Hello srácok!
Olyan jelenséggel volt/van dolgom, hogy az első fékem rendre elkezdett puhulni olyannyira, hogy már a markolatig simán húzom, és alig fog valamit:// ötlet, tanács?
Üdv mindenkinek!Ha minden jól megy,akkor ma eljutok megnézni ezt a TT600-ast. Azt szeretném megkérdezni,hogy mire figyeljek oda,árulkodó jelek,típushibák, meg ilyenekre gondolok.Előre is köszönöm! Üvd.:Attila
Bonux gépén jól van.
A gyári megoldásnál nem igen van jobb szerintem.
Legalábbis én még nem jöttem rá.
Egyébként ha szerencséd van találsz olyan gyári hűtőt.
Én is vettem ugyan olyat, mint amilyen Bonux gépén van.
Nekem egy 10-es volt csövekkel együtt, igaz ismerőstől.
Szerintem érdemes beruházni rá.
Az nem jó... Már csak az kéne, hogy a jó kis endurozás kellős közepén egy eséstől el folyjon az össze olaj :S Kíváncsi vagyok, hogyan fogod tudni megoldani. Olyan csővel esetleg nem tudnád megoldani ( vagy hasonlóval ) amivel a gázt vezetik? Ilyen acél sodronyos, de azt arra hajlítod amerre csak akarod.
Most jöttem be. Sajnos nem jó rá egyenlőre. A leömlő végénél a cső pont akkora átmérőjű mint a kipufogó vége. Kell majd egy összekötő cső. Nézegettem hova kellene felrakni az olajhűtőt is, de azt se tudom még, csak olyan helyet találtam ahol elférne, hogy az első nagyobb esésnél megsérülne:)
Nekünk sincs fűtött garázsunk és nekünk ma mindenképp szerelni kell :S Tudom mit érzel. Milyen jól megy neked , hogy ilyeneket kapsz :) Esetleg valami hang mintát dobhatnál fel
Hegeszteni én nem fogok a vázamra semmit. Majd inkább keresek egy helyet ahol elfér és oda csinálok neki egy tartó konzolt. De ez majd ha csak jobb idő lesz. Tegnap szintén kaptam egy sportdobot is (marving). Ma felrakom rá csak a hangja miatt. De előre érzem, hogy lefagy majd a kezem, sajnos a garázsunk sincs fűtve se az a hely ahol a motorjaim vannak.
Halló. Köszönöm, de ma lett. Beleöntöttem a vázba 2.5l olajat, és még nyoma sincs . Most meg kifogyott a benzin. Az viszont aggaszt hogy fémdarabok voltak benne a kuplung felől. Rossz hangja nem volt mikor elhoztam, remélem nincs nagy gebasz vele.
Igen. A csövezéstől tartok én is. Bonux gépén oldalt a vázon van neki fül amire lehet fogatni, nekem (nekünk) nincs. Én arra gondoltam, hohy vagy felhegeszteni valami kis fület vagy ha csövezni úgy lehetne akkor a hengerfej elé vagy mellé állítva. Nem tudom meg érné egyre beruházni, mennyibe kerülhet? 5e-ért láttam egy dr hűtőt de annak bizar kinézete volt.
Pont ezen gondolkodtam én is, nyáron az én xtmnek jól jönne. Kaptam is ma haveromtól egy olajhűtőt, dr 600on volt. Majd ha kicsit jobb idő lesz megnézem, hogy lehetne rá felrakni, inkább a csövektől tartok, hogy honnan fogok tudni rá szerezni.
Szia nekem van olaj hűtő rajta és itt a kép hogy hol van rajta elhelyezve igaz a blokk nincs még benne de ha az adatlapomon megnézed ott még benne van a blokk is.
Sziasztok! Valakinek itt van a(z) Xt / TT -jén olajhűtő? Megérné szerintetek beszerezni egyet ?
Esetleg ha valakinek van a masináján és mutatna pár képet róla, hogy hova hogyan van rögzítve bekötve stb.. azt megköszönném.
Nekem az 59x felújítva 1-2-ben pöccintésre jött fel kerékre, 3-ban már kisebb hozzásegítéssel.. Mindez 14/50-es áttétellel. Most 15/50-es áttételem van, így most már 2-ben is hozzá kell kicsit tenni, hogy feljöjjön, 3-ban már ellustult de megy vagy 140-et végre
A kerék levegőben tartása a gáz adagoláson múlik a továbbiakban.
Olyan jelenséggel volt/van dolgom, hogy az első fékem rendre elkezdett puhulni olyannyira, hogy már a markolatig simán húzom, és alig fog valamit:// ötlet, tanács?
A gyári megoldásnál nem igen van jobb szerintem.
Legalábbis én még nem jöttem rá.
Egyébként ha szerencséd van találsz olyan gyári hűtőt.
Én is vettem ugyan olyat, mint amilyen Bonux gépén van.
Nekem egy 10-es volt csövekkel együtt, igaz ismerőstől.
Szerintem érdemes beruházni rá.
Esetleg ha valakinek van a masináján és mutatna pár képet róla, hogy hova hogyan van rögzítve bekötve stb.. azt megköszönném.
A kerék levegőben tartása a gáz adagoláson múlik a továbbiakban.