a régi kawasaki mellett...
Ott adtak O gyűrűt, csak szerintem simát, nem benzinállót (pedig úgy kértem) kb 20 forint volt darabja, utána elmentem egy másik üzletbe, megkérdezni, hogy van-e az szimering szerű tömítőgyűrű és ott beszélgettem az eladóval és ő mondta, hogy a natur o gyűrűk nem benzinállók, van olyan külön, de az árban is drágább! (végül ő rendelt hétfőre)
De itt a csavarszaküzletekben is csak olyan csavarokat kapni, amit a helyi gazdaboltban is tudok venni... ennyit a nagy szaküzletekről!
Voltam egy tömítésgyártő cégnél is, hogy csinál úszóháztömítést és abból is az lett, hogy megnézte mekkora O gyűrűt jó bele hosszra és gondolta így kész is, ami tényleg jó lenne, de csak akkor ha ott is maradna a helyén amíg összeszereled.....
Szóval a fsz kivan ezzel s ok kontár bolttal, műhellyel!
venni akarok 1 karbit és lenne is eladó.... 2 féle van a srácnak!
Abban különbözik, hogy a másodlagos karbi szívótorkának belső átmérője más! Az egyiknek 31,5 a másiknak 32,5... Ami nekem van karbi annak 32,5-ös! Miben nyilvánulhat meg az az 1 mm különbség?
Nyilvánvaló, hogy az kell nekem, ami ugyanolyan méretű, mint ami most van, csak nem tudom, hogy jó-e az, mivel 2 kf-es hengefej van a motoron és nem tudom, hogy gyárilag is azzal volt-e szerelve? Mert ha igen akkor ok a nagyobb átmérőjű karbi, de ha házilag lett rátéve a 2kf-es hengerfej, akkor elvileg a kisebb kellene, mert a 2KF-es XT-ken kisebb torokátmérőjű karbi van, mint a 3TB-ken!
Ez a motor egy igazi fejtörő, mindig ad valami agyalni valót!
na pontosan úgy történt, mint ahogy gondoltam, hogy fog.... a nagy miskolci szuperszónikus, überf@sza csapágy-és tömítéstechnikai boltokban amikor bevittem a cuccot, úgy néztek rám mintha a Kis Jézust vittem volna be! De kb. ilyen szinten vannak a csavarszaküzletek is.... csak azt nem értem, minek reklámozzák magukat, hogy ilyen meg olyan spéci bolt.... még benzinálló O gyűrűket se tudtak adni, mindenhol majd rendelnek.... rendelni én is tudok!
Hali!
Már adtam fel hirdetést de semmi válasz és hozzátok fordulok, hogy nincs e esetleg valakinek TT350 első féknyeregbe rugó ami tartja a fékpofákat? Vagy egész fék nyereg is jó lenne sürgős nagyon!:/ És bocsi hogy ide írtam fórumba...
10X14X3
benézek majd 1-2 szimering,tömítés boltba hátha van náluk..... kíváncsi lennék a yamaha mennyiért szerezné be
Egyébként ráírva annyi van (elég szarul látszik már) hogy B32 és B33
kicsi szimmeringekben nemigen van rugó
találkoztam már több rugó nélkülivel
mérd meg mekkora aztán hátha kapható
de ha olyan mint az enyém akkor az egy u profilú gyűrű csak
ott tuti nem fog falsot szívni kend be vékonyan zsírral aztán jólvan
a retek sem fog belemenni a zsírtól
O gyűrűnek írja, én szimeringnek gondoltam volna, de most kivettem az enyémből és nincs benne rúgó, mint a szimeringekben.... lehet ó gyűrű, csak én a natur o gyűrűt ismerem csak és lehet ezért furcsa.... az enyém már eléggé kopott és jó lenne kicserélni, mert gondolom nem semmiért csinálták zártra a súberházat (a fedél alatt is tömítés, itt a tengelyen is tömítés)
Nem tudjátok, hogy mi ennek neve, mérete ill. lehet ilyet kapni valahol?
A primer karburátornál van, a súbert mozgató tengely házában! http://www.ebay.co.uk/itm/NOS-...!CFR%28rSwCGk~%2524%28KGrHqEOKiME0j5,RD6pBNUiDTgSqQ~~_35.JPG&w=300&h=200&ei=Vd2_UOvpO6Lw4QTfyYGACA&zoom=1&iact=hc&vpx=166&vpy=389&dur=408&hovh=160&hovw=240&tx=134&ty=132&sig=106091536823922021033&page=1&tbnh=122&tbnw=159&start=0&ndsp=43&ved=1t:429,r:24,s:0,i:160" target="_blank">EZ
hát nem egyformák, csak max kinézetre (éreztem, hogy így van)
A 2 KF-ig Y27PV utána Y26PV
De hogy miben más az nem tudom pontosan.... ha jól értelmeztem akkor a karburátorátmérő más.... de mi?hol?
Megnéztem az én karbimat, de azon semmi típusjelzés sincs, szóval fogalmam sincs melyik típus van az enyémen.... a hengerfej 2KF-es az biztos, de az még nem sok mindent árul el a karbiról!
Mi a f@asznak csinálták a japók így hogy minden típus alkatrésze rámegy a másikra, de azért mégis van különbség!
Nem tudja valaki, hogy az XT-knél típusonként változó a karbi vagy egyformák? (93-94-ig, mert gondolom az újabbakon már biztosan más) ill. hogy van-e valahol a karbin esetleg vmi típusszám?
http://www.kepesmotor.hu/kross... ennél a srácnál meg lehet találni egész jó árban használtat én is tőle vetem a hátsót tavasszal
már nem emlékszem de azt hiszem 6db Mátyás királyt kért érte :D
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy a 600-as xt hátsó lengőkarja(tárcsafékes) felmenne-e egy az egyben egy dobfékes tt-re?Átszeretném alakítani tárcsafékesre. Válaszotokat előre is köszönöm
Ott adtak O gyűrűt, csak szerintem simát, nem benzinállót (pedig úgy kértem) kb 20 forint volt darabja, utána elmentem egy másik üzletbe, megkérdezni, hogy van-e az szimering szerű tömítőgyűrű és ott beszélgettem az eladóval és ő mondta, hogy a natur o gyűrűk nem benzinállók, van olyan külön, de az árban is drágább! (végül ő rendelt hétfőre)
De itt a csavarszaküzletekben is csak olyan csavarokat kapni, amit a helyi gazdaboltban is tudok venni... ennyit a nagy szaküzletekről!
Voltam egy tömítésgyártő cégnél is, hogy csinál úszóháztömítést és abból is az lett, hogy megnézte mekkora O gyűrűt jó bele hosszra és gondolta így kész is, ami tényleg jó lenne, de csak akkor ha ott is maradna a helyén amíg összeszereled.....
Szóval a fsz kivan ezzel s ok kontár bolttal, műhellyel!