Az enyém XT, nem TT és gyárilag 102 csapos lánc van rajta, nem hinném, hogy az elég lenne a 48-as lánckerékhez, mert a gyári csak 39.... elég nagy a különbség.
Én is 14-48-ast akartam az lett volna a gyári áttétel, de csak 50-es hátsót tudtak adni és ez mellé a gyári láncot ami 112 csapos!
És így is 4.-re kellett spanolót állítanom.
Szóval neked a 48-as hátsóra bőven jó lenne a gyári lánc.
nekem gyárilag 15/39 és 102 csapos lánc kell rá.... előre tettem egy 14-es kereket, hátra most csináltatok egy 48 fogasat.... ehhez szerintem minimum 114 csapos kellene... ja és még a 17"-os hátsót cserélem 18"-ra!
Nem érted vagy nem emlékszel?
Ha gondolod bemásolom ide ezzel kapcsolatos írásaid és meglévő adataidat/vagy haverodét (név, cím, telefonszám)...
És akkor megmondod, hogy ezek a Te adataid vagy mégse.
Ha Tiéd, akkor megadhatnád annak az adatait, akik csinálta a blokkomat.
Te is jól jársz, mert én megveszem a blokkodat és én is, mert jó lesz a motorom. ;)
én már inkább szétszedem, lebontom, mert vagy qrvára felidegesítem magam és csak szétbsz az ideg vagy nagyobb kárt csinálok... ( RR-nél pl nehezen fértem hozzá egy csavarhoz, és csak jól lesarkaltam, amit végül mégiscsak úgy sikerült kiszedni, hogy le kellett bontani, így semmit se spóroltam, sőt még nehezebb volt kiszedni a lesarkalt csavart)
rühellem amikor szét kell bombázni a motort ahhoz hogy vmihez hozzáférj vagy le tudd szedni.... itt is szarrá kell bontani, hogy le tudd venni a karbit, de még így is alig van hely..... de ez a motor még nem is olyan szar mint az RR.... ott egy termosztátcsere is 1 nap!
megyek még vele vagy 2 karikát és annyi... amúgy nem, mert ahhoz megint le kell szedni a karbit, amitől már ha belegondolok is elkap a hányás..... meg az új szívócsonk olyan szorosan rajta van, hogy nem tudom hogy fogom lehúzni róla, ha mégis muszáj lesz vmikor.....
Raktam ma a gépbe 60/40% arányba egy kis E85-t..... annyira nem tetszik neki, szarul indult, meg durrog mint állat, menni megy azért.... nem sokat akarok menni így, csak kicsit tisztítsa meg a rendszert.
Ilyenkor több vagy kevesebb levegő kell neki? (mintha csak tisztán benzin lenne)
Ilyet nekem is csinált egy darabig. Nem is használtam emiatt vagy 2-3hétig, viszont motoroztam vele pár órát nemrég és akkor már nem csinálta:D Igaz nekem amúgy is időszakos volt, hol csinálta hol nem. Lehet trafó gondod van.
Ha emlékszel még azért vittem el Neked vagy nektek a blokkomat, hogy tudjam használni, ezért kifizettem 80eFt-ot anyagköltségre (hengerfej, vezérműtengely, szelepfedél, kuplung oldali dekli) és munkadíjra.
Ugye a szelepfedél meg a dekli ki lett cserélve, de a dekli repedt és ereszti az olajat és a cserét se nagyon értettem.
Nem panaszkodok, de kb 40eFt károm lett a "szerelés" által és még mindig nem megy a motor.
Ha megadod a haverod elérhetőségét (telefonszám, e-mail, lakcím, stb...), akkor amint rendeztük a dolgot szívesen megveszem 100eFt-ért a blokkodat, mert 60eFt-om van rá + 40eFt = 100eFt. ;)
Szevasztok kérdésem a következő lenne.Van egy xt 600-asom dadog mint állat ha kicsi gázt húzok neki akkor is ha csutkát akkor is karbi rendben gumi csővek rendben vezérlés gyújtás gyertya minden oké és mégsem találjuk a hibáját ki tud segíteni hogy mi lehet a baja.
Iris erősített meghajtólánc (520) 118 csap- 11570 Ft
( Spanyol gyártmányú gyűrű nélküli erősített meghajtólánc. Kis és közepes teljesítményű motorokhoz ajánlott.)
2.
Iris erősített meghajtólánc (520) 118 csap- 14130Ft
( Spanyol gyártmányú gyűrű nélküli erősített meghajtólánc. Főként 250-500 ccm méretű krossz motorokhoz ajánlott.)
erről megoszlanak a vélemények
mennyi a gyűrűs és mennyi a nem gyűrűs?
a nem gyűrűst kenegetheted minden nap, ellenben arra jó a fáradt olaj is
a gyűrűst illene kenni rendesebb anyaggal, bár én nem kenem max ha sok az aszfalt
mert annyiért már találtam
És így is 4.-re kellett spanolót állítanom.
Szóval neked a 48-as hátsóra bőven jó lenne a gyári lánc.
Ha gondolod bemásolom ide ezzel kapcsolatos írásaid és meglévő adataidat/vagy haverodét (név, cím, telefonszám)...
És akkor megmondod, hogy ezek a Te adataid vagy mégse.
Ha Tiéd, akkor megadhatnád annak az adatait, akik csinálta a blokkomat.
Te is jól jársz, mert én megveszem a blokkodat és én is, mert jó lesz a motorom. ;)
de nem lett volna egyszerűbb 2-3 litert beletenni egy kekszes vödörbe és abba tenni a karbit?
Raktam ma a gépbe 60/40% arányba egy kis E85-t..... annyira nem tetszik neki, szarul indult, meg durrog mint állat, menni megy azért.... nem sokat akarok menni így, csak kicsit tisztítsa meg a rendszert.
Ilyenkor több vagy kevesebb levegő kell neki? (mintha csak tisztán benzin lenne)
Ilyet nekem is csinált egy darabig. Nem is használtam emiatt vagy 2-3hétig, viszont motoroztam vele pár órát nemrég és akkor már nem csinálta:D Igaz nekem amúgy is időszakos volt, hol csinálta hol nem. Lehet trafó gondod van.
Ugye a szelepfedél meg a dekli ki lett cserélve, de a dekli repedt és ereszti az olajat és a cserét se nagyon értettem.
Nem panaszkodok, de kb 40eFt károm lett a "szerelés" által és még mindig nem megy a motor.
Ha megadod a haverod elérhetőségét (telefonszám, e-mail, lakcím, stb...), akkor amint rendeztük a dolgot szívesen megveszem 100eFt-ért a blokkodat, mert 60eFt-om van rá + 40eFt = 100eFt. ;)
az rk mintha olcsóbb lenne
tehát
1.
Iris erősített meghajtólánc (520) 118 csap- 11570 Ft
( Spanyol gyártmányú gyűrű nélküli erősített meghajtólánc. Kis és közepes teljesítményű motorokhoz ajánlott.)
2.
Iris erősített meghajtólánc (520) 118 csap- 14130Ft
( Spanyol gyártmányú gyűrű nélküli erősített meghajtólánc. Főként 250-500 ccm méretű krossz motorokhoz ajánlott.)
3.
CZ erősített meghajtólánc (520) 120 csap- 12100Ft
Sárkidobós kivitel.
Ajánlott karegória (ccm):
Sport: 125-250
Enduro: 125-600
Krossz: 125-500
Szakítószilárdság: 33,5 kN
4.
DID erősített meghajtólánc (520) 114 csap- 13100Ft
( Teljesítményhatár: 40 LE-ig,
Kivitel: arany-fekete színű, gyűrű nélküli erősített,
Szakítószilárdság: 35 KN, )
Ezeket néztem ki, ezek közül kellene választanom!
1.
Iris erősített meghajtólánc (520)
mennyi a gyűrűs és mennyi a nem gyűrűs?
a nem gyűrűst kenegetheted minden nap, ellenben arra jó a fáradt olaj is
a gyűrűst illene kenni rendesebb anyaggal, bár én nem kenem max ha sok az aszfalt