És ha leszámítjuk azon alkatrészek árát, amik nem lettek cserélve a haverod által és mégis ki lettek fizetve?
Vagy megbeszéled vele, hogy a fennmaradó költséget állja, akkor szívesen megvenném, feltéve ha működőképes...
haver rk láncot vett az patentos volt, nekem a did(mindkét gépen) meg nittelős
mindkettő 520as gyűrűs lánc
de van regina láncom is az is patentos de az gyűrű nélküli
Előbb megszerzem a lánckereket, felrakom és megnézem kb hány csappal kellene hosszabb és csak utána veszem meg a láncot!
Ezekhez a lánc nittelős vagy patentszemes? (vagy van ilyen is, olyan is?)
annyit tudok javasolni hogy nézd meg mi a gyári áttétel mérete aztán vegyél hosszabbat, aztán ha hosszú lesz abból lehet rövidebbet csinálni
pár ezer ft a különbség
vagy ha boltból veszed és nem rendeled akkor megveszed a fogaskerekeket aztán utána látod mennyivel hosszabb kell a mostani lánccal
de ha posta küldi akkor hosszabbat rendelj
most intézek egy 18-as hátsókereket, ha az meglesz utána áttételezek csak, mert nem tudom mekkora lánc kellene....
14/47 vagy 14/48-as áttételben gondolkodom
én minimum 45, de inkább 47-re akarom lecserélni a hátsót.... közúton nem megyek vele (külföldi papíros és nem akarom forgalomba helyzeni , oda ott van az RR ) csak terepen használom.
nekem 40es a hátsó
egy kicsit jobban gyorsul a 14essel
leginkább 1-2 ben lehet észrevenni nekem
nekem 15: 45 lenne a gyári
csak szinte új láncszett vétek lenne kidobni, az első lánckeréken még kopásnyom sem volt
most tettem fel 15 ös helyett 14es lánckereket, csak 1 fokozattal kellett hátrébb tenni a feszítőt
szóval szinte semmit sem számít a hosszban
a másikat nem tudom....
Nem tudja valaki, hogy ha az első lánckereket 1 foggal csökkentem, akkor akkor hátra hány foggal mehet nagyobb lánckerék anélkül, hogy nagyobb lánc kellene?
Illetve valahogy ki lehet azt számolni, hogy ha pl most 39-es lánckerék van hátul és 47-t akarok akkor hány csappal hosszabb lánc kellene akkor?
ennyiért vehetsz egy xr400ast szerintem mindenben jobb mint a ttr
bár a ttr-t nem ismerem csak a 4t 250es wr-t ami jóval vérszegényebb az xr4 től
egyedül a fogyasztása jobb bár az injektoros
Sziasztok ki tudna nekem bővebbet mondani tt-r 250 esről? érdekel minden amit csak lehet tudni róla fogyasztás menet teljesítmény hibák miegymás egyszóval minden köszi ha valaki tud valamit valami ilyen érdekelne is ha .......tt-r
megtaláltam, szerencsére nem játszottak még vele a kutyák
olyan van vele hogy kezd elválni az alumíniumtól a gumi
szóval javítani kell
ellenben nem repedezett, rugalmas a gumi
szélvédőragasztóval meg lehet mókolni haver 2 évig így használta az övét
de ha gondolod a cma-ban lehet újat venni nekem 17 ezer volt házhozszállítva az 1 pár szívócsonk
aztán más néven lehet