Szia. Hát sajnos ezt nem tudom, hogy megtudjuk e nézni, mert kocsi hiányában kicsit nehézkes, de ez nem is annyira nagy gond. Az igazság az, hogy aki a motor iránt érdeklődik (barátom, csak engem kért meg hogy írjak neked) csak olyan tavasz-tavasz közepe fele lesz pénze, mert még el kell adnia a mostanit. Most jelenleg csak a netet nyalja, hogy mi a választék. Egy ilyen trafó milyen árban van? Biztosat nem tudok neked mondani sajnos, nem tőlem függ a dolog. :S Ha esetleg van még érdeklődő, ne tartsd vissza a motort. ...ha eltudja adni a motorját még azért érdeklődni fogunk, hátha megmarad. Köszönjük a gyors válaszod!
szia,
szerencséd van mert már csak az van meg, megtartottam egy vevőnek, de elfelejtett szerintem. egy trafó kell rá és kész. Most egy simson trafó van rajta, megy vele rendesen, ezzel megy hónapok óta. eljöttök valamikor megnézni? nem nagyon akarom leírni a történetét mert nem rövid sztori, inkább szóban.
Szia Stephan. Barátomat érdekelné a "kicsike"... A motor Fejér megyén belül merre fele található? (csak a helység érdekel, utca-ház sz. nem publikus) Javítani kell valamit rajt vagy volt javítva? Blokk, teleszkópok milyen állapotban van? Válaszod előre is köszönjük!
Remélem,hogy végül megoldódik a dolog.Olyan alubetétel kézvédőre én is vadászom,de úgy néz ki hogy az is oldódik.Volt a haver megnézni a gépet és mondta,hogy neki van és nem használja.Hajlandó elcserélni az enyémre .Ő inkább krosszozik,nem kel neki az alubetétes.Ja,meg majd kapok tőle 1-2 használt gumit előre,amivel már pályára nem akar menni..Az egyém úgy is kukába való.Hátra nem tud adni,mert asszem neki 19 van hátul.Vannak még apróságok,amik kellenek,csak egyszerre nem lehet mindent,sajna nincs rá keret
Akkor valószinű a pillangószelepet kilehet húzni a listából.
Benzin szintet nem nézted esetleg? Bár kétlem, hogy az lenne, de hátha..
Viszont ebbe a membrános dologba lehet valami, hát ha bontóból veszed nem vág földhöz az ára biztos.
Takartam már én is párat az enyémmel, első fékkar végéből 5 centit sikerült lezúzni + kuplungkart is, és nem utolsó sorban magamat is.
De azóta vettem alubetétes kézvédőt és most azt karcolgatom.
A pillangószelep nyit,bár hogy rendesen-e azt nem tudom .A lényeg hogy teljesen kinyílik.Mielőtt elhoztam a gépet,kipróbáltam,akkor jó volt.Azt nem csavargattam .Azt viszont tudni kell,hogy a motor sokat állt,nem jártak vele.Nagyon koszos volt a karbi.Szerintem a membrán elfáradt,és nem húz be úgy,ahogyan kéne.Filléres dolog lehet ez a membrán (remélem),ha nem oldódik meg a dolog,akkor keresem tovább.Legrosszabb esetben veszek egy másik karbit .
Ja,és engem már lassan 2 hete szopat.Először terepre jártam tesztelni a masinát,a fagyos talajon hamar elkapart,párszor födhöz is vágott .Már letörött az első fékkar is,no problem 5 ercsiért vettem 2 bontottat .6 kilométerre van bontó,úgyhogy nem kell messzire rohangálni alkatrészért-még szerencse
Nekem dettó ugyanezt csinálta mint neked, 2 napig szívtam vele mire rájöttem hogy a pillangószelep nem nyit rendesen.
Apró dolgok tudnak a legjobban megszopatni, amire az ember nem is gondolna.
100% hogy a karbid körül van a probléma forrása, csak kérdés hogy mi..
Üdv! Értem,hogy mire gondolsz,és nyit a pillangószelep.Én erre a kis gumira gyanakszom.Ha lekötöm a slagot,(ami megy a 2.karbiig)és rácuppanok a számmal a végére ,legalább 3x-4x meg kell szívnom,mire beugrik a szelep.Szerintem ki van nyúlva a gumi,ami a képen is látszik,és csak nagy vákum hatására képes berántani a szelepet.Alig bírtam visszapréselni a perembe.Ez magyarázná azt,hogy amikor gázt adok,megtorpan a gép,és későn ránt be a szelep,majd csak utána indul meg.Kedden elnézek a bontóba olyan gumiért,meg szerzek egy másik rugót is.Először kicsit kinyújtom a rugót,hogy kisebb vákumra is berántódjon a cucc.Vagy-vagy.Nincs más ötletem,próbálgatni kell.Valami apróság szopat,de rendesen .
Üdv!
Ne állítgass semmit rajta, rakd össze, és nézd meg hogy a 2. karbin (ha a motor hátuljáról nézzük) a pillangoszelep nyit-e.
Remélem sejted mire gondolok.
Üdv mindenkinek! Sajnos még mindig nem sikerült rájönni a hibára.Még mindig nem megy úgy a gép,ahogyan kéne .Karbit kipucoltuk, volt benne kosz bőven.Megnéztem a fúvókát 135-ös,a manual is azt írