telefonon is vannak ékezetek amugy a google ba be írod hogy tt vezérmű lánc és egy csomó megoldást kiad viszont ha lusta vagy akkor keress a prox.hu vagy a nagyvas.hu avagy yamaha zakar vagy gerecsemotor.hu 100% hogy bármenyik helyen találsz
Valaki letudna irni milyen vezermulancot vegyek a kis ttmbe? Az is erdekelne hol es milyen arra szamitsak uzletek webaruhazak linkjet is kuldhetitek ahol keresgelhetek
elore is koszonom a valaszt az esetleges helyesirasi hibakert elnezest de telefonrol irtam es ezert nincsenek ekezetek se :)
ezaz, hogy ne tudok vele mit kezdeni, de y gyertyát megnézem, illetve még azt a benzinszintet, ... különben azt a karbiban gondolod,nem? minthogy az úszó hogy áll?
Látom megy szépem az áttét egyeztetés ki mit szeret van aki vadul erőből motorozik annak a vad kell aki lájtos tata(bonux) neki a tatás áttét kell más más mindenkinek aki az alföldö motorozik annak ajánlom a 14/40-44 aki keményebb terepen dombok esetleg siratón vagy völgyek közelében annak ajánlott a 13/48 személy szerint salgotarjánban 13/52 vel mentem és nem volt gond de ugye mindenki maga motorja kovácsa
kereket nem tudom, nem láttam még együtt a kettőt haver innen rendelt gumit
a kis képeken a legalsó az a 17-es mintája
a hondán jól teljesít hóba-sárba
bár nem az a teljesen cross, de jó, és olcsó egy próbát megér
ha sikerülne előre egy 13-as lánckereket szerezni, akkor hátha javulna vmit a helyzet, aztán, ha lánccsere lesz, akkor majd veszek nagyobbat és mehet hátra is nagyobb!
Még annyi, hogy a korábbi XT-ket 18-as felnivel hozták ki, csak az én kbszott gépem (3TB) van 17-es kerékkel, amire szinte lehetetlenség cross gumit venni..... ha pl szereznék egy 2KF-es felnit (mivel azok 18 "-ak) azt bele tudom egy az egybe rakni az enyémbe?
esetleg annyit tehetsz hogy szerzel valahonnan egy darabka láncot meg egy patentszemet azután megtoldod
így már elfér a nagy hátsó lánckerék
nekem a cagivámon volt ilyen hogy terep/aszfalt áttét hátsó lánckereket vágattam aztán mivel úgy is kerékcsere is volt a váltásoknál így cserélődött a hajtás is
kb 5-6 centis kis betoldás kellett
köszi a választ!
Vasárnap haverokkal voltunk kint motorozni, nekik is XT-van (csak régebbi mint az enyém) és mondták, hogy ők az 1-st szinte nem is használják, 2-3, hát én már másodikban sem tudok lassan pötyögni, mert rögtön megfogja a motort, blokkol a kerék és meg is áll.... hogy most ez az áttétel miatt van-e nem tudom!
vágass a kopasszal
de ne egyet mert a kicsi előbb kopik
1 fog elöl kb 3 fogat jelent hátul
ha jól tudom 12es a legkisebb 520as láncnak de az már elég furán néz ki
az enyémre nem találok 13-as kereket előre... ezért kérdezem, hogy van-e értelme 14-re váltani 15-ről vagy azzal nem sokra megyek és inkább hátra tegyek fel vmi nagyobbat? (kérdés, hogy a lánc mekkorát enged )
Most elöl 15-ös van, ha felrakok egy 14-t (mivel az enyémre nem nagyon találtam ettől kisebbet) azzal érek el valamit? (én úgy gondolom, hogy semmit, de nem értek hozzá)
Hátul 39-es van, nem tudom mekkora lenne az a lánckerék amit még elbírna anélkül, hogy nagyobb láncot kellene rá venni!?
néha lassan ejti a fordulatot és elkezd emelkedni a fordulat..... mitől lehet?
Most lett kitisztítva a karbi és mint lentebb írtam a balos tű vége enyhén görbe volt, nagyjából visszahoztam, okozhatja ez a fenti problémát vagy ahhoz semmi köze?
(megy rendesen, nem torpan stb.)
nekem az xr4 szokott hidegben vicceskedni hogy nincs meg a felső holtpont, de átfordul párszor a főtengely utána megvan
de ha nem felejtem el akkor mindig odateszem leállás után
Néha olyan mintha a dekompresszor megragadna (nyitva lenne), szokott ilyet csinálni?
Szétszedve még nem láttam ilyet, de gondolom a benti része sem egy bonyolult szerkezet....
mondjuk ha nem lennék lusta akkor lehetne telepíteni rá de alapból nincs