Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amit tudsz mozgatni az a dekompresszor, ami neked nincs bekötve. A másik szakadt bovdenes meg a fordulatszámmérő spirálja.
Nekem meg a haverjaim akikkel motoroztam már alig jönnek, aztán becsatlakoztam egy másik baráti társaságba ott meg 3db 250es 2t van, az xt nem oda való, voltam vele cross pályán is, de nagyon sajnáltam ott.
több mint fele az oda-vissza út
az xr4-en is valami fisfos fejidom van a zseblámpám jobban világít
hazaút tök sötétben érdekes volt békéscsaba-kecskemét úton egy autó mögött mentem végig onnan haza meg tapogatva 40es tempóval
Hát én kb. fél év alatt megyek annyit.
Agyalok rajta én is, hogy kellene egy 250-es 2t bohóckodós motornak, kerózgatni a réten meg esni kelni tökéletes lenne.
Az nem sok 3napra 1000km:) Nekem is kellene egy rendszámos motor, már írtam valamelyik nap, de úgy érzem, hogy megint nem bírok majd magammal és május körül veszek egy 250 2t crosst:D
1000 km? Éjszaka is mentetek vagy mi?
TT-n nincs villany baszki!
Én is sátorra gondoltam, csak a medve be ne fedezzen éjszaka!
a legutóbbi 3 napos 1000km volt olyan 25 ezer felé jött ki nekem a legutóbbi akció
benzin-kaja-pia kb annyi mint itt szállás 50-70lei, de mi általában sátrazunk
én viszek pár csomag teszkós kekszet meg pár konzervet
A feszkót én se szeretem, de motorozni muszáj, még ha az a zöldeknek nem is tetszik. Tervben van nekem is idénre egy erdélyi kiruccanás, régi vágyam kijutni oda és gyönyörködni a tájban.
Unom már az alföldet. Mennyiből jön ki egy ilyen túra amúgy? /kopf
én már öreg vagyok aztán nem bírom a feszültséget, szóval ha tehetem inkább kikerülöm az ilyen dolgokat.
egyik ok ez volt hogy eladtam a rendszám nélküli motorom és vettem rendszámosat, meg a rendszámos tud menni sokfelé, egy erdélyi túra többet ér mint 2 hét tekergés a szőlősorok között a homokban
ini, JOE01

Köszi a segítséget! Majd csinálok valami normális felfogatást neki, a fordulatmérőt is kihajítom belőle, vagy legalább azt a bovden darabot!
Már minden az szinte...
Ismerem a természetvédős csókát, anyámnak volt az osztálytársa, jóba vagyok vele. Eddig egyszer szólt 6 év alatt! (szentkirálynál megzavartam a túzokdürgést.)
ha kopott a csap akkor be szokott akadni a patentszem, de ki fog jönni gyorsan egy kis biztatásra
dekompresszornak néz ki, a mellette lévő meg a fordulatszám mérő kihajtás lenne
ja ez a dekompresszor...
Gondolom, hogy patentszemes, mert a nittelősnek nincs ilyen biztosítógyűrű oldalt.... de nemrég cseréltem első lánckereket és akkor kíváncsiságból le akartam szedni, de csak addig jutottam amíg oldalról lepattintottam a biztosítót, mert nem tudtam csak így kivenni a szemet és nem volt kedvem tovább bajlódni vele így hagytam is!
Lehet csat meg kellett volna ütögetni, mozgatni, nem tudom, majd megnézem pihenésként, hátha lejön!
Megmondanátok mi a szerepe annak a karnak, ami ki van gumizva? Fel-le nyomkodható ez a kis kar. Elég tróger megoldás..... Mellette meg van megint valami amiből kilóg egy szakadt bovdendarab. Talán az lenne a dekompresszor?
nem mászkálunk aszfalton csak ha nagyon muszáj
amúgy arrafelé nem természetvédelmi terület?
mintha a 7-es környékén ki lenne táblázva, meg visszább akasztó felé is
Ha patentszemes akkor tényleg nem tart sokáig levenni. Biztosítót leveszed, kitolod a szemet belőle, és már kész is. 2, max 3 perc!
Nem tudom pontosan milyen nyitvatartás van patajon, de úgy emlékszem 6-22-ig. De nem tuti mert ott is változások voltak.
Legegyszerűbb bacska felé menni azaz út pont odavezet a Túrú Jani bá horgásztanyájához, és ott rátérni az 53-asra, persze ha van rendszám.
vasárnap délután voltunk
patajon mintha ilyen nyitvatartásos kút lett volna, aztán inkább akasztóra mentünk toronyiránt
jól be is szopattuk magunkat mert egy zsombékos réten mentünk vagy 5km mire valami utat találtunk, már majd kirázta a sörhasam a kabát alól
ő is digner
Komoly?
Megkérdezhetem a nejed vezetéknevét? Lehet ismerem, mert ők nekem is rokonaim.
Akasztóra? Pataj közelebb lett volna!
ha patentszem akkor kb 3 perc levenni
tekerd a hátsó lánckerékre a patentszemet vedd le a biztosítót egy csavarhúzóval letolod a vékony részét utána kitolod másik irányba a szemet
aztán csak forgatod a hátsó kereket és lent is van a lánc
kékesen is van rokon, vagyis asszonynak rokonok, digner nevűek

múltkor csak odáig menünk mert havernak ott fogyott ki a benzin a drz-ben
átpakoltunk egy litert az enyémből aztán húztunk akasztóra tankolni
Na fasza! Én kékesen lakom, úgyhogy az se gáz.
Legközelebb szóljatok ha errefelé tekeregtek, berúgom a szergejt azt csapatunk egyet.