Üdv Kopaszkak1!Ennek örülök.Akkor él a remény,hogy nem qrtam el teljesen ?Ha tudnál küldeni manualt,akkor azt nagyon megköszönném.Mikor a gyertyát nyomoztam,akkor keresgettem manualt.Volt XR600,XT600 meg TT60RE,de kimondottan az enyémre nem.Mindegyikbe azt az NGK (8)(9) EA-9 végűt írta,gondoltam,az enyémbe is az a jó!Szal ide küldheted a manualt kiss-pisti@freemail.hu,és nagyon szépen köszönöm
Jó az elképzelés egyébként kövön nagy fordulaton a hideg miatt fullad nagyon nedves a levegő meg hideg is így elég szar keveréket kap a tavasz beköszöntével ez múlni fog nem téli használatra és nem a -10-20 fokra találták ki ezeket álicsd vissza a keverék csavarját és nem lesz vele gond ha esetleg van msn ed vagy e mal címed ha megadod küldök egy service mauált amiben benne van minden nekem mikor az első tt-t megvettem ez a manuál volt a szentírás mára már reikvi a
Cumi az van,de csakis az én bénázásomból.Megpróbálom nagyvonalakban leírni .A lényeg,hogy egyik nap elmentünk megnézni a gépet,kipróbáltuk,meg minden.Másnap hazahoztuk utánfutóval.Volt vagy -10 fok,meg persze ahogy verettünk vele,kapta a hideget rendesen.Lerángattuk,majd persze azonnal keltegettük,de nem indult.Másnap kivettem a gyertyát,és mellészórta a szikrát.Elugrottam venni bele másikat,de nem volt olyan típusú,mint amilyet kivettem belőle.Adtak az üzletbe valami más számú gyertyát 5 euroért.Azzal azonnal indult,bár menni nem mentem vele.Aztán nekiugrottam a karbinak.Szivárgott kicsit a benzin.Pont a keverékállító csavarnál csöppent le,amit már talán írtam,mondom behúzom a csavart és ok-s lessz.Így sikerült el álítanom a keveréket.0.20 as pakoláspapírból vágtam új pakolást.Szivárgás ezzel kipipálva .Olajcsere,meg légszűrő csere is megvolt.Yami adta a fülest,hogy a keveréket rakjam egy egész meg egy félre,szal háromnegyed fordulatra,de nem lett jobb.Akkor kezdtem a gyertyára gyanakodni.Kinyomoztam,hogy az a gyertya,ami benne volt,az a bele való (NGK DPR9EA-9),szal átpucoltam,és visszaraktam bele azt,0,80-as hézaggal.Indul jól,nem füstöl,nem durrog,szépen jár.Ma szerettem volna kipróbálni élesben,de nagyon hideg volt,meg hosszú volt a tegnap éjszaka,ha érted mire célzok .A másik gyertyával is jól indult,terepen jó volt,de aszfalton nagy fordulaton fulladt a gép.úgyhogy ott tartok,hogy visszaraktam az eredeti NGK gyertyát,keverék 3/4 furdulaton.Jöhet a próba
Miket kell rajta javítani vagy csinálgatni ? van egy két gyenge pontja Pl : karbit blokkal összekőtő 2 db gumicső nagyon vigyázz rá ha a karbit leveszed könnyen sérül nehéz pótolni és drága is van még pár apró cucmuc vele ami cumit okozhat
Ok,most jelenleg vannak fontosabb dolgok is,amiket meg akarok csinálni a motoron.A matricák,meg ilyen külső dolgok most számomra nem fontosak.Szépen sorban mindent a fontossági sorrendben.
Lehet,hogy vevő leszek rá,de nem olyan egyszerű a dolog.Az én TT -men a tank nem fényezve van,hanem fehér fólia van rajta.Azon vannak a matricák.Félek,ha megpróbálom lekaparni,feltépem a fóliát is.
Na azé remélem hogy nem kell szaki!Megpróbálom azt,amit mondtál.Igazából két állítócsavart fedeztem fel.Az egyik az alapjárat,azt jobb oldalról kézzel lehet tekergetni,a másik meg a keverék alulról.
