most, hogy olvasgattam a fórumot, lehet elnyomtam az úszó benzinszintjét....
Hol lehet állítani a benzinszinten? Le kell szedni hozzá a karburátort vagy anélkül is lehet? (az úszóházat már leszedtem)
Kitisztítottam a karbit, mert a szívócsonk csere miatt le volt szedve és most ahogy összepakoltam a motort (XT/600) még a qrva anyjából is folyik a benzin
Szóval az úszóháznál ömlik, ahol a gumitömítés van.....
Tisztításnál nem állítottam el semmit, csak a fúvókákat kiszedtem és kifújtam....
Mielőtt szétszedtem, nem volt ilyen probléma.....
Nekem olybá tűnik,hogy sok a kaja légszűrő nélkül még be is tudja keverni de a szűrő fojtó hatása miatt már nem tud mit kezdeni a benzin,levegő keverék arányával.
Az úszószintet megnézném.
Meg a gyertyát.
Agyalok ezen mert így még nem találkoztam ilyennel
heló, olyan problémám volna,hogy légfilter nélkül megy a moci,de vele együtt az istenért se. most volt felújítva (henger,dugó,szelepek, hajtókar,gyűrűk,szívócsonkok), szóval fullosnak mondható. hol lehet a baj? segítsen valaki,mert mindenen állítottam már,de valahogy semmi se segít,filter nélkül meg nem járhatok a porúton :(:(:(:(:(
avval nem volt gondom, adtam a boltosnak egy ezrest hogy adja fel nekem postán aztán feladta nem kellett érte se menni
meg kb félárban volt egy fékjavító cucc mit a yamahához
lehet, csak kitudja hol lehet kapni....
Tegnap teljesen szétszedtem és jó állapotban van belül (minden membrán tökéletes), csak az az 1 tű nem!
Ha cserélem a tűt, akkor már a fúvókát is ki akarom mert kitudja nem sérül-e a belseje a görbe tű miatt.....
nekem az xt600 jobban bejön mint az xl600
egyrészt szebb, másrészt egy lehelettel nyomatékosabb(amikhez eddig szerencsén volt)
ellenben xl600 valamennyivel alacsonyabb,
Hol lehet állítani a benzinszinten? Le kell szedni hozzá a karburátort vagy anélkül is lehet? (az úszóházat már leszedtem)