Felmerészkedtem hajtani, legmagasabbra, hát valamivel jobb lett, de nem sokkal (de hát gondolom ezért XT). A gyűrűs megoldás nem hülyeség, persze csak akkor, ha speckó szerszámok nélkül be lehetne rakni a gyűrűt (rugóösszehúzatóra gondolok). Megoldható így? Különben mekkora gyűrűt kellene esztergáltatni dinamidból? Te raktál alá? Köszönöm a segítséget. Holnap motorozás.
Igen, olvastam ezt a megoldást is. A legfontosabb, hogy a rugófeszítő felütközik a meneten? Mert ha igen, koppra felhajtom, de nem szeretném, ha a másik oldalon leugorna a gyűrű. Ha nem, milyen hosszan hajthatom fel?
szedd szét, aztán meglátod csillapít-e a belső része
ha már szétszedted érdemes a rugó alá tenni egy műanyag karikát ami kitámassza
aztán lehet tekergetni a rugófeszítőt
Megint én. Az XT központija teljesen le van állítva, mondták, hogy ezt fel tudom emelni. Az lenne a kérdésem, hogy meddig lehet a körmös anyát tekerni? Van neki ütközője? Nem szeretném, hogy a másik végén leessen. Ha nincs ütköző, mekkora az a távolság a meneten, amíg még bátran hajthatom? Fontos lenne, mert a 100kg-om alatt azért puha.
Sziasztok! Karácsony ide Karácsony oda, beindítottam ma is a jukkert. 10 fok van nálunk, szépen indult. Valakinek elfekvőben nem lenne hátsó rendszámtábla tartója? (arra a műanyagra gondolok, amit a sárvédőre a lámpa alá kell tennem.) Szereznem kéne egyet, mert még a fejem is sáros volt tegnap.
Rendben. Ma egyszer lesz*patott melegen is. Az okozhatta a gondot, hogy zötykölődős dombon gurultam lefele jó sokáig? (benzincsapot elzártam). Elindult, haverom ment vele egyet, majd vártunk 15 percet, utána pöcc, ahogy kell. Utána is indult 1 rúgásra hosszabb menet után hazafele. (direkt próbálgatom, megállítom, hogy tapasztaljam a helyzeteket).
aztán lehet hogy rá is jössz hogy máshogy kell indítani
próbáld ki hogy húzol egy pici gázt miközben rúgod de engedd vissza mire alsó állásba kerül a berúgókar
Mint írtam, próbálgatom, még csak tegnap délben vettem, de eddig tetszik ezt leszámítva. Hiába a kor, gyári állapotban van és szép hangja is van emellett.
Rendben, próbálgatom, kitapasztalom, nem akarom egyből szétszedni. Melegen meg olyan könnyen indul, hogy volt, hogy még véletlenül is berúgtam. (nem vicc). Kb. 7km-et mentem vele eddig, tehát szinte semmi. Ma lesz egy hosszabb menet, megnézem mi lesz. Simson után nincs sok tapasztalatom ilyenekkel, csak amit itt tanulok/tanultam.
ha nem önindítós akkor egy bitfejjel könnyen lehet állítani
hidegben nem árt egy picivel dúsabb keverék
bár a honda az hidegben-melegben hegyen-völgyön ugyanúgy megy
ja hidegben az első indítás nekem se megy 2 rúgásra, de ennyi belefér ezeknél a veteránoknál..... inkább hidegen induljon nehezebben,mint melegen, az már nagyobb gond!
Lehet ilyenkor be kellene tekerni a levegő-üz csavart, hogy dúsabb legyen, de ki a f... fogja állandóan tekergetni. Eddig kurva nagy sár volt, azért nem volt túlságosan jó motorozni, gondoltam fagy után jobb lesz, de a fszt, még rosszabb, úgyhogy el is határoztam, hogy már csak tavasszal, majdcsak kibírom valahogy!
Szerintem felesleges szétszedned most, mára holnapra jó időt mondd próbálgasd a gépet inkább, aztán pár km. után kiderül, hogy mi-merre-hány méter.
Ilyen hidegben nekem is nehezen indul, +10 felett meg egy rúgás!
Akkor szerinted mit csináljak vele? Szedjem szét a karburátort és tisztítsam ki? Nekem úgy tűnik, mintha a szívatóval kevés benzint tudnék bejuttatni a hengerbe. Esetleg nagyobb fúvóka a szívatónak? Sokat állt a motor, de el is hittem, mivel poros volt még a markolat is és biztosan nem indították mielőtt mentem.
Te hagytad úgy, vagy "természetes" ebben a 3 fokban ez?
a régi nekem is azt csinálta hogy beindult 1-2 ütem és leállt
utána újraindítás és vagy elkapta rendesen vagy 4-5-6 ütem és ismét leállt ismét újraindít utána ment
ami a vicc hogy eladáskor meg pöccre indult, pedig egy 2l-es flakonból engedtem bele a benzint mert épp festés alatt volt a tank
szóval úgy néz ki üzemanyag ellátási gondra vezethető vissza
amúgy megfigyeltem hogy ha teli van a tank könnyebben indult
a mostani ritkán áll le egy hetes állás után is 2-3 főtengelyfordulat és indul(önindítós)
bár most a hidegekben nem volt indítva szar az akku aztán olyan lassan forgat hogy úgy soha nem is indulna be
Sziasztok! Mitől lehet az, hogy napi első indításkor nehezen indul az xt? Így indítanám, hogy gyújtás nélkül megszívatom 7-8szor és gyújtással felső holtpont után menne, de le le állogat. Ha egyszer nem áll le, akkor fél percig kicsit csüsszög, majd elkapja, utána könnyedén indul. (ja közben már kínomban felhajtottam a karburátor alján a csavart.) Olyan a jelenség, mintha szívatóval is keveset kapna indításig. Mit próbáljak meg? Gyertya csere, levegőszűrő csere/mosás , karburátor tisztítás? Esetleg szelephézag? Egyébként nem kékkel ebben a hidegben sem.
ha már szétszedted érdemes a rugó alá tenni egy műanyag karikát ami kitámassza
aztán lehet tekergetni a rugófeszítőt
próbáld ki hogy húzol egy pici gázt miközben rúgod de engedd vissza mire alsó állásba kerül a berúgókar
így vettem így jól indult
hidegben nem árt egy picivel dúsabb keverék
bár a honda az hidegben-melegben hegyen-völgyön ugyanúgy megy
Lehet ilyenkor be kellene tekerni a levegő-üz csavart, hogy dúsabb legyen, de ki a f... fogja állandóan tekergetni. Eddig kurva nagy sár volt, azért nem volt túlságosan jó motorozni, gondoltam fagy után jobb lesz, de a fszt, még rosszabb, úgyhogy el is határoztam, hogy már csak tavasszal, majdcsak kibírom valahogy!
Ilyen hidegben nekem is nehezen indul, +10 felett meg egy rúgás!
Te hagytad úgy, vagy "természetes" ebben a 3 fokban ez?
utána újraindítás és vagy elkapta rendesen vagy 4-5-6 ütem és ismét leállt ismét újraindít utána ment
ami a vicc hogy eladáskor meg pöccre indult, pedig egy 2l-es flakonból engedtem bele a benzint mert épp festés alatt volt a tank
szóval úgy néz ki üzemanyag ellátási gondra vezethető vissza
amúgy megfigyeltem hogy ha teli van a tank könnyebben indult
a mostani ritkán áll le egy hetes állás után is 2-3 főtengelyfordulat és indul(önindítós)
bár most a hidegekben nem volt indítva szar az akku aztán olyan lassan forgat hogy úgy soha nem is indulna be