olyant még csak képeken láttam........
személy szerint 600ast vennék, abból elég sok van és így az alkatrészellátás is bőségesebb
bár ahogy néztem az 500as és a 600as ténéréket ott csak a henger volt más, bár az 500as az valami spéci osztrák verzió volt(osztrákok hülyék, nekik semmi sem jó) gondolom ezért volt csak a henger más
nem sok volt
volr egy dt, egy tenere, egy cagiva, aztán az xr4, és most ismét lett egy tenere
de szervizelek ezen kívül még 2drz-t(bár most az egyik el lesz adva) meg egy xl600ast és régebben még egy 500as tenere is volt
meg egy falka szirszar szimó is akad...... pár robogó......
kitekered a végét kiveszed a rugót(esetleg rugókat) kiöntöd, kimosod, feltöltöd olajjal
aztán örülsz mennyit spóroltál
de jó eséllyel az összes retek nem fog kijönni az aljáról
Nekem van karbim, több darab is.
Ha csak tű kellene az is megoldható.
Eladó jó sok blokk alkatrész + a képeken látható + a képeken nem látható alkatrész!
Ma elkezdtem kitakarítani a karburátort és észrevettem, hogy az egyik tű vége el van görbülve..... valószínű emiatt ejtette lassabban vissza a fordulatot!?
Nem tudja valaki hol lehet kapni?(mi a hivatalos neve? súber tű?)
A két karbi között van egy állítócsavar, amivel azt lehet állítani, hogy a jobboldali karbi pillangószelepe mikor nyisson..... azt, hogy kell beállítani, hogy megfelelő időben nyisson?Van annak vmi gyári beállítási értéke?
amúgy ha csak szétjött az alu és a gumi meg lehet ragasztani
persze akkor ha a gumi még jó állapotú
nagyon jól megtakarítod és szélvédő ragasztóval megragasztod
de ha már porladozik a gumi(az enyém már foszlik) akkor nincs mese újat kell venni
egyik havernak megragasztottuk, 2 évet tuti bírt utána eladta
az én gépem 3aj blokkos és 2kf a hengerfej
nem állítom biztosra de úgy vélem a szívócsonkok totál egyformák annyi kis különbséggel hogy a nagytankosoknak van a rendszerben egy vákuumos ac pumpa, és így az egyik szívócsonkra tettek egy kis kivezetést ahonnan működtetik
Eddig sem fogtam erősen a fonalat, de már végképp elvesztettem.... 3TB... az alváz, 3 UW... a motorszám 2KF hengerfej.... hogy most akkor milyen az én gépem azt már nem értem!
A papírja szerint 1991-es, de a papír az semmit nem jelent.....
Nézegettem service manualokat, de nem találtam meg, hogy milyen típusú szívócsonk kellene, mert abban sem vagyok biztos, hogy ami ezelőtt volt rajta az a megfelelő....
A blokkja gyárinak néz ki, de attól még lehet ebből is-abból is összerakva....
Hello mindenki az a kerdesem volna hogy az normalis ha hidegen nincs alapjarat es durrog a kipufogo? Az alapjarat allito csavart probaltam lehet hogy keveset tekertem de a durrogas az normalis? foleg az erdekel
evvel csak az a hiba hogy nem lehet rendelni
én is hasonló cipőben járok, mailban már több boltot megkérdeztem de csak a cma-ban volt készleten
ami meg nincs és úgy rendelik az meg olyan mint a kutya vacsorája....
hajdanán karburátor tömítésre vagy 1,5 hónapot vártunk
személy szerint 600ast vennék, abból elég sok van és így az alkatrészellátás is bőségesebb
bár ahogy néztem az 500as és a 600as ténéréket ott csak a henger volt más, bár az 500as az valami spéci osztrák verzió volt(osztrákok hülyék, nekik semmi sem jó) gondolom ezért volt csak a henger más