Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

asszony gépében sincs ékezet, ilyen tapogatós samsung nyavalya
mondjuk ha nem lennék lusta akkor lehetne telepíteni rá de alapból nincs
telefonon is vannak ékezetek amugy a google ba be írod hogy tt vezérmű lánc és egy csomó megoldást kiad viszont ha lusta vagy akkor keress a prox.hu vagy a nagyvas.hu avagy yamaha zakar vagy gerecsemotor.hu 100% hogy bármenyik helyen találsz
Valaki letudna irni milyen vezermulancot vegyek a kis ttmbe? Az is erdekelne hol es milyen arra szamitsak uzletek webaruhazak linkjet is kuldhetitek ahol keresgelhetek
elore is koszonom a valaszt az esetleges helyesirasi hibakert elnezest de telefonrol irtam es ezert nincsenek ekezetek se :)
Kopi az alföldre minek kisebb áttétel de van egy jobb áttételem is hála valakinek(kopaszkak1)nek :)))
Nekem 14-50 van fennt, és az vad egy kicsit!
Ezzel 4.-ben is tudok a hátamra tetoválást rajzolni!
ezaz, hogy ne tudok vele mit kezdeni, de y gyertyát megnézem, illetve még azt a benzinszintet, ... különben azt a karbiban gondolod,nem? minthogy az úszó hogy áll?
Látom megy szépem az áttét egyeztetés ki mit szeret van aki vadul erőből motorozik annak a vad kell aki lájtos tata(bonux) neki a tatás áttét kell más más mindenkinek aki az alföldö motorozik annak ajánlom a 14/40-44 aki keményebb terepen dombok esetleg siratón vagy völgyek közelében annak ajánlott a 13/48 személy szerint salgotarjánban 13/52 vel mentem és nem volt gond de ugye mindenki maga motorja kovácsa
kereket nem tudom, nem láttam még együtt a kettőt
haver innen rendelt gumit
a kis képeken a legalsó az a 17-es mintája
a hondán jól teljesít hóba-sárba
bár nem az a teljesen cross, de jó, és olcsó egy próbát megér
ha sikerülne előre egy 13-as lánckereket szerezni, akkor hátha javulna vmit a helyzet, aztán, ha lánccsere lesz, akkor majd veszek nagyobbat és mehet hátra is nagyobb!

Még annyi, hogy a korábbi XT-ket 18-as felnivel hozták ki, csak az én kbszott gépem (3TB) van 17-es kerékkel, amire szinte lehetetlenség cross gumit venni..... ha pl szereznék egy 2KF-es felnit (mivel azok 18 "-ak) azt bele tudom egy az egybe rakni az enyémbe?
esetleg annyit tehetsz hogy szerzel valahonnan egy darabka láncot meg egy patentszemet azután megtoldod
így már elfér a nagy hátsó lánckerék
nekem a cagivámon volt ilyen hogy terep/aszfalt áttét hátsó lánckereket vágattam aztán mivel úgy is kerékcsere is volt a váltásoknál így cserélődött a hajtás is
kb 5-6 centis kis betoldás kellett
nekem 15/39 ez még gyengébb, mármint terepre, úton lehet menni vele, de ott is elég hosszúak a sebességek....
nekem 15-40 van de az is szar terepen
ellenben 130 kb félgázon megy
csak nekem is rövid a lánc egy 15-45ös áttételhez
elő fordulhat mert míg nekem is 15/40 es volt fent jártam én is így egy párszor :D
köszi a választ!
Vasárnap haverokkal voltunk kint motorozni, nekik is XT-van (csak régebbi mint az enyém) és mondták, hogy ők az 1-st szinte nem is használják, 2-3, hát én már másodikban sem tudok lassan pötyögni, mert rögtön megfogja a motort, blokkol a kerék és meg is áll.... hogy most ez az áttétel miatt van-e nem tudom!
vágass a kopasszal
de ne egyet mert a kicsi előbb kopik
1 fog elöl kb 3 fogat jelent hátul
ha jól tudom 12es a legkisebb 520as láncnak de az már elég furán néz ki
az enyémre nem találok 13-as kereket előre... ezért kérdezem, hogy van-e értelme 14-re váltani 15-ről vagy azzal nem sokra megyek és inkább hátra tegyek fel vmi nagyobbat? (kérdés, hogy a lánc mekkorát enged )
Szia nekem 13/40 van rajta nincs olyan hely ahol ne menne el és még ha haladni kell is tud korcolni :)
Most elöl 15-ös van, ha felrakok egy 14-t (mivel az enyémre nem nagyon találtam ettől kisebbet) azzal érek el valamit? (én úgy gondolom, hogy semmit, de nem értek hozzá)
Hátul 39-es van, nem tudom mekkora lenne az a lánckerék amit még elbírna anélkül, hogy nagyobb láncot kellene rá venni!?
ha az eleje kisebb akkor tuti nem kell másik lánc
hátra meg attól függ hol áll a feszítő, de pár fogat általában ott is lehet csalni
Szép idomok!
A gyári áttétel nekem 15/39, ami nem túl ideális terepre....
Ha változtatnék az áttételen, az minden esetben lánccserével járna?
néha lassan ejti a fordulatot és elkezd emelkedni a fordulat..... mitől lehet?
Most lett kitisztítva a karbi és mint lentebb írtam a balos tű vége enyhén görbe volt, nagyjából visszahoztam, okozhatja ez a fenti problémát vagy ahhoz semmi köze?
(megy rendesen, nem torpan stb.)
nekem az xr4 szokott hidegben vicceskedni hogy nincs meg a felső holtpont, de átfordul párszor a főtengely utána megvan
de ha nem felejtem el akkor mindig odateszem leállás után
Sziasztok
Volna egy Honda Mtx 125 poweresem cserélném valami nagyobra
Mert sajna át vágtak le volt beszélve erre eladta az ember szaros 110000-ezerért
Üdv!

Néha olyan mintha a dekompresszor megragadna (nyitva lenne), szokott ilyet csinálni?
Szétszedve még nem láttam ilyet, de gondolom a benti része sem egy bonyolult szerkezet....