
neked akkor valami ilyesmi kellene
http://www.pasztoy.hu/motor/ad...
kérdezz rájuk mailban
ez a meiwa egész jó minőség én is ilyent vettem tisztára mint a gyári
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy nincs-e véletlen valakinek elfekvőben egy XT 600-hoz való (2KF típus) légszűrőszivacsa? Esetleg valami ötlet, hogy hol tudnék beszerezni újat, vagy jó állapotú használtat?
Esetleges segítségeteket előre is köszönöm!
soha nem öntöttem egyetlen olajtartályos motoromba blokkba olajat
nem látom értelmét
Úgy látszik rosszul emlékeztem, tartályon keresztül öntsd akkor. Haverom Dr-jén cseréltünk utoljára olajat ott van a blokkon beöntő nyílás:)
nekem is bőven belement 3 liter....
na pontosan erről beszéltem....
igaz az enyém már a váztartályos, de szerintem mindegy... én amikor feltöltöttem a tartályt, akkor az olajszűrő szelepfedélen lévő légtelenítő csavart megengedtem és a berúgókart addig nyomogattam, amíg a csavarnál nem jelent meg az olaj!Utána beindítottam és elkezdtem ellenőrizni/utántölteni az olajat
Ezt a módszert nem én találtam ki, hanem láttam egy videon...
Az olajszűrő fedélen van egy csavar az mire szolgál? A blokkba hol öntsek olajat? Nem csak a tartályon keresztül lehet?

Találtam egy ilyet, igaz itt a vázban van az olaj. Nálunk is beválna ez?

Olajcsere
Érdekes, mióta nálam van én 2x cseréltem olajat, de nekem 2.5liternél nem ment bele több.
enyémbe simán belemegy a 3 liter úgy van max-on
de a régibe is ennyi kellett meg haver gépébe is
olajszűrőt néha érdemes átmosni benzinben aztán megnézni mennyi fém van az alján
Leengeded blokk alján az olajat. Én utána úgy csináltam, hogy öntöttem a blokkba is meg a tartályba is kb 1-1.5litert elsőnek, utána annyi időre beindítottam, hogy elkezdje magának forgatni az olajat, majd utána már csak a tartályba öntögettem az olajat, néha beindítottam, hogy átforgassa, aztán mikor elérte a olajpálcán a max-ot, akkor kész van. Majdnem 2.5liter megy bele. Illetve ne felejtsd el kicserélni az olajszűrőt is, ha már olajat cserélsz.