Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az olajcsere menetét leírná valaki 43F-nél, van valami turpisság benne? Az olajszint ellenőrzésre van valami spéci módszer, vagy csak úgy mint az autónál?
Amúgy ennek van valamilyen teljesítménybeli jelentősége? Gondolom ezekből is létezett "fojtott" verzió, szerintem csak a kipufogóval játszottak a teljesítmény csökkentéséhez. A blokkhoz nem nyúltak, vagy a fene se tudja?
enyémen is 2kf hengerfej van az az egyik legjobb
az 1vj henger bordái egy kicsivel kisebbek mint a 3aj bordák
nekem 3 TB-s van,de mégis 2KF-es hengerfej és ha jól emlékszem a henger nekem is 1VJ.... és nem hiszem, hogy hozzá lett volna nyúlva, szóval jól megmixelték ezeket a motorokat... az évjáratok között inkább kinézetre van változás, a blokkhoz nem nagyon nyúltak!
Rendben köszönöm! Biztos hogy 43F-em van, mert a tankon az a légterelő idom nekem olyan mint ami a 43F képeinél is van, a 2KF-é már más fajta, az sokkal-sokkal hosszabb.
itt is ki lehet hámozni
http://www.rallye-tenere.net/S...
ráadásul van pár infó is hogy mi változott az elődhöz képest, előnyük-hátrányok stbstb
a blokkszám a blokkon van
a berúgó oldali felén keresd a felső részén
"ini" !
Van esetleg valamilyen táblázatod? Én csak ezt találtam: http://de.wikipedia.org/wiki/Y...
(oldal legalján van a táblázat a típusokról, meg az évjáratokról)
Ebben nincs motorszám az a baj.
A motorszámot amúgy hol találom a motoron? Az adattáblán rajta kell lennie és valahol a blokkon nincs rajta?


"belsod"
Totál egy cipőben vagyunk, nekem is 83/xxxxx-van, és 43F-et ír, mint modell. Csak az a baj hogy ahány modell annyi alkatrész, mindegyikhez más gyertyát ajánl, más alkatrészeket. Totál bezavar.
a blokkszámból ki lehet saccolni mikori
pl enyém 3aj azt 88-91ig gyártották
Egy "gondban" vagyok veled, az adattábláról nekem nem derült ki, egy ilyen van rajta, hogy 83/xxxx, plusz az, hogy 43F. Minden alkatrészen 43F van, de a hengerfejen 34L. Érdekes, erre is mondhatnátok valamit.
Hello! At XT600-on hogy lehet megállapítani a pontos gyártási évet?
Az adattáblán nekem 43F szerepel, ha jól emlékszem a "modell" kockába van ez írva. A légszűrőház oldalán is 43F feliratot találtam, de a hengerfejen már 1VJ-t. Az is igaz hogy szerintem cserélve lett a henger/hengerfej/szelepfedél páros, mivel kaptam a motorhoz egy ilyen komplett szettet (meg főtengely, bal blokkfél, műszerfal)
Nagyvas-ról szeretnék hozzá alkatrészt rendelni és a pontos gyártási évre szükségem van ahhoz.
Esetleg ha lefotózom az adattáblát valaki meg tudja mondani a gyártási évet?
nem lényeges telefonálgatni, ne verd bele magad nagy költségbe
mint írtan nem sürgős
Rendben, holnap felhívom őket, úgy gyorsabb, megkérdem a küllőt is, azután írok e-mailt, ha véletlen úgy döntesz, hogy az is kell akkor egyszerre megrendelem a kettőt.
írtam mailt másik címről, a citromail nem az igazi

ha sokat áll érdemes kiengedni a karbiból a benzint utána sokkal könnyebben indul
az xt-t még nem indítottam hidegben mert kuka az akku meg úgy sem mennék vele
az xr pöccre indul amióta denso gyertya van benne
előtte sokat kínlódtam az indítással

hiba szokott lenni az indításnál hogy kicsit kormos a gyertya a dús keverékből kicsapódik rá a benzin aztán mindenhol szikrázik csak ott nem ahol kellene
Nem nagyon indítgattam mostanában, tavaly télen kb 1.5-2hónap állás után rá kellett rúgnom egy 10-15öt, hogy elinduljon :) Nagy hidegbe nekem azt csinálja, hogy beindul jár 3-4-5mpt utána leáll, eljátssza vagy 2-3szor utána már semmi baja.
Az enyém teljesen gyári volt mikor megvettem. Indexek is rajta voltak. Akitől vettem cserélt benne előtte vezérműláncot illetve dugót, de sajnos hengert nem fúratta meg... Legnagyobb hibája a főtengely csapágynál volt, ki volt kopva és az egész csapágy forgott, nem csak a közepe. Lett bele csinálva egy persely azóta motorikusan nem lett hozzányúlva. Bár mindig találok rajta olyat amit ki tudnék cserélni, apróságok de sokat rá lehet költeni, pl amikor ráadom a gyújtást a motorra akkor is ki tudom húzni a kulcsot, új gyújtáskapcsoló kb 10e lenne, vennék rá egy wr fejidomot az is 6-7e.
Még valami, ebben a -2, 0 fokban hogy indul neked? Csak érdekességképpen.
Most nem puncsolásként, de nekem az a fehér piros jobban bejön, szerintem ez a fekete elég ritka, viszont a lényeg, hogy gyárias motort akartam venni, ami sikerült is. Egyelőre jól működik, remélem ameddig meg lesz, nem igen kell rá költenem.
Nem tudom még senki se látta

Szép a motorod az adatlapi képen, nagyon tetszik ebben a fekete színben, gondolkodtam én is, hogy átfestem ilyenre az enyémet, de aztán marad a színe... Gondolkodok, e mellé még egy motoron.
A remény hal az milyen állat?
ok
majd írsz ha van valami
köszi!

mondjuk érdeklődésképp-ha már úgy is írsz nekik- megkérdezhetnéd mennyibe kerül egy küllő a hátsó kerékbe anyástól mindenestől
van 2 küllőhiányom
Mai világban nem nagyon, de a remény hal meg utoljára!
olcsóbb lett
szerinted van ilyen
Rendben, megint megkérdem tőlük az árat, nehogy megemeljék. Aztán ha nem változott vagy olcsóbb lett megrendelem, úgyis 2hét mire meghozzák.
vadkert jobb lenne, az jóval közelebb van
amúgy nem sürgős a dolog, márciusig ráér, de a pénz félre van rá téve szóval bármikor ki tudom fizetni