a belépő élét törd le
egy próbát megér
amúgy akkor csikorog ha nem megfelelő a betét és tárcsa keménysége
a szinteres nekem is csikorog, mondjuk csak ha hosszabb ideig fékezek óvatosan
Na most végeztem a motorral, karbantartás elvégezve. Tavasszal egy olajcsere és mehetek. Ami zavar, hogy kipucoltam a hátsó féket, mert csikorgott. Kicsiszoltam, majd kifújtam féktisztítóval. Ugyanezt megcsináltam a betétekkel is. Két fékezést bírt, ismét csikorog. Elöregedhetett a fékbetétem?
Üdv! Rég jártam itt! '83 és '84es XT-nek a gyári áttétele (könyv szerint) 15/39. Nekem 14/45 van mert hegyekben használom leginkább.
Egy másik téma.
XT600 43F-m elkezdett kicsit füstölni, nem úgy mint egy 2T, de engem zavar. 2009 tavaszán lett megfúrva, 95.5ös Prox dugattyúszett került bele és új szelepszárszimeringek. Elképzelhető hogy ennyit bírt az olajlehúzó gyűrű? Légszűrő rendszeresen karban volt tartva, hidegen sose húzattam, minden hidegindításkor üzem-melegre járattam. A motort Castrol 20W50el használom. Van a Prox-al valakinek hasonló tapasztalata? Még nincs szétszedve, nem tudom mekkora a kopása.
A méretét nem tudom, de szedd ki és akkor megtudod! És szerintem miért ne vehetnéd meg csapágyboltban.... tuti olcsóbban kijössz, mintha a yamaha szerezné be neked! Csak ne valami szar minőséget vegyél!
helló mindenki érdekelne hogy esetleg tudja valaki mekkora szimering kell a dekompresszorhoz? és az érdekelne még hogy ezt meg vehetem simán csapágyboltba is vagy inkább vegyem az után gyártottat rendesen motoros boltba alváz számra rendelve? A válaszokat előre is köszönöm :)
Szerintem a 43f-en 15-39 volt a gyári áttétel. Nekem is az volt rajta:) Most 15-45 van rajta nekem. De volt 13-45 is rajta, az nagyon sok volt, 80körül már 4e pörgött.
Akkor minek kell ennyire meghosszítani? Így is erős a motor, szó sem róla (főleg nekem), de 2-3-ban járok vele, 4.-et nem is kapcsoltam még nagyon, csak úton :)
Még valami. Hátul 39-es a lánckerekem, elől is elég nagynak látom, nem számoltam meg, de szerintem 16 körül lesz (ha nem nagyobb). Ez gyári áttétel igaz? Enduróra mit használtok? 120-as végsebesség szerintem bőven jó, néha megyek úton is és nem árt ha gyors is a motor.
Sziasztok! Az xt-n hogy tudom kivenni a légszűrőházat? Csöveket lekötöttem, fedelét levettem, csavarokat kivettem, mozog a helyén, de nem bírom kifordítani. Mi a trükkje?
Meg nem hallottam rola, de lehet kiprobalnam. De majd meglatom meg, hogy allok anyagilag ho vegen. Irtam Neked mailt a gmailra, yamahasoknak nem eleg a 3aj alvazszam, majd nezdd meg:-)
elméletileg akkor nem fog berezonálni annyira
egy próbát megér
amúgy akkor csikorog ha nem megfelelő a betét és tárcsa keménysége
a szinteres nekem is csikorog, mondjuk csak ha hosszabb ideig fékezek óvatosan
azóta hol kicsit füstöl hol nagyon
Egy másik téma.
XT600 43F-m elkezdett kicsit füstölni, nem úgy mint egy 2T, de engem zavar. 2009 tavaszán lett megfúrva, 95.5ös Prox dugattyúszett került bele és új szelepszárszimeringek. Elképzelhető hogy ennyit bírt az olajlehúzó gyűrű? Légszűrő rendszeresen karban volt tartva, hidegen sose húzattam, minden hidegindításkor üzem-melegre járattam. A motort Castrol 20W50el használom. Van a Prox-al valakinek hasonló tapasztalata? Még nincs szétszedve, nem tudom mekkora a kopása.
A méretét nem tudom, de szedd ki és akkor megtudod! És szerintem miért ne vehetnéd meg csapágyboltban.... tuti olcsóbban kijössz, mintha a yamaha szerezné be neked! Csak ne valami szar minőséget vegyél!
vagy épp erdei kis ösvényeken
de soknak másabb
a számra meg írtam