hagyjad úgy ahogy van a gyertyát, úgysem motorozol most télen olyan sokat (azt a pár alkalmat meg kibírod, hogy hidegen kicsit többet kell rárúgni) vagy próbáld meg az iridiumos gyertyát, lehet az is javít valamit! (én lehet fogok venni bele majd)
Repsol Moto Town 4T 20W-50 1 L -ról valami vélemény? és ragaszkodjak e a 20w50 hez? azt mondták nekem h mivel 82es a motor ez a vastagabb olaj nem árt neki ne 10w40et tegyek bele.
A botondot felejtsd el gyorsan,amíg nem csúszik a kuplungod.Az nem motorba való.Olajad azért lett sok,mert leszivárog a motorba.Szintellenőrzés előtt járasd pár percig a motort utána nézd meg.
Sziasztok, megint kis segítség kellene most cseréltem olajat 20w50 botond (tudom nem a legjobb) mikor elindultam ma motorozni félig volt az olaj tartály fél órát mentem hazaértem 3\4edig lett és a nívórol ugy csöpögött mint a víz :s ez normális jelenség ? Idáig csak 2 üteműm volt azért nemnagyon vágom. habosodásnak sincs jele ,3 buborék volt a tetején összesen
Készen vagyok a motorral. Igazából már tegnap készen voltam, csak nem írtam. Köszönöm a segítségeket! A hidegindítás most is kicsit nehézkes 10 fok alatt, de nagyobb szívatófúvóka szerintem kellene neki, de hagyom, mert ilyenkor úgy is ráfagyok. Egyébként a belevaló 8-as NGK van benne, szép barna. Télen mehetne a 7-es, vagy nyáron a 9-es, esetleg maradhat, míg tönkre nem megy?
IT jelen semmiféleképpen nem engedi el. De rámértem a bal kipufogóra, az 0.15, ha elengedi. Szerszek gyertyakulcsot és a csavarhúzós megoldással ellenőrzöm a jelet.
Valóban van IT jelzés és H jelzés is, meg még egy van, de kicsit izgalmas a helyzet. IT-re hajtom lenn és sehogy sem engedi el a himba a szelepet, valamint a vezérműkeréken a pontot nem látom, ha IT-n van. Értelemszerűen, ha a pontot látom, az IT-t nem. Nagy az eltérés, vagy már cseréltek valamit benn, vagy nem tudom. Ekkora eltérésnél már rég összeütött volna és nem is úgy menne. A gyertyát még ki kellene halásznom, csőkulccsal sem megy, mert elég rossz helyen van.
Télen esetleg 7-es? A lendkeréken nem találok "IT" jelet, a vezérműtengelyen van pont. Eddig csak pontra hajtottam, de akkor nincs szelephézag, viszont ha tovább, akkor van passzos 0.10 a kupufogószelepnél. A gyújtása meg olajban fut? Azt hittem nem.
Gondoltam, hogy valami köztes lesz. Még annyi, hogy a szelephézag az csökken, vagy nő? (Úgy gondolom nő). Nem tökéletesen jelen néztem, de elengedve a kipufogószelepet a himba, 0.1-et mértem rajta. De a kis kupakokat sem tudpom lelazítani, hiába a nagy csavarhúzó, elcsúszik a kezemben. Az a legkevesebb, megoldom.
Gyertya milyen kell bele? Télen-nyáron használatos típus is érdekel, mert beszerzem mindenképpen.
Nekiálltam hézagot állítani, de elakadtam a gyertyakivételnél. Sima gyertyakulcs jó hozzá, vagy vékony falú kell? 16, vagy 21-es? Szépen bontok mindent, de ez kifogott rajtam.
elmenne az olvasztott libazsírral is
Gyertya milyen kell bele? Télen-nyáron használatos típus is érdekel, mert beszerzem mindenképpen.
de megfogja a 19es is ha nincs nagyon megtépve
Holnap küldök e-mailt a lánccal kapcsolatban. Most rendszerhiba miatt nem engedi elküldeni a freemail