nem tudom mi ez, olyan félig gumi félig műanyag rúdban volt
ócskavas között találtam a régi melóhelyen
kicsit átlátszó, köszörüléskor porzik nem olvad, elég szar fűrészelni
sajna már szétosztogattam a maradékot csak vastagabb van de az meg nagyon vastag 70-80mm átmérő és a közepe is legalább 20mm
Na majd ha megyek Halasra január végén lefotózom. Addig nem megyek, de ha gondolod megrendelem Neked a villavédőt és akkor haza tudom vinni. Legkésőbb február első hetében megyek, de szeretnék már január 28-30 körül.
olyant láttam már hogy a széle leszakadt és felpördült
mondjuk az a vassal vissza lehet piszkálni könnyen
de hogy megsérült volna úgy a perem hogy ferdén álljon olyant még nem láttam pedig elég sok gumit szereltem már, és volt ami tök régi volt
Sajnos nem tudom, a szerelő is egyből kérdezte, hol vettem a gumit. Mondtam, hogy azt is itt náluk... De arról sincs se számlám se blokk... Megmondom őszintén fontosabb dolgoknál megszoktam tartani, de most egy gumin mi mehet tönkre... Egy dunlop d756 volt.
megmértem holnapra úgy is elfelejtettem volna
a belső átmérő13mm(a tengely 12)
a külső átmérő 32mm
hossz kb20-22mm
fűrésszel vágtam egyik ilyen másik olyan lett
Még december elején kaptam egy defektet (hátsó) futóval hazavittük a motort, kereket kivettem kivittem a gumisokhoz, pont aznap esett az első hó, délelőtt kivittem mondták, hogy majd szólnak ha kész. 16előtt kicsivel szóltak, hogy kész, meg se néztem a gumit csak bedobtam a kocsiba. Mikor beraktam a motorba a kereket, nézem, hogy van az a papucs vagy micsoda, és ott nem feküdt fel a felnire a gumi, hanem leakart fordulni, kidülledt az egész. Nem volt időm foglalkozni vele, leengedtem, hogy ne feszüljön erre most visszavittem 27én. Megnézték, de mondták, hogy megsérült a gumi pereme szereléskor. Kérdezték ki csinálta de mondtam, hogy fogalmam sincs. Én meg szokásomhoz hívom ha még kaptam is csekket azt persze azonnal otthagytam... Úgyhogy nem nagyon foglalkoznak a reklamálással.
ezek sima keménygumi görgők akkora belső résszel ami ráment a tüskére
ha gondolod megmérem mekkora
csapágyas minek ide? gyárilag sem csapágyas az is valami gumiszerű csak ott egy keményebb műanyagon van a lágyabb gumi
Bakker, nekem ez a két görgő benn sincs, csak amelyik a lengővillatengelyre van felrakva, de az meg elég macerás lehet cserélni. Eléggé lötyög, remélem az is olyan.
Rendben, gondoltam, mivel a Simsonban is van és nekem eddig csak az volt.
Még valami láncfeszességet mennyire kell állítanom? Ha ráülök mekkorát lóghat a lánc fel le összesen? Valamint van egy vezetőgörgő, azt ha cserélni kell, hogy lehet? Felül is kellene lenni görgőnek? Nekem nincs, viszont a helye ott van!
most halas vagy vadkert?
ócskavas között találtam a régi melóhelyen
kicsit átlátszó, köszörüléskor porzik nem olvad, elég szar fűrészelni
sajna már szétosztogattam a maradékot csak vastagabb van de az meg nagyon vastag 70-80mm átmérő és a közepe is legalább 20mm
Érdeklődnék, mi a különbség a TT600E és a TT600R között?
Utcára/ terepre kellene majd vegyesen.
mondjuk az a vassal vissza lehet piszkálni könnyen
de hogy megsérült volna úgy a perem hogy ferdén álljon olyant még nem láttam pedig elég sok gumit szereltem már, és volt ami tök régi volt
én kézzel feszegetem le-fel de még sosem sérült meg a gumi
Kicsit érthetetlen lett az előző hsz-nél, csak közben telefonáltam, aztán egyszerre nem megy az írás meg a beszéd is:)
a belső átmérő13mm(a tengely 12)
a külső átmérő 32mm
hossz kb20-22mm
fűrésszel vágtam egyik ilyen másik olyan lett
én majdnem motoroztam, de csak majdnem
ha gondolod megmérem mekkora
csapágyas minek ide? gyárilag sem csapágyas az is valami gumiszerű csak ott egy keményebb műanyagon van a lágyabb gumi
a felső görgőt csak rá kell húzni a csonkra, az alsó meg egy csavar, ezt ki lehet szedni teljesen a felső csonk fix
a görgőket meg így oldottam meg:
Még valami láncfeszességet mennyire kell állítanom? Ha ráülök mekkorát lóghat a lánc fel le összesen? Valamint van egy vezetőgörgő, azt ha cserélni kell, hogy lehet? Felül is kellene lenni görgőnek? Nekem nincs, viszont a helye ott van!
ilyen kis gumi biszbaszok vannak benne amik az új gépeken 10e km alatt szarrámennek a régiekben meg kb örök élet