Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem emlékszem ilyenre........
aztán más néven lehet
Sziasztok keresek Yamaha tt 350-hez vezérműláncot+vezetőt akinek van az kérem jelezze kösz.
És ha leszámítjuk azon alkatrészek árát, amik nem lettek cserélve a haverod által és mégis ki lettek fizetve?
Vagy megbeszéled vele, hogy a fennmaradó költséget állja, akkor szívesen megvenném, feltéve ha működőképes...
100 ért van egy komplett blokkom,minden tartozékával,a motornak az eleje tört,97.es 600 tt,
Szia!

Neked sikerült valami üzletet bonyolítanod a 666666 felhasználónevű fórumtárssal?
és érdemes ilyen sarazós gépekre gyűrűs láncot venni?
Az erősített gyűrű nélküli milyen? (én nem használom igen durván a gépet)
haver rk láncot vett az patentos volt, nekem a did(mindkét gépen) meg nittelős
mindkettő 520as gyűrűs lánc
de van regina láncom is az is patentos de az gyűrű nélküli
Előbb megszerzem a lánckereket, felrakom és megnézem kb hány csappal kellene hosszabb és csak utána veszem meg a láncot!
Ezekhez a lánc nittelős vagy patentszemes? (vagy van ilyen is, olyan is?)
annyit tudok javasolni hogy nézd meg mi a gyári áttétel mérete aztán vegyél hosszabbat, aztán ha hosszú lesz abból lehet rövidebbet csinálni
pár ezer ft a különbség
vagy ha boltból veszed és nem rendeled akkor megveszed a fogaskerekeket aztán utána látod mennyivel hosszabb kell a mostani lánccal
de ha posta küldi akkor hosszabbat rendelj
Hali!

Vezérműtengely, hengerfej, kuplung oldali dekli van-e még neked?

Amit rárakott a haverod deklit, azt szívesen vissza is adom, mert a berúgórésznél el van törve és ott szivárog az olaj.

A hengerfejet meg a vezérműtengelyt nem cserélte ki, holott ki lett fizetve az is.
most intézek egy 18-as hátsókereket, ha az meglesz utána áttételezek csak, mert nem tudom mekkora lánc kellene....
14/47 vagy 14/48-as áttételben gondolkodom
vágassa kopasszal 50est aztán a házfalon is fel fog menni
én minimum 45, de inkább 47-re akarom lecserélni a hátsót.... közúton nem megyek vele (külföldi papíros és nem akarom forgalomba helyzeni , oda ott van az RR ) csak terepen használom.
nekem 40es a hátsó
egy kicsit jobban gyorsul a 14essel
leginkább 1-2 ben lehet észrevenni nekem
nekem 15: 45 lenne a gyári
csak szinte új láncszett vétek lenne kidobni, az első lánckeréken még kopásnyom sem volt
én is vmelyik nap tettem fel 14-es lánckereket.... de nem veszek észre változást! (a hátsó 39 még maradt)
most tettem fel 15 ös helyett 14es lánckereket, csak 1 fokozattal kellett hátrébb tenni a feszítőt
szóval szinte semmit sem számít a hosszban
a másikat nem tudom....
Üdv!

Nem tudja valaki, hogy ha az első lánckereket 1 foggal csökkentem, akkor akkor hátra hány foggal mehet nagyobb lánckerék anélkül, hogy nagyobb lánc kellene?
Illetve valahogy ki lehet azt számolni, hogy ha pl most 39-es lánckerék van hátul és 47-t akarok akkor hány csappal hosszabb lánc kellene akkor?
ennyiért vehetsz egy xr400ast szerintem mindenben jobb mint a ttr
bár a ttr-t nem ismerem csak a 4t 250es wr-t ami jóval vérszegényebb az xr4 től
egyedül a fogyasztása jobb bár az injektoros
Sziasztok ki tudna nekem bővebbet mondani tt-r 250 esről? érdekel minden amit csak lehet tudni róla fogyasztás menet teljesítmény hibák miegymás egyszóval minden köszi ha valaki tud valamit valami ilyen érdekelne is ha .......tt-r
megtaláltam, szerencsére nem játszottak még vele a kutyák
olyan van vele hogy kezd elválni az alumíniumtól a gumi
szóval javítani kell
ellenben nem repedezett, rugalmas a gumi
szélvédőragasztóval meg lehet mókolni haver 2 évig így használta az övét
de ha gondolod a cma-ban lehet újat venni nekem 17 ezer volt házhozszállítva az 1 pár szívócsonk
Elméletileg olyan mint az XT. Előre is köszi ha lenne már régóta kajtatok utána balos sikerült vennem de jobbost nem találok.
olyan mint az xt?
mert ha igen nekem van egy a bal az szétjött, de a jobb még egyben van
de holnap du megnézem pontosan milyen állapotú
Sziasztok!

TT 600-hoz keresek jobb oldali szívócsonkot. A bal oldalit már sikerült beszereznem.

Köszi!
leginkább azt, meg a kis fordulatnál
pontosan nem tudom ám ezeket
nekem 1+11/12 (szóval szűk 2 fordulat) fordulatot van nyitva
ami a szívótorok közelében van lev-benzin keverék állító csavar, az csak az üresjárást(alapjáratot) befolyásolja?