Köszi szépen,sokat segítettél.Az igazat megvallva akkor én qrtam el a cuccot ,megtaláltam a keverékállító csavart,hamarabb,mint gondoltam és alul van,úgy ahogyan mondod.A történet annyi,hogy említettem a karbiból szivárgott a benzin.És pont a keverék állító csavar tövétől szivárgott,a végénél meg csöpögött a drága nedü.Gondoltam mi ez nekem,jól becsavarom és kész.Aztán már kezdett gyanús lenni,hogy sokat csavarom és semmi? Aláhajoltam megnézni,hogy mit is csavargatok?Na puff.Aztán megpóbáltam annyit visszacsavarni.Ezek szerint nem annyit csavartam vissza .Tehát nem a légszűrő .Majd akkor ma úgyis megyek a muterhoz,aztán lesz egy ok,hogy ki kell vinni a vasat
A Villás dolog onnan vagy hogy a Yamaha anno hangszereket gyártott meg még most is.És a Yamaha Körében Hangvillák vannak.
Kérdésre a válaszom az az hogy nekemis volt ilyen gondom a wr-rel hogy hirtelen gázadásra fuladozott.Mivel hideg van meg párásabb a levegö igy elég ha kicsit kevesebb levegöt kap.tehát el szegényitted a benzin levegő arányt.Nekem is ugy csinálták meg a Wr-t hogy a Karbi aljánvan egy csavar (WR-en) TT-n már nem tom.Szal van egy csavar amivel a levegöt állitod neki azt a csavart tekerd fel teljessen majd 1egész és egy fél fordulatot vissza azaz háromnegyed fordulatot vissza.Igy talán jo lesz neked is.De egy karbi tisztittást is iktass be mert ki tudj ami lehet benn.
Légszürőnek ehhez nincs köze nyugi.
Köszi szépen!Hát először is annyi lenne,hogy:kicseréltem az olajat,meg a szűrőket.A karbiból az úszókaház fölött kicsit szivárgott a benzin,vágtam oda pakolást,most már minden fasza.Ma mentem a géppel először hosszabb távon,vittem a muterékhoz.Arra lettem figyelmes,hogy 3-4 fokozatban hirtelen gázadásra fullad a gép.Terepen nem,mert ugye egyből kapart a havon,de betonon igen.Ez lehet az új légszűrőtől,vagy mitől?Hozzá kéne a karbit hangolni?Az a lényeg,hogy olyan tákolt légszűrője volt,jobbnak láttam bele venni egy szivacs szűrőt,vagy minek nevezzem.Nem vagyok tisztában a fogalnakkal .Mielőtt megvettem,kipróbáltam,akkor minden fasza volt.Amúgy jól indul,ha meleg a motor,kézzel is simán berúgom,csak mindha nem kapna benzint.Tehát a kérdés annyi lenne,hogy be-vagy ki tekerjem a keverék állító csavart.Vagy csak simán mennyek vele ki,aztán próbálgassam?
Szevasztok!Végre otthon a gép,gondoltam beköszönök !Ha valaki hajlandó lenne segíteni,lenne pár béna kérdésem,mint kezdő endurós ! http://www.sportmotor.hu/motor...
Szia Kiveszed a féknyeregnél a cső csavarját és ki engeded a fékolajat belőle vissza tekered a csavart és feltöltöd olajjal a féknyeregnél meg van egy csavar amit kitekersz egy kicsit és addig pumpálod míg ki nem megy belőle az összes levegő és vissza húzod a csavart. ennyi.
fékbetét megvan, az még jó kb 50-60%-os, olaj lesz szerintem a ludas, mert a kis ablakocskán már semmit nem lehetett látni belőle://
Egy rövid leírást tudnátok adni, hogy fék olajcsere/légtelenítés hogy szokott történni? mert még nem kellett ilyesmivel foglalkoznom motoros pályafutásom során:/
A villás dologról meg én sem tudtam:D
Kérdésre a válaszom az az hogy nekemis volt ilyen gondom a wr-rel hogy hirtelen gázadásra fuladozott.Mivel hideg van meg párásabb a levegö igy elég ha kicsit kevesebb levegöt kap.tehát el szegényitted a benzin levegő arányt.Nekem is ugy csinálták meg a Wr-t hogy a Karbi aljánvan egy csavar (WR-en) TT-n már nem tom.Szal van egy csavar amivel a levegöt állitod neki azt a csavart tekerd fel teljessen majd 1egész és egy fél fordulatot vissza azaz háromnegyed fordulatot vissza.Igy talán jo lesz neked is.De egy karbi tisztittást is iktass be mert ki tudj ami lehet benn.
Légszürőnek ehhez nincs köze nyugi.
http://www.sportmotor.hu/motor...
és amúgy milyen fékolaj ajánlott bele?
Egy rövid leírást tudnátok adni, hogy fék olajcsere/légtelenítés hogy szokott történni? mert még nem kellett ilyesmivel foglalkoznom motoros pályafutásom során:/