Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megpróbálkozom vele, köszönöm!
zsigulinál is mindig lereszeltem
elméletileg akkor nem fog berezonálni annyira
Nekem dobfékes hátul. Akkor is törjem le? Miért hagyná el, ha letöröm?
a belépő élét törd le
egy próbát megér
amúgy akkor csikorog ha nem megfelelő a betét és tárcsa keménysége
a szinteres nekem is csikorog, mondjuk csak ha hosszabb ideig fékezek óvatosan
Na most végeztem a motorral, karbantartás elvégezve. Tavasszal egy olajcsere és mehetek. Ami zavar, hogy kipucoltam a hátsó féket, mert csikorgott. Kicsiszoltam, majd kifújtam féktisztítóval. Ugyanezt megcsináltam a betétekkel is. Két fékezést bírt, ismét csikorog. Elöregedhetett a fékbetétem?
a prox szelepszárszimmering nekem pár hétig tartott az xr4-ben
azóta hol kicsit füstöl hol nagyon
Üdv! Rég jártam itt! '83 és '84es XT-nek a gyári áttétele (könyv szerint) 15/39. Nekem 14/45 van mert hegyekben használom leginkább.
Egy másik téma.
XT600 43F-m elkezdett kicsit füstölni, nem úgy mint egy 2T, de engem zavar. 2009 tavaszán lett megfúrva, 95.5ös Prox dugattyúszett került bele és új szelepszárszimeringek. Elképzelhető hogy ennyit bírt az olajlehúzó gyűrű? Légszűrő rendszeresen karban volt tartva, hidegen sose húzattam, minden hidegindításkor üzem-melegre járattam. A motort Castrol 20W50el használom. Van a Prox-al valakinek hasonló tapasztalata? Még nincs szétszedve, nem tudom mekkora a kopása.
Üdv!

A méretét nem tudom, de szedd ki és akkor megtudod! És szerintem miért ne vehetnéd meg csapágyboltban.... tuti olcsóbban kijössz, mintha a yamaha szerezné be neked! Csak ne valami szar minőséget vegyél!
helló mindenki érdekelne hogy esetleg tudja valaki mekkora szimering kell a dekompresszorhoz? és az érdekelne még hogy ezt meg vehetem simán csapágyboltba is vagy inkább vegyem az után gyártottat rendesen motoros boltba alváz számra rendelve? A válaszokat előre is köszönöm :)
Mondjuk maradni fog egy ideig ez a láncszett, mert hála Istennek, jó állapotban van még.
ha nem hegyekben közlekedsz 45+ fokokban akkor nem sok értelme van a "bikább" áttételnek
vagy épp erdei kis ösvényeken
Ahol meg tud tapadni, ott 1be emeli ha játszol vele, de nagyon gyorsan leforog, érdemesebb 2esbe kis kuplunggal:)
Mármint a hosszabb rövidebb
nekem 15:45-öt ír a jt
de soknak másabb
A 15-39-hez képes milyen a rövidebb áttétel? Gázra veszi az elejét valamelyik fokozatban, vagy ilyenre ne is számítsak?
Szerintem a 43f-en 15-39 volt a gyári áttétel. Nekem is az volt rajta:) Most 15-45 van rajta nekem. De volt 13-45 is rajta, az nagyon sok volt, 80körül már 4e pörgött.
Akkor még is közel vagyok hozzá? Ezek mennyit mentek végre gyárilag?
Akkor minek kell ennyire meghosszítani? Így is erős a motor, szó sem róla (főleg nekem), de 2-3-ban járok vele, 4.-et nem is kapcsoltam még nagyon, csak úton :)
15:40-es a gyári áttétel!
szerintem 15:45 a gyári áttétel
Még valami. Hátul 39-es a lánckerekem, elől is elég nagynak látom, nem számoltam meg, de szerintem 16 körül lesz (ha nem nagyobb). Ez gyári áttétel igaz? Enduróra mit használtok? 120-as végsebesség szerintem bőven jó, néha megyek úton is és nem árt ha gyors is a motor.
Sziasztok! Az xt-n hogy tudom kivenni a légszűrőházat? Csöveket lekötöttem, fedelét levettem, csavarokat kivettem, mozog a helyén, de nem bírom kifordítani. Mi a trükkje?
Rendben, köszönöm. Emailra meg: Elég bénák amúgy tényleg, yamaha world...:)
majd akkor viszek egy fél literes flakonnal, elég lesz sokáig
a számra meg írtam
Meg nem hallottam rola, de lehet kiprobalnam. De majd meglatom meg, hogy allok anyagilag ho vegen. Irtam Neked mailt a gmailra, yamahasoknak nem eleg a 3aj alvazszam, majd nezdd meg:-)