Nekem meg a haverjaim akikkel motoroztam már alig jönnek, aztán becsatlakoztam egy másik baráti társaságba ott meg 3db 250es 2t van, az xt nem oda való, voltam vele cross pályán is, de nagyon sajnáltam ott.
több mint fele az oda-vissza út
az xr4-en is valami fisfos fejidom van a zseblámpám jobban világít
hazaút tök sötétben érdekes volt békéscsaba-kecskemét úton egy autó mögött mentem végig onnan haza meg tapogatva 40es tempóval
Hát én kb. fél év alatt megyek annyit.
Agyalok rajta én is, hogy kellene egy 250-es 2t bohóckodós motornak, kerózgatni a réten meg esni kelni tökéletes lenne.
Az nem sok 3napra 1000km:) Nekem is kellene egy rendszámos motor, már írtam valamelyik nap, de úgy érzem, hogy megint nem bírok majd magammal és május körül veszek egy 250 2t crosst:D
a legutóbbi 3 napos 1000km volt olyan 25 ezer felé jött ki nekem a legutóbbi akció
benzin-kaja-pia kb annyi mint itt szállás 50-70lei, de mi általában sátrazunk
én viszek pár csomag teszkós kekszet meg pár konzervet
A feszkót én se szeretem, de motorozni muszáj, még ha az a zöldeknek nem is tetszik. Tervben van nekem is idénre egy erdélyi kiruccanás, régi vágyam kijutni oda és gyönyörködni a tájban.
Unom már az alföldet. Mennyiből jön ki egy ilyen túra amúgy? /kopf
én már öreg vagyok aztán nem bírom a feszültséget, szóval ha tehetem inkább kikerülöm az ilyen dolgokat.
egyik ok ez volt hogy eladtam a rendszám nélküli motorom és vettem rendszámosat, meg a rendszámos tud menni sokfelé, egy erdélyi túra többet ér mint 2 hét tekergés a szőlősorok között a homokban
Már minden az szinte...
Ismerem a természetvédős csókát, anyámnak volt az osztálytársa, jóba vagyok vele. Eddig egyszer szólt 6 év alatt! (szentkirálynál megzavartam a túzokdürgést.)
Gondolom, hogy patentszemes, mert a nittelősnek nincs ilyen biztosítógyűrű oldalt.... de nemrég cseréltem első lánckereket és akkor kíváncsiságból le akartam szedni, de csak addig jutottam amíg oldalról lepattintottam a biztosítót, mert nem tudtam csak így kivenni a szemet és nem volt kedvem tovább bajlódni vele így hagytam is!
Lehet csat meg kellett volna ütögetni, mozgatni, nem tudom, majd megnézem pihenésként, hátha lejön!
Megmondanátok mi a szerepe annak a karnak, ami ki van gumizva? Fel-le nyomkodható ez a kis kar. Elég tróger megoldás..... Mellette meg van megint valami amiből kilóg egy szakadt bovdendarab. Talán az lenne a dekompresszor?
nem mászkálunk aszfalton csak ha nagyon muszáj
amúgy arrafelé nem természetvédelmi terület?
mintha a 7-es környékén ki lenne táblázva, meg visszább akasztó felé is
Nem tudom pontosan milyen nyitvatartás van patajon, de úgy emlékszem 6-22-ig. De nem tuti mert ott is változások voltak.
Legegyszerűbb bacska felé menni azaz út pont odavezet a Túrú Jani bá horgásztanyájához, és ott rátérni az 53-asra, persze ha van rendszám.
vasárnap délután voltunk
patajon mintha ilyen nyitvatartásos kút lett volna, aztán inkább akasztóra mentünk toronyiránt
jól be is szopattuk magunkat mert egy zsombékos réten mentünk vagy 5km mire valami utat találtunk, már majd kirázta a sörhasam a kabát alól
ha patentszem akkor kb 3 perc levenni
tekerd a hátsó lánckerékre a patentszemet vedd le a biztosítót egy csavarhúzóval letolod a vékony részét utána kitolod másik irányba a szemet
aztán csak forgatod a hátsó kereket és lent is van a lánc
az xr4-en is valami fisfos fejidom van a zseblámpám jobban világít
hazaút tök sötétben érdekes volt békéscsaba-kecskemét úton egy autó mögött mentem végig onnan haza meg tapogatva 40es tempóval
Agyalok rajta én is, hogy kellene egy 250-es 2t bohóckodós motornak, kerózgatni a réten meg esni kelni tökéletes lenne.
TT-n nincs villany baszki!
Én is sátorra gondoltam, csak a medve be ne fedezzen éjszaka!
benzin-kaja-pia kb annyi mint itt szállás 50-70lei, de mi általában sátrazunk
én viszek pár csomag teszkós kekszet meg pár konzervet
Unom már az alföldet. Mennyiből jön ki egy ilyen túra amúgy? /kopf
egyik ok ez volt hogy eladtam a rendszám nélküli motorom és vettem rendszámosat, meg a rendszámos tud menni sokfelé, egy erdélyi túra többet ér mint 2 hét tekergés a szőlősorok között a homokban
Köszi a segítséget! Majd csinálok valami normális felfogatást neki, a fordulatmérőt is kihajítom belőle, vagy legalább azt a bovden darabot!
Ismerem a természetvédős csókát, anyámnak volt az osztálytársa, jóba vagyok vele. Eddig egyszer szólt 6 év alatt! (szentkirálynál megzavartam a túzokdürgést.)
Lehet csat meg kellett volna ütögetni, mozgatni, nem tudom, majd megnézem pihenésként, hátha lejön!
amúgy arrafelé nem természetvédelmi terület?
mintha a 7-es környékén ki lenne táblázva, meg visszább akasztó felé is
Legegyszerűbb bacska felé menni azaz út pont odavezet a Túrú Jani bá horgásztanyájához, és ott rátérni az 53-asra, persze ha van rendszám.
patajon mintha ilyen nyitvatartásos kút lett volna, aztán inkább akasztóra mentünk toronyiránt
jól be is szopattuk magunkat mert egy zsombékos réten mentünk vagy 5km mire valami utat találtunk, már majd kirázta a sörhasam a kabát alól
Megkérdezhetem a nejed vezetéknevét? Lehet ismerem, mert ők nekem is rokonaim.
Akasztóra? Pataj közelebb lett volna!
tekerd a hátsó lánckerékre a patentszemet vedd le a biztosítót egy csavarhúzóval letolod a vékony részét utána kitolod másik irányba a szemet
aztán csak forgatod a hátsó kereket és lent is van a lánc
múltkor csak odáig menünk mert havernak ott fogyott ki a benzin a drz-ben
átpakoltunk egy litert az enyémből aztán húztunk akasztóra tankolni
Legközelebb szóljatok ha errefelé tekeregtek, berúgom a szergejt azt csapatunk egyet.