ok
nekem csak a szivató része kellene már ha kompatibilis az én karbimmal
nekem bowdenes a műszerfalról lehet huzigálni, de eltört az egyik része, most meg van pár rétegben zsugorcsövezve de nehezen működik
nem bowdenes, hanem simán a karbinál állítható..... még nem raktam össze a gépet, így nem tudom, hogy működik az új karbival, így még nem tudom azt mondani, hogy eladom... de ha minden ok és nekem nem lesz rá szükségem, akkor jelzek!
még be akarok menni Miskolcon a Yamahaba és megkérdezni, hogy ők mennyiért tudnának szerezni (már csak kíváncsiságból is, mert biztos szép árat mondanak majd)
majd meglátjuk, most kap egy másik karbit és új O gyűrűt a szívócsonknál.... kíváncsi leszek fenn fog-e még állni a fel-fel pörgős probléma...
Természetesen az " új" karbinál is szar az úszóház tömítés , vettem egy nagyméretű O gyűrűt és azt raktam bele, ha beválik akkor meg van oldva máskor is a tömítésgond, amit Mo-n nem lehet kapni, a Bike-World is No-ból hozza 3-4 hét!
nekem olyan volt a jobbos szívócsonkom hogy teljesen el volt válva az alumínium meg a gumi
aztán pöccre indult, és egyenletesen, jól járt
csak fura hangja volt
Vettem másik karbit és azt teszem majd fel, de visszavettem a szívócsonkokat is és ahogy néztem a gumitömítés körbe végig száraz volt, kivéve egy kis helyen.... ebből arra gondolok, hogy ott "engedett" tehát falsot is szívott.... ami így okozhatta a fel-fel pörgést!
én feltettem a balost aztán mellépróbáltam a másikat egyik állásban jól állt megfordítva bénán, szóval látszik azon hogy kell állni
elég passzentos lesz az első dugás az új szívótorokkal
plussz ahogy még néztem, csak egy állásban van kifelé a bilincs csavarja, ha máshogy teszem fel, akkor a csavar befelé van és gondolom akármennyire is aprókezűek a japók, nem így tervezték....
A szívócsonkok felrakásánál, honnan lehet tudni a helyes pozíciót?
Amelyiken a kis csecs van az a baloldali és az a szar felfelé áll, de a jobboldalinál?
A szívócsonkoknál hány fok meleg lehet üzem meleg motornál?
(csak azért kérdezem, mert a szívócsonkhoz akarok O gyűrűt venni és, hogy tudjam kb mennyi hőt kell elbírnia ill. ott benzinnel érintkezik az O gyűrű? )
én elég nagyot csalódtam bennük, elég korrekteknek tűntek, és máshonnan is ezt a véleményt olvastam és az ár is elég korrekt volt, csak ezt nem értem, hogy lett a van-ból nincs
nekem küldtek xt indexeket, ami nem is hasonlított rá
majdnem olyan volt mint az xl-en van, de valami kisipari volt
ja tényleg
ha valakinek van xt indexe az érdekelne a majdnem kocka változat(szóval nem a hosszabb téglalap alakú)
ilyen mint a képen van
akár komplett szett is érdekel akár 1 db is
de akár tükör is
nem, csak nem találtam 2KF-es hátsó kerékről képet és azért tettem be (meg is vágtam a képet, hogy nagyjából csak a kerék legyen benne), hogy lássák, mert attól még hogy odaírom, hogy tárcsafékes kell, simán küldik majd a dobfékes ajánlatokat
ja sok bontott xt cucc van, csak szinte mindegyik dobfékes.... abból lenne bőven!
hát engem is megszívatott rendesen, le volt beszélve hogy persze van felni, meg is rendeltem tőlük telefonon, majd postázzák..... tegnap hívom, hogy mi a helyzet, mert már több mint 1 hét eltelt.... és akkor bevágja, hogy nincs felnijük ..... akkor miért mondta 1 héttel előtte, hogy igen van és küldi.... valami ebben nem volt tiszta
Én is az apróhirdetéseket javaslom. Egyébként láttam a hirdetésedet az XT 600 hátsó kerekével. Te vetted meg a motort, vagy csak az illusztráció miatt raktad ki?
2KF-es 18"-os hátsókereket (felnit) keresek! Ha lenne eladó valakinek vagy van infoja , hogy hol tudnék szerezni, az kérem jelezze!
(a gerecsemotor kicsit megszívatott )
nekem nem száradt ki
még meg is huzigáltam a széleit ha szakadni akar akkor most tegye de teljesen rugalmas volt
majd figyeld meg hogy be fog sötétedni a bioetanol egy idő múlva
a mostani karbimat szétdobtam és beáztattam E85-be, ahogy javasoltad!
De kiszedtem belőle a gumis cuccokat és a membrános súbert!
A membránt be kell vmibe áztatni, hogy ne száradjon ki vagy jó annak a levegőn addig?
örülj annak a 2kf hengerfejnek mert annak jobb a hűtése/olajzása mint a régebbieknek
szóval kár agyalni mi volt ott
1mm meg 1mm valami űberkirály versenygépen biztos jelentene valamit
nekem csak a szivató része kellene már ha kompatibilis az én karbimmal
nekem bowdenes a műszerfalról lehet huzigálni, de eltört az egyik része, most meg van pár rétegben zsugorcsövezve de nehezen működik