Pontosan! Öreg motorosok tudják ezt.Még egy vicces eset:Jó pát éve jött a házhoz egy "nagyöbű"600-as enduró szépen felújítva,csak hidegen füstölt és fura szúrós szaga volt a füstjének.Egy hét folyamatos szívás után jöttem rá hogy a lecserélt benzincső NEM VOLT BENZINÁLLÓ.
Küldtem mailt, bazzki jól megszívtuk azzal a hátsó lámpával, eszembe jutott, hogy az izzó 12v 5/21w és sehol nem találtam kis cseresznyébe a nagy meg nem fér el.
Szia! Az én XT-ben is leszivárog az olaj a blokk-ba... 2-3 berúgás és már a tartályban is van. :) Én úgy szoktam ellenőrizni, hogy beindítom körbe tekeri a rendszerben az olajat és utána, ahogy azt kell... Megakadályozni szerintem nem tudod.
Nem tudom, hogy bármi baja lenne a motornak ettől...
Segitséget kérnék Urak!
Úgyanis az történt hogy kérdeztem töletek a mi nap mennyi liter oil kell egy 600-as TT-be 2.3-2.7l kaptam a választ!Nos én felöntötem 2.5-re visszont én az elenörzö tartályban ahol a nivipálca van nemlátom az oil-t hideg állapotában ha már állt a gép 1-2 napot(hová lösz) !Mikor karcolok vele után + fullon van a tartály 1 nap után +int eltünik!Mi akadályoza meg hogy nefolyon le a blockba hogy tudjam ellenörizni?Ja és nem füstöl a gép!Ez normális?Remélem ti tudjátok a választ!
Kösz mindenkinek
Uraim kicsi gondom lenne kellene nekem egy fém fékcső (megvenném avagy cserélnék érte olyasmit amire szükséged van) ugyanis meg kerültem egyet kb 70-80 km terepen mikor hazafelé tartottam hirtelen egy ágas bogas gallya termett előttem én persze keresztül mentem rajta nem kikerültem erre a szemét nem elszakította a fékcsövemet szóval ha lenne valakinek szívesen alkatrészre vagy pénzre szeretné cserélni kérem keressen meg köszönöm
Én is ettől tartok, és ma reggel higgadt fejjel átgondoltam a dolgot, végül is nem vittük el egy esély még adok a dolognak, mert nem szeretnék pár tízezrestől megválni.
Rendeltem ma egy gyertyakulcsot hozzá, elvileg holnap itt lesz, úgy gondolom a gyertya képe sok mindent elárul, hogy mi a szitu.
Max leszedjük még egyszer a karbit, lehet valami járatot nem alaposan tisztítottunk ki, nem tudom.
Heló, Blokk-karbi közti szívócsonkok kellenének TT350-be, lehetőleg Komárom vagy maximum Győr környékéről. Illetve az volna a kérdésem,hogy passzol XT350ről illetve XT600ról és TT600 ról is a szívócsonk?
Na, úgy néz ki a helyzet, hogy nem jutottunk előbbre a karbi tisztítással, ugyan azt csinálja, több másodperces indítózás után, durran egy nagyot a kipuff.
Úgy döntöttem szervizbe viszem, mert itt megakadt a "tudományunk"..
Holnap kivisszük Pilisborosjenőre a Yamaha Fehérhez, remélem ők meg tudják oldani a problémát.
vagy ha elfelejtem akkor leengedem
Akár pár hónap állás után is lehet ilyennel szívni.Sajna tudom
Én közel egy hetet toltam el vele
Nem tudom, hogy bármi baja lenne a motornak ettől...
Úgyanis az történt hogy kérdeztem töletek a mi nap mennyi liter oil kell egy 600-as TT-be 2.3-2.7l kaptam a választ!Nos én felöntötem 2.5-re visszont én az elenörzö tartályban ahol a nivipálca van nemlátom az oil-t hideg állapotában ha már állt a gép 1-2 napot(hová lösz) !Mikor karcolok vele után + fullon van a tartály 1 nap után +int eltünik!Mi akadályoza meg hogy nefolyon le a blockba hogy tudjam ellenörizni?Ja és nem füstöl a gép!Ez normális?Remélem ti tudjátok a választ!
Kösz mindenkinek
ha kell, írj egy mailt a címeddel aztán feladom holnap, vagy ha gyorsan írsz még ma
ha megvan majd lefotózom
van valahol egy gyári "gumi" fékcsövem valahol
Rendeltem ma egy gyertyakulcsot hozzá, elvileg holnap itt lesz, úgy gondolom a gyertya képe sok mindent elárul, hogy mi a szitu.
Max leszedjük még egyszer a karbit, lehet valami járatot nem alaposan tisztítottunk ki, nem tudom.
Úgy döntöttem szervizbe viszem, mert itt megakadt a "tudományunk"..
Holnap kivisszük Pilisborosjenőre a Yamaha Fehérhez, remélem ők meg tudják oldani a problémát.