Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyesmi..reggel megnézem pontosan az üzletben és írok.
ha olcsóbb mint 1000ft akkor érdekelhet
mert annyiért már találtam
Szia! Nem tudom sikerült-e már szerezni, ha nem, nálam van raktáron, gyári eredeti Yamaha, nem is nagy pénz úgy rémlik...
Az enyém XT, nem TT és gyárilag 102 csapos lánc van rajta, nem hinném, hogy az elég lenne a 48-as lánckerékhez, mert a gyári csak 39.... elég nagy a különbség.
Én is 14-48-ast akartam az lett volna a gyári áttétel, de csak 50-es hátsót tudtak adni és ez mellé a gyári láncot ami 112 csapos!
És így is 4.-re kellett spanolót állítanom.
Szóval neked a 48-as hátsóra bőven jó lenne a gyári lánc.
nekem gyárilag 15/39 és 102 csapos lánc kell rá.... előre tettem egy 14-es kereket, hátra most csináltatok egy 48 fogasat.... ehhez szerintem minimum 114 csapos kellene... ja és még a 17"-os hátsót cserélem 18"-ra!
Nekem 14-50 van, és gyári méretű DID VX2-es lánc, én a gyárit ajánlanám, mert kivenni lehet belőle, de beletenni nem.
Nem érted vagy nem emlékszel?
Ha gondolod bemásolom ide ezzel kapcsolatos írásaid és meglévő adataidat/vagy haverodét (név, cím, telefonszám)...
És akkor megmondod, hogy ezek a Te adataid vagy mégse.
Ha Tiéd, akkor megadhatnád annak az adatait, akik csinálta a blokkomat.
Te is jól jársz, mert én megveszem a blokkodat és én is, mert jó lesz a motorom. ;)
én már inkább szétszedem, lebontom, mert vagy qrvára felidegesítem magam és csak szétbsz az ideg vagy nagyobb kárt csinálok... ( RR-nél pl nehezen fértem hozzá egy csavarhoz, és csak jól lesarkaltam, amit végül mégiscsak úgy sikerült kiszedni, hogy le kellett bontani, így semmit se spóroltam, sőt még nehezebb volt kiszedni a lesarkalt csavart)
ki lehet azt forgatni..vissza rakni na az faszább:)
nem értem az egészet..de gyűjtögess majd szólsz
rühellem amikor szét kell bombázni a motort ahhoz hogy vmihez hozzáférj vagy le tudd szedni.... itt is szarrá kell bontani, hogy le tudd venni a karbit, de még így is alig van hely..... de ez a motor még nem is olyan szar mint az RR.... ott egy termosztátcsere is 1 nap!
nekem simán lejött, mert ugye lusta voltam megnézni a benzinszintet
megyek még vele vagy 2 karikát és annyi... amúgy nem, mert ahhoz megint le kell szedni a karbit, amitől már ha belegondolok is elkap a hányás..... meg az új szívócsonk olyan szorosan rajta van, hogy nem tudom hogy fogom lehúzni róla, ha mégis muszáj lesz vmikor.....
ilyesmit nyáron kellene, akkor még menne valahogy
de nem lett volna egyszerűbb 2-3 litert beletenni egy kekszes vödörbe és abba tenni a karbit?
Üdv!

Raktam ma a gépbe 60/40% arányba egy kis E85-t..... annyira nem tetszik neki, szarul indult, meg durrog mint állat, menni megy azért.... nem sokat akarok menni így, csak kicsit tisztítsa meg a rendszert.
Ilyenkor több vagy kevesebb levegő kell neki? (mintha csak tisztán benzin lenne)
Helló!

Ilyet nekem is csinált egy darabig. Nem is használtam emiatt vagy 2-3hétig, viszont motoroztam vele pár órát nemrég és akkor már nem csinálta:D Igaz nekem amúgy is időszakos volt, hol csinálta hol nem. Lehet trafó gondod van.
Ha emlékszel még azért vittem el Neked vagy nektek a blokkomat, hogy tudjam használni, ezért kifizettem 80eFt-ot anyagköltségre (hengerfej, vezérműtengely, szelepfedél, kuplung oldali dekli) és munkadíjra.
Ugye a szelepfedél meg a dekli ki lett cserélve, de a dekli repedt és ereszti az olajat és a cserét se nagyon értettem.
Nem panaszkodok, de kb 40eFt károm lett a "szerelés" által és még mindig nem megy a motor.
Ha megadod a haverod elérhetőségét (telefonszám, e-mail, lakcím, stb...), akkor amint rendeztük a dolgot szívesen megveszem 100eFt-ért a blokkodat, mert 60eFt-om van rá + 40eFt = 100eFt. ;)
Szevasztok kérdésem a következő lenne.Van egy xt 600-asom dadog mint állat ha kicsi gázt húzok neki akkor is ha csutkát akkor is karbi rendben gumi csővek rendben vezérlés gyújtás gyertya minden oké és mégsem találjuk a hibáját ki tud segíteni hogy mi lehet a baja.
aztán a gyűrűs did vagy rk mennyi?
az rk mintha olcsóbb lenne
na elbsztam, rányomtam a küldésre.....

tehát

1.

Iris erősített meghajtólánc (520) 118 csap- 11570 Ft
( Spanyol gyártmányú gyűrű nélküli erősített meghajtólánc. Kis és közepes teljesítményű motorokhoz ajánlott.)

2.

Iris erősített meghajtólánc (520) 118 csap- 14130Ft
( Spanyol gyártmányú gyűrű nélküli erősített meghajtólánc. Főként 250-500 ccm méretű krossz motorokhoz ajánlott.)

3.

CZ erősített meghajtólánc (520) 120 csap- 12100Ft
Sárkidobós kivitel.
Ajánlott karegória (ccm):
Sport: 125-250
Enduro: 125-600
Krossz: 125-500
Szakítószilárdság: 33,5 kN

4.

DID erősített meghajtólánc (520) 114 csap- 13100Ft
( Teljesítményhatár: 40 LE-ig,
Kivitel: arany-fekete színű, gyűrű nélküli erősített,
Szakítószilárdság: 35 KN, )

Ezeket néztem ki, ezek közül kellene választanom!
Többféle van....

1.
Iris erősített meghajtólánc (520)
az enyém,de mert már 2odjára kérdezed 90 ezer
erről megoszlanak a vélemények
mennyi a gyűrűs és mennyi a nem gyűrűs?
a nem gyűrűst kenegetheted minden nap, ellenben arra jó a fáradt olaj is
a gyűrűst illene kenni rendesebb anyaggal, bár én nem kenem max ha sok az aszfalt