ha le tudom szedni kevés idő ráfordítással a láncot, akkor mehet az üzlet anélkül is, hogy én megvenném a másikat, mert most nekem úgysem aktuális a motorozás!
akasztótól faján el lehet tévedni, most már mindenfelé villanypásztorok vannak, el sem tudtunk ősszel jutni szelidre, csak nagykékes felé
szívesen csatlakozok ha összejön, bár tuti hondával fogok menni
Ja értem, igazából jövő héten akartalak megkeresni vele. Csak láttalak most a fórumon, gondoltam írok, hátha előrébb jutottál!
Majd még keresni foglak ez ügyben úgyis!
még sehogy.... a boltok legtöbbje 7.-től nyit ki és sajnos időm sincs most foglalkozni vele, Kereskedelmi jog vizsgára készülés ad bőven elfoglaltságot
De ha sikerül kevés idő alatt leszedni a láncot, akkor a napokban megcsinálom! ( patentszem fogja, de nem bírtam csak így kitolni belőle, miután levettem azt a biztosító gyűrűt.... arra pedig most tényleg nincs időm, hogy fél napot töltsek el a láncleszedéssel!.... de majd még megnézem a hétvége körül! )
Hehe! Pedig onnan már nem lett volna olyan messze.
Szólj, hogy mikor tervezed, aztán ha nem gond Akasztótól tudnék csatlakozni hozzátok, odáig már úgyis ismered az utat, onnan meg majd mutatom a többit.
Jaja. Egyszer már elindultunk, úgy volt h 5en megyünk, indulás napjára 2en lettünk... Aztán Akasztó után eltévedtünk, és a haverom aki eljött az is elkezdett rinyálni, hogy inkább forduljunk vissza... De nem adom fel nyárig lemegyek a Dunához
Nekem most ez az Actevo van benne, amit linkeltem.
Olajhűtő tervbe van még csak.
Nem tudom, én eddig csak ezt tettem bele, illetve egyszer kipróbáltam a Motul 3000-et, eddig az volt a legjobb, de a Castrol is bőven megfelel neki, fél évente cserélem, oszt csókolom.
Lehet kísérletezgetni mindenféle ilyen-olyan olajjal, csak utána meg jönnek a kérdések, hogy miért van az, hogy a hajtókat kint van a hengerből, a szelephimbák miért koptak szét és hasonlók....
Lehet megspórolsz 3000 forintot egy olajcserén, csak nem biztos, hogy megéri.... mert később alkatrészt kell cserélni, még ha bontottan be is szerezhető elfogható áron, de akkor is szét kell bombázni a motort és ha magadnak nem megy a szerelés, akkor várni a szerelőre, miközben kint lehetne csapatni a köröket....
( mindez egyéni vélemény... mindenki maga dönt )
Nézegetem az Olajshop.hu-t, tegnap jól berosáltattatok az olajokkal. Mondjuk nekem egy évig tuti benn lesz, mert annyit nem megyek, de hát fölöslegesen nem akarok kiadni érte annyi pénzt, de ha meg az olcsó nem válik be, az említett váltóakadás miatt akkor meg...
A 10W-40 20W-50 olajak nagyon hígak, alapból. Próbáld csak ki, tegyél egy tálba 10W-40-es olajat, meg egy másikba 80W-90-es hajtóműolajat. Látni fogod a különbséget. Ha volt simsonod, és ha cseréltél benne olajat akkor tudod hogy nyáron a 80W-90-es olaj is jó neki, mert kellően fel tud hígulni és rendesen tudsz váltani, a kuplung sem csúszkál. Ellenben télen amikor fele annyira nem tud felmelegedni a blokk, mint nyáron akkor recseg ropog a váltó, a kuplung is elég nehezen "jár".
Amúgy nekem a fűnyíróba is elég rendesen felhígul az olaj pár perc után. Szerintem ez a lényege, mert egy letykós-málé olaj nem jutna el mindenhová, viszont a folyós olaj még a legkisebb helyre is bejut.
Ez az ÉN véleményem.
Valvoline-t veszek, 20W-50-est. Ez is 6000Ft-lesz, a 3 liter.
Nekem a Castrollal nincsenek szép emlékeim, drága és a felét sem tudja ahhoz képest amennyit elkérnek érte. Egy olcsóbb olajat többre tartok mint azt.
Elf, Repsol, Valvoline nekem ez a három vált be. De ahány ember annyi vélemény. Én már rájöttem hogy olajnál neked kell kitalálni melyik a jó!
énis azért keresek másik olajat mert szerintem tulságosan megfolyósodik már 10perc után is :S viszont most olvastam motul 3000röl elég jókat írnak róla. többi motulhoz képest nem is drága.
szívesen csatlakozok ha összejön, bár tuti hondával fogok menni
Majd még keresni foglak ez ügyben úgyis!
De ha sikerül kevés idő alatt leszedni a láncot, akkor a napokban megcsinálom! ( patentszem fogja, de nem bírtam csak így kitolni belőle, miután levettem azt a biztosító gyűrűt.... arra pedig most tényleg nincs időm, hogy fél napot töltsek el a láncleszedéssel!.... de majd még megnézem a hétvége körül! )
Szólj, hogy mikor tervezed, aztán ha nem gond Akasztótól tudnék csatlakozni hozzátok, odáig már úgyis ismered az utat, onnan meg majd mutatom a többit.
Olajhűtő tervbe van még csak.
Nem tudom, én eddig csak ezt tettem bele, illetve egyszer kipróbáltam a Motul 3000-et, eddig az volt a legjobb, de a Castrol is bőven megfelel neki, fél évente cserélem, oszt csókolom.
Én Motul 3000 20W50-t használok és teljesen OK!
Lehet kísérletezgetni mindenféle ilyen-olyan olajjal, csak utána meg jönnek a kérdések, hogy miért van az, hogy a hajtókat kint van a hengerből, a szelephimbák miért koptak szét és hasonlók....
Lehet megspórolsz 3000 forintot egy olajcserén, csak nem biztos, hogy megéri.... mert később alkatrészt kell cserélni, még ha bontottan be is szerezhető elfogható áron, de akkor is szét kell bombázni a motort és ha magadnak nem megy a szerelés, akkor várni a szerelőre, miközben kint lehetne csapatni a köröket....
( mindez egyéni vélemény... mindenki maga dönt )
Más:
Mi a különbség az Castrol Actevo és az Actevo GP között?
Amúgy nekem a fűnyíróba is elég rendesen felhígul az olaj pár perc után. Szerintem ez a lényege, mert egy letykós-málé olaj nem jutna el mindenhová, viszont a folyós olaj még a legkisebb helyre is bejut.
Ez az ÉN véleményem.
Itt lehet válogatni, olajszűrő is van.
Nekem a Castrollal nincsenek szép emlékeim, drága és a felét sem tudja ahhoz képest amennyit elkérnek érte. Egy olcsóbb olajat többre tartok mint azt.
Elf, Repsol, Valvoline nekem ez a három vált be. De ahány ember annyi vélemény. Én már rájöttem hogy olajnál neked kell kitalálni melyik a jó!
ha nem kellene folynia akkor gépzsír lenne a blokkban