Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

most, hogy olvasgattam a fórumot, lehet elnyomtam az úszó benzinszintjét....
Hol lehet állítani a benzinszinten? Le kell szedni hozzá a karburátort vagy anélkül is lehet? (az úszóházat már leszedtem)
Sziasztok csibészek
Nem sok mindent írtatok xt 550-röl
Üdv!

Kitisztítottam a karbit, mert a szívócsonk csere miatt le volt szedve és most ahogy összepakoltam a motort (XT/600) még a qrva anyjából is folyik a benzin
Szóval az úszóháznál ömlik, ahol a gumitömítés van.....
Tisztításnál nem állítottam el semmit, csak a fúvókákat kiszedtem és kifújtam....
Mielőtt szétszedtem, nem volt ilyen probléma.....
Nekem olybá tűnik,hogy sok a kaja légszűrő nélkül még be is tudja keverni de a szűrő fojtó hatása miatt már nem tud mit kezdeni a benzin,levegő keverék arányával.
Az úszószintet megnézném.
Meg a gyertyát.
Agyalok ezen mert így még nem találkoztam ilyennel
megy, aztán 60km/h felé elkezd szaggatni, tovább nem is megy, de ha nagy gázt adok akkor is befuladozik....
Konkrétabban?
Be sem indul,megy de alig,megy de leáll?
heló, olyan problémám volna,hogy légfilter nélkül megy a moci,de vele együtt az istenért se. most volt felújítva (henger,dugó,szelepek, hajtókar,gyűrűk,szívócsonkok), szóval fullosnak mondható. hol lehet a baj? segítsen valaki,mert mindenen állítottam már,de valahogy semmi se segít,filter nélkül meg nem járhatok a porúton :(:(:(:(:(
Elméletileg egyformák!
Gyakorlatilag ha kell, csinálok róla nagy felbontású képeket,
és össze tudod hasonlítani!
A karbi az mindegyik XT-nél ( kb 1994-ig) ugyanolyan, vagy évjáratok/típusok szerint változik?
Új fékbetét, használt UFO tankmatrica egyben 8000FT.
Karbi 10000.
Tű, súber, fúvókák 5000.
Ez a YDiS (Yamaha Dual Intake System) milyen karburátor? Ilyenről még nem is hallottam, csak mikuni vagy keihinről....
avval nem volt gondom, adtam a boltosnak egy ezrest hogy adja fel nekem postán aztán feladta nem kellett érte se menni
meg kb félárban volt egy fékjavító cucc mit a yamahához
semmivel se jobb a másik motorom honda....
akkor keresel egy yamaha kereskedést aztán megkérded
a kérdés ingyen van
ebből a szempontból jobb a honda, ott valamennyivel mérsékeltebb az ár
csak 1 db tű és az ahhoz tartozó fúvóka és esetleg fúvókatartó kellene... többi ok
ha csak pár alkatrész kell a yamaha meghoz mindent, kb aranyáron
lehet, csak kitudja hol lehet kapni....
Tegnap teljesen szétszedtem és jó állapotban van belül (minden membrán tökéletes), csak az az 1 tű nem!
Ha cserélem a tűt, akkor már a fúvókát is ki akarom mert kitudja nem sérül-e a belseje a görbe tű miatt.....
lehet jobban járnál egy komplett karbifelújító készlettel
tuti sok pénz lesz de akkor egy jó darabig nem lesz gond vele
Karbit mennyiért adod?
Tű, súber, fúvókák mennyi lenne?
Szóval itt vagytok

Gondoltam bedobok egy linket a yamahás kollegáknak erre..........

Vintage Yamaha
xl xr nem ugyanaz

nekem az xt600 jobban bejön mint az xl600
egyrészt szebb, másrészt egy lehelettel nyomatékosabb(amikhez eddig szerencsén volt)
ellenben xl600 valamennyivel alacsonyabb,
hát ki lehetne, de olvastam valahol, hogy ilyenkor már kuka, cserélni kell...
550 vagy600 van olyan jó mint a Honda xl xr?
próbáld kiegyengetni
veszíteni nem fogsz semmit mert ugye így is szar már