Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

próbáld ki mit tesz ha feljebb emeled a tűt
lehet még a járása is másabb lesz
levegőn nemigen tudsz állítani max alapjárat körül

de szerintem egy szakember beállítja nem túl drágán
melóhelyen van legalább 5 esztergagép, de nem csinálnak mert sok a besúgó
komolyan mondom olyan a helyzet mint régen a románoknál......
tuti nincs de egy rossz esztergályos is csinál nekel kicsipénzből ilyet
ha fehér akkor gondolom a levegő mennyiség sok, abból kell visszább venni, dúsítani a keveréket!?
enyémek sötétebbek ettől, de szerintem ez sem olyan vészes
már amennyit látni belőle

ez csak a csavarboltos vételre vonatkozik
esetleg neked ilyen a sufniban?
igaz szereztem már egy garnitúrát de gyalázatos állapotban van
Üdv!

Ebből a gyertyaképből mi "olvasható" ki?
Én kicsit fehérnek találom, de nem értek hozzá, hogy a 4T motornál milyen színűnek kellene lennie, ha minden OK! ( csak a simsonnál tudom, hogy "őzbarna" de a cbr-nél se néztem még meg, hogy milyen a gyertya, pedig lehet nem ártana és akkor tudnám, hogy milyennek kell lennie, mert az tuti jó)
Igen ilyet is lehet én veszek neked ha " orálisan ki elégíted magad "
szerintem nem kompatibilis a honda meg a yamaha
Köszi meg probálom!
Nem tudom megegyezik-e a kettő, ez hondába való.
ilyent is?
orálisan kielégítelek ha igazad van
Úristen
ini most ez vicc?
Szerintem minden csavart lehet kapni csavar boltba
hengerfejen a kipufogószelep feletti kis ablak csavarja elfekvőben valakinek?
ha azon az alsó csavaron ha állítgatsz akkor nem lesz jobb?
én ma összeraktam 2 főtengelyfordulatra már ketyegett is
holnap belövöm a szelepeket meg kicserélem a gyertyát és akár indulhatnék is dél afrikába
körbefújtam a szívócsonkokat, nem reagált rá..... szóval ott nem szív.
Körbeolvastam már az összes rokon forumot, ahol több embernek volt olyan problémája mint nekem, de hogy mi volt a baj az már nincs ott és elérhetősége sincs pont azoknak az embereknek, hogy megkérdezhetném (ha húzok neki egy nagyobb gázt és visszaengedem akkor nem áll be azonnal az alapjárat fordulatára, hanem magasabban pörög.... de nem mindig csinálja ezt)
szerintem itt nemigazán szív falsot ha meg annyira kivan a tengely hogy szív akkor ott már minden szar
vegyél egy flakon féktisztítót és fújogasd körbe a karbit aztán kiderül gyorsan hogy szív-e
Üdv!

A szívócsonkokon kívül fals levegőt tud még szívni valahol, ami befolyással van a motorra?
Pl a karburátornál valahol?
Az elsődleges karbi tetején van 1 zárókupak ( a súberházé)), ahol ki leehet venni a súbert, ott tud szívni fals levegőt?
Vagy a súbert emelő tengelynél, amit a bowdenek mozgatnak, az a tengely a ház 2 oldalán gumi szimeringben mozog.... ha az elkopott ott tud szívni fels levegőt ?
így pontosan nem tudom én egy szervizből kértem 3pár cseppet
valami loctite volt......
de nagyon jól ki kell takarítani én féktisztítóval fújogattam tisztára
teleszkópba is ragasztottam már tőcsavart így az sem jött ki
de van csavar ragasztó meg rögzítő(legalábbis nekem ezt mondták a szervizesek)
csapágyragasztó? (ez csak egy ötlet, addig ne tedd amíg más meg nem erősíti, hogy OK)
Ini,nekem is ilyen tőcsavaros megoldás van az olajszűrő dekninél (yamahaTT) de elengedett a ragasztó!
Milyen ragasztóval ragasszam be ,hogy "örök élet" :) legyen?
nem találok nyomatékot
húzd meg rendesen nehogy elszabaduljon
de ne kínai kuccsal
és a menetek mennyire érzékenyek itt? a biztosító anyát mennyire erősen kell meghúzni?
a szerelési útmutató is valami t betűt emleget szóval nem jársz messze a teljes igazságtól