Xt-sek!
Valaki házilag szerelt már központi telót?
Sikerült vennem egyet, annak reményében, hogy egyszerű olajos telók ezek, mert tartály, meg szelep nem igazán található rajtuk:D
De találtam a gátlón egy ilyen kis meglepetés feliratot: "Contains high pressure nitrogen gas"
Ha valakinek volt tapasztalata a motyóval , írjon légyszíves!
Na zsír:) Én ma egy karbi felújító készletet rendeltem meg, nagyon mennék már motorozni, nem mentem vele vagy 4-5hete:S Sajnos szinte állandóan durrog meg leszabályoz . Lehet kölcsönkérem hétvégén 1-2órára haverom rm 250jét
Zsíír, furatt középpont távolságot, és furat átmérőt tudnál nekem adni? Jó lenne tudni, hogy passzol e a paripámba:D
Ha jók a méretek 5000Ft-ot tudok érte adni:)
Nekem is félgáztól durrog meg szabályoz, 3e-res fordulattól van. Ha minimális gázt húzok nekem nincs semmi baja, de ha húzom neki akkor vége..:) Lehet nekem is a trafó szarakszik...
SZIASZTOK....FOX RACING XL ES MEGKÍMÉLT 63-64 CM es buksi ...eladó..betonon való túrázásra használT! eredeti ára minimum 150 euro... ELADÓ 16 000FT 20 496 5113
Megkérdezhetem mit csinál a motor? Vagy egyáltalán nem ad szikrát?
Nekem most kezdte el csinálni, hogy amikor gondol egyet nem pörög ki, olyan mintha szabályozna (sajnos egyre sűrűbben). Már próbáltam a jó öreg féktisztító fújogatást, és sehol sincs semmi baja. Szerintem az enyém nem falsot szív, hanem valami trafó/cdi gondja lesz. Illetve még annyi, hogy szikra erősség nézővel rámértünk, amikor "szaggatot" akkor is ugyanolyan nagy szikrát adott mint amikor nem. Másik gyertyával ugyanez. Valakinek tippje?:)
Valaki házilag szerelt már központi telót?
Sikerült vennem egyet, annak reményében, hogy egyszerű olajos telók ezek, mert tartály, meg szelep nem igazán található rajtuk:D
De találtam a gátlón egy ilyen kis meglepetés feliratot: "Contains high pressure nitrogen gas"
Ha valakinek volt tapasztalata a motyóval , írjon légyszíves!