Na akkor holnap én is csinálok egyet, nem értem miért nem tudták ezt is csavarhúzósra csinálni.....
Még kezdőcipőben járok, ezért kell nekem vmi megerősítés, hogy jó az a hely ahol ellenőrzöm/állítom a hézagot.... még nincs rutinom benne!
én egy kicsi krovafajet lapítottam össze aztán avval tekertem
az hogy mikor van holtponton sosem néztem, látni mikor "engedi el" a himba a szelepet
lehet nem szakszerű de működik
A szelephézag állításnál "sűrítési felső holtpontra állítjuk"---- ezt honnan tudom, hogy ott van?
Ha a képen bekarikázott ablakban az IT jelet látom akkor jó, akkor mérhetem a szelephézagot?
Ma kíváncsiságból megnéztem, hogy hogyan is lehet állítani a szelephézagot, de állítani már nem tudtam, mert előtte motoroztam és azt csak hideg motornál lehet, akkor láttam, hogy a csavar vége nem csavarhúzónak van kialakítva (mint ahogy a DR600-nál láttam) hanem 4 vagy 6 szögletű..... azt mivel tudom tekerni?
Végül maradtam a rendes csavarnál (imbusz), mert sikerült vennem!
Ma meg is csináltam az olaj/olajszűrő cserét! 2,8 liter olajat tettem bele, kérdésem az lenne, hogy hogyan kell az olajszintet ellenőrizni ezekben a váztartályosokban? Járó motornál vagy hogy?
ha jobb anyagból van akkor megéri, mert a menetes szár lehet vagy 150ft egy méter
célszerű alátétet tenni az anya alá, könnyen elroppan az olajszűrő fedél
simson hengertőcsavar pont olyan méretű..... még lehet elgondolkodom rajta és tényleg megcsinálom anyásra!
Nagyon nem kell úgysem meghúzni a csavart, lehet bírná. Ha jól olvastam service manualban akkor 10Nm-rel kell, igaz nincs nyomatékkulcsom, csak érzésre....
csináld meg tőcsavarosra ha nem kapsz hozzá
6os menetesszár fillérek
méretrevágod, kitakarítod helyét, beragasztod, aztán örök élet a menet sem szaródik el a dekniben
pl a drz-sm gyárilag ilyen(lehet a többi is de nem emlékszem)
Nincs valakinek elfekvőben 2 db csavarja az olajszűrődeknihez?
Nem az alsó, gumigyűrűs kellene, hanem a 2 hosszú!
Ha nincs, akkor valaki a méretét meg tudná írni ill. hogy lehet-e kapni megfelelő csavart vagy ez is tipikus motor csavar amit sehol sem lehet kapni.....
gyertya NGK van benne, szerintem azzal semmi gond, indul könnyen.... a szelephézagra pedig ránézetek!
Szelephézag állításhoz elegendő csak a kis szerelőhelyeket szabaddá tenni igaz, nem kell az egész szelepdeknit leszedni!?
Már korábban írtam, hogy néha nehezen ejti a fordulatot..... eddig csakis karbibeállítás gondra vagy karbi hibára gondoltam, de egy vidoe alatt lévő kommentben most láttam ezt a hozzászólást
" Ha nem ejti a fordulatot rendesen ,akkor szelep hézag lesz a gond első felvonásban "
OFF:
Olyan lesz Feleségedé is, rajtahagyod hosszan o betűn az ujjad és kiadja az ékezetes betűket is.
ON:
Kb 2hete elmentem motorozni, 40-50km-re otthonról kaptam egy hátsó defektek... Haverok jöttek értem futóval bevittük hozzájuk, Tőlünk 20km-re, kivettem a hátsó kereket elvittem gumishoz (meg se néztem sajnos, csak beraktam kocsiba), szombaton viszem vissza a kereket, berakom beállítok mindent, erre látom, hogy a gumi nem fekszik fel egy helyen rendesen a felnire és van benne ott egy nagy pukli, többen azt mondták, hogy szálszakadásos lett... Örülök, hogy 2hónapja vettem ezt a gumit
nem találtam ilyent rajta
balra lent lehet váltogatni, hogy milyen karakterek legyenek a billentyűzeten
igaz nem sokat tapogattam nekem kb 6 betűt fed le 1 ujjam szóval nem volt egyszerű........
Még kezdőcipőben járok, ezért kell nekem vmi megerősítés, hogy jó az a hely ahol ellenőrzöm/állítom a hézagot.... még nincs rutinom benne!