Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pontosan! Öreg motorosok tudják ezt.Még egy vicces eset:Jó pát éve jött a házhoz egy "nagyöbű"600-as enduró szépen felújítva,csak hidegen füstölt és fura szúrós szaga volt a füstjének.Egy hét folyamatos szívás után jöttem rá hogy a lecserélt benzincső NEM VOLT BENZINÁLLÓ.
én kijáratom a karbiból a benzint amikor tudom hogy többet fog állni
vagy ha elfelejtem akkor leengedem
Küldtem mailt, bazzki jól megszívtuk azzal a hátsó lámpával, eszembe jutott, hogy az izzó 12v 5/21w és sehol nem találtam kis cseresznyébe a nagy meg nem fér el.
Oké-oké de melegen meg fullon van a tartály szintjem akkor sok a 2.5 l oil?Vagy mi a hányinger van?Mondjatok valami okosat!
Gyertya és BENZIN ! csere,a tankban és a karbiban is.
Akár pár hónap állás után is lehet ilyennel szívni.Sajna tudom
Én közel egy hetet toltam el vele
Ez a száraz kartelos motoroknál természetes jelenség ne adj neki jelentőséget csak akkor ha melegen nem látod az olajszintet
Am enyém sem füstöl :)
Szia! Az én XT-ben is leszivárog az olaj a blokk-ba... 2-3 berúgás és már a tartályban is van. :) Én úgy szoktam ellenőrizni, hogy beindítom körbe tekeri a rendszerben az olajat és utána, ahogy azt kell... Megakadályozni szerintem nem tudod.
Nem tudom, hogy bármi baja lenne a motornak ettől...
Segitséget kérnék Urak!
Úgyanis az történt hogy kérdeztem töletek a mi nap mennyi liter oil kell egy 600-as TT-be 2.3-2.7l kaptam a választ!Nos én felöntötem 2.5-re visszont én az elenörzö tartályban ahol a nivipálca van nemlátom az oil-t hideg állapotában ha már állt a gép 1-2 napot(hová lösz) !Mikor karcolok vele után + fullon van a tartály 1 nap után +int eltünik!Mi akadályoza meg hogy nefolyon le a blockba hogy tudjam ellenörizni?Ja és nem füstöl a gép!Ez normális?Remélem ti tudjátok a választ!
Kösz mindenkinek
Kérem köszönöm nyomtam egy mailt
122cm hosszú, teljesen sérülésmentes
ha kell, írj egy mailt a címeddel aztán feladom holnap, vagy ha gyorsan írsz még ma
okés
holnap megnézem, hogy tuti megvan-e még, aztán kivágsz érte pár madarat....
ha megvan majd lefotózom
ideglenesen az is megtenné föleg ha meg mondod mibe kerül
csak fém érdekel?
van valahol egy gyári "gumi" fékcsövem valahol
Uraim kicsi gondom lenne kellene nekem egy fém fékcső (megvenném avagy cserélnék érte olyasmit amire szükséged van) ugyanis meg kerültem egyet kb 70-80 km terepen mikor hazafelé tartottam hirtelen egy ágas bogas gallya termett előttem én persze keresztül mentem rajta nem kikerültem erre a szemét nem elszakította a fékcsövemet szóval ha lenne valakinek szívesen alkatrészre vagy pénzre szeretné cserélni kérem keressen meg köszönöm
kösz szépen, akkor most vagyok csak nagy sz@rba :(
A 2db 600 az az passzol egymással a 350 es is de csak egymással a 350 est nem tudod rátenni a 600 asra
gyertya lessz a gond 85% ot adok neki hogy kuka
Én is ettől tartok, és ma reggel higgadt fejjel átgondoltam a dolgot, végül is nem vittük el egy esély még adok a dolognak, mert nem szeretnék pár tízezrestől megválni.
Rendeltem ma egy gyertyakulcsot hozzá, elvileg holnap itt lesz, úgy gondolom a gyertya képe sok mindent elárul, hogy mi a szitu.
Max leszedjük még egyszer a karbit, lehet valami járatot nem alaposan tisztítottunk ki, nem tudom.
Heló, Blokk-karbi közti szívócsonkok kellenének TT350-be, lehetőleg Komárom vagy maximum Győr környékéről. Illetve az volna a kérdésem,hogy passzol XT350ről illetve XT600ról és TT600 ról is a szívócsonk?
sokba fog kerülni
Na, úgy néz ki a helyzet, hogy nem jutottunk előbbre a karbi tisztítással, ugyan azt csinálja, több másodperces indítózás után, durran egy nagyot a kipuff.
Úgy döntöttem szervizbe viszem, mert itt megakadt a "tudományunk"..
Holnap kivisszük Pilisborosjenőre a Yamaha Fehérhez, remélem ők meg tudják oldani a problémát.
Oké, kösz, mindjárt elugrok érte! Az a 100-150km ami kettőnk lakhelye között van nem akadály! :))))))))))
Nekem van saját gyártmány kölcsön adjam :)))))))))))