Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

OK! amikor kell, majd lemérem
nem volt ám még időm karbit nézni mindig beszerveztek valamit, aztán egy fél napos meló ki-be rámolni a kacatokat, de hamarosan nézem
bár 99%hogy (sajna) nem egyforma
pl a xl-nek le kell venni a lábtartót, a 660as xt-nek egy sasszeg(vagyis olyasmi rugós kivitel) fogja
ja és az nem gond, hogy ideírtál, mert itt vagyunk mi is XT-sek! örökbe fogadtak minket!
Asszem de, de alkalomadtán megoldom, vagy rákérdezek. Jobban megnézem, mert most csak kb. pillantásnak nevezném.
csinálj/csináltass bele egy db-killert
olyant próbálhatsz hogy bedugsz egy csövet a végébe, hogy megtörjön a kiáramló levegő
vagy valami ilyesmi akció
Szerintem is nagy rá egy picit, de tetszik. Jól néz ki vele, szerintem :)
vazzeg ez egy mozdony kémény
dobfékest nem ismerem, de mintha lenne ott valami sasszeg
lábtartót nem kell előtte leszedni?
Sziasztok! Hozzájutottam ehhez az XT 600-hoz! (Tudom hogy ez TT topik, de XT-t nem találtam ezért megpróbálom itt, hátha tudtok segíteni!) A kipufogója túl hangos és valami úton-módon le szeretném fojtani, hogy ne legyen olyan erős a hangja! A kipufogó nevét-típusát nem tudom, nincs rajta egy matrica sem. Esetleg valakinek valami ötlete? Megköszönném!
Akkor jó. Ahogy ma is mentem vele, ha nagyon vadul pörgetem/ váltok, csúszogat a kuplung. Az én stílusommal még el fog menni egy ideig, de lehet az olaj is javít majd rajta valamit. (vagy ront ). Ránéztem, hogy hogyan lehetne levenni a deknit, de a fékkar kifogott rajtam. Mi a menete? Dobfékes.
az a tapogatós telefonos fórumozás jó szar. engem is felkúrt amikor nyaraláson voltunk
kb akkora az ujjam mint 8 betű helye...... hajdanán a ceruzás érintősök jobbak voltak
néztem ma a decathlonban síruhákat, lehet inkább olyant veszek majd, csak előtte visszaizmozom magam a versenysúlyomba
azok kényelmesebbnek tűntek, meg jó vastag a száruk simán rá lehet húzni a csizmára nem kell feszegetni, meg szigszalagozni
En mennek barmerre, anno vettem shox kordura ruha szettet. Csak ilyen idoben hasznalom es beleizzadok olyan meleg. Nyaron fel se veszem, megsulnek benne :-) bocs h ekezet nelkul irok, csak Halason vagyok es nincs gepem itt, csak telefon, ezert nem irtam az emailra se semmit, mert lassan tudok irni vele es felidegesit
én is hívtam pár embert de senki.....
mondjuk messzire én se akarnék menni mert kihíztam a vízhatlan cuccom, aztán csak ide a közeli homokdombokhoz akartam eljutni
3 liternek elég kell lennie
az a castrol bőven jó bele, én valami 1000ft/l elf olajat vettem hozzá, bár még nem öntöttem bele majd tavasszal
Az olajat is le akarom cserélni majd hamarosan. A 20W50-es Castrol Actevo jó lesz bele? Vagy vannak még ezekbe a motorokba bevált olajak nem aranyáron? Ha veszek a 3l elég lesz, vagy 4-et vegyek?
Itt a rossz ido csak azert nem porog a topic. Bar a mi motorjainkkal ilyenkor is lehetne menni, hivogatom is haverjaimat, hogy megyunk-e, de senki nem akar... Egyedul meg...
nincs ottsemmi baj a koros xt-k kel van alkatrész dögivel ólcsó jól szerelhetö a világból is ki visz ha van benne benzin meg olaj kiss energia és pénz ráforditással igen igen utös jó motort lehet belöle kihozni
Régebben beszéltünk mi a nagy egyhengeres gépekről, ajánlottad is a géped, de "csak" egy XT lett, az is már koros. Tanulni jó lesz egy ideig. Főleg Simson után álom vele menni.
Na ha yamahát vettél akkor jól tetted itt a legjobb és legnagyobb szakik állnak rendelkezésedre yamaha ügyben
az elsőt így csináltam, alig tudtam kiráncigálni a spanifert a menetek közül
ha jól emlékszem 50mm a belső és 75mm a külső átmérő
Én meg még csak most csöppentem bele ebbe a dologba.

Ini, állítólag 2 spanifer megfogja a rugót. Nem hülyeség?
Nem fogyott az el csak mára mindenkinek tipp topp lett a gépe így nincs mit kérdezni
vettem a teszkóba műanyag vágódeszkát aztán abból vágtam ki dekopírral
kb 2 centi vastagot tettem be
rugóösszehúzó jó ha van anélkül elég macerás
mondjuk avval sem egyszerű