köszi a segítségeteket lehet átnézek akkor oda egyébként azt akartam még írni hogy a fém kúpos része ami csatlakozik a hengerhez az vált le a gumirol :s tehát a gumi nem is repedezett meg semmi :S nem tudom azt valamivel beragasztani hogy tartson még azért vagy fél évet még idényre veszek ujat vagy talalok bontottat. köszi Üdv Ádám
enyémen mintha kisebb lenne az a valami amiben a tű van
vagy csak azért mert abban van a bowdennek egy vájat
hétvégén kiszedem aztán összehasonlítom
úgy is gumikat akarok csereberélni rajta
ilyen a világon sincs.....használtban
én a cma-tól vettem újat (aranyárban) kérdezz rá tőlük
de ha nem töredezik csak repedezett akkor érdemes körbekenni szélvédőragasztóval pár évig tuti bírja ha alaposan letisztítod a ragasztás előtt
Nem akarlak kiábrándítani, de nézelődj/keress máshol is, mert itt nem biztos, hogy találsz... ez egy kihalt fórum, utóbbi időben csak "ini" és "én" tartjuk itt a frontot.... de már én is át-át evickélek az xt/xr topicba, mert az legalább él és ha tudnak akkor segítenek is!
értem cde egyelőre jegelem az újabb szétszedést amíg nem veszem észre, hogy problémát jelentene a működésben, mert nem rögtön csepeg, hanem egy idő elteltével, de én egyébként is elzárom mindig a csapot ha nem jár a gép így nem gond és még amúgy is ha kicsit használom a gépet, lehet meg is javul, mert egy ideje ez a karbi már nem volt használatban lehet csak a benzinből rakódott rá az az "adalék" ami az úszóházban is le szokott rakódni.... ha nem javul és problémákat okozna majd akkor leszedem
hát meg nem mondom......
nekem olyan eseménytelen volt a kiszedése hogy azt sem tudom merről húztam ki
de ha tippelni akarnék akkor az úszó bal oldaláról, mert őgy esik jobban kézre
de a golyóim nem tenném fel erre az állításra
nekem simán kijött az a stift, csavarhúzóval átnyomtam az egyik felére aztán kézzel kijött
esetleg fogóval forgasd meg ide-oda, de valami új eszközzel aminek épek még a recéi
nem tudja valaki, hogy fordulatszám mérőt lehetne tenni a gépemre? nem is értem, hogy miért nem tettek rá már gyárilag, a megelőző évjáratokon mindegyiken volt!
összeraktam a motort, úgy néz ki működik az "új" karbival.... megszűnt a felpörgés, de hogy ez a karbi miatt volt, vagy falsot szívott a szívócsonknál, már sosem derül ki..... viszont most is észrevettem, hogy kicsit nehezen ejti vissza a fordulatot, ha magasabbra tekerem az alapjáratot, ha csökkentem akkor ejti rendesen, de nincs alapjárat.... ennek az oka a kevés levegő volt, adtam neki többet és már nem kellett az alapjárathoz annyira betekerni és a fordulatot is ejti rendesen! ( 2,5 van gyárilag előírva, de az már kevés min 3- 3,5 kell neki)
Annyi még nem OK, hogy ha hosszabb ideig nyitva hagyom a csapot, akkor az úszóház alján lévő túlfolyón elkezd csepegni a benzin, gondolom nem zár rendesen a tűszelep és lassan átereszt!
Üzem közben nincs vele gond, csak ha leállítom a motort és nyitva marad a benzincsap! A másik karbinál jól zárt, érdemes is lenne kicserélni a tűszelepet, de az úszónak a rögzítő stifftjét kiszedni majdhogynem lehetetlen.... a másik karbinál sajnos el is tört a ház amibe belemegy a simsonnál csak megdűtöm oldalra és már kint is van, ne ebből nem és nem is tudom hogy lehetne megfelelően kiszedni...
ha már a gyár odarakta kkor biztos ellát vmi funkciót, nem véletlenül van ott! még talán arra is jó, ha elszakadna a lánc akkor nem biztos hogy egyenesen hátbab@ssza az embert, nem engedi rögtön felfelé csapódni a láncot...
Sziasztok! Igaz nem TT-ről, hanem XT-ről lenne a kérdésem. A "láncvédő" mennyire fontos ezeknél a motoroknál működés szempontjából? Nézem a hirdetéseket, sokról hiányzik, de van, hogy 1000 éves motorokon is rajta van.
vagy csak azért mert abban van a bowdennek egy vájat
hétvégén kiszedem aztán összehasonlítom
úgy is gumikat akarok csereberélni rajta
köszi!
enyém nem egész ilyen, nagyobb kép jobb lenne ám
szivatót lefotóznád?
majd írok rá melyik méret kellene
én a cma-tól vettem újat (aranyárban) kérdezz rá tőlük
de ha nem töredezik csak repedezett akkor érdemes körbekenni szélvédőragasztóval pár évig tuti bírja ha alaposan letisztítod a ragasztás előtt
Nem akarlak kiábrándítani, de nézelődj/keress máshol is, mert itt nem biztos, hogy találsz... ez egy kihalt fórum, utóbbi időben csak "ini" és "én" tartjuk itt a frontot.... de már én is át-át evickélek az xt/xr topicba, mert az legalább él és ha tudnak akkor segítenek is!
Keresnék xt 550, 82 es hez szívócsonkot! valakinek hátha van elfekvőbe :)
nekem olyan eseménytelen volt a kiszedése hogy azt sem tudom merről húztam ki
de ha tippelni akarnék akkor az úszó bal oldaláról, mert őgy esik jobban kézre
de a golyóim nem tenném fel erre az állításra
esetleg fogóval forgasd meg ide-oda, de valami új eszközzel aminek épek még a recéi
Fordulatszámmérőt lehet rá tenni tudtommal, a szelepfedélen van egy kis "ablakocska" és annak a helyére lehet feltenni (vezérműtengelyre csatlakozik).
A karbinál meg ki lehet venni az úszóház stiftjét, ha találsz egy kb akkora vagy kisebb szöget...
Legalábbis nekem így sikerült. :)
Annyi még nem OK, hogy ha hosszabb ideig nyitva hagyom a csapot, akkor az úszóház alján lévő túlfolyón elkezd csepegni a benzin, gondolom nem zár rendesen a tűszelep és lassan átereszt!
Üzem közben nincs vele gond, csak ha leállítom a motort és nyitva marad a benzincsap! A másik karbinál jól zárt, érdemes is lenne kicserélni a tűszelepet, de az úszónak a rögzítő stifftjét kiszedni majdhogynem lehetetlen.... a másik karbinál sajnos el is tört a ház amibe belemegy a simsonnál csak megdűtöm oldalra és már kint is van, ne ebből nem és nem is tudom hogy lehetne megfelelően kiszedni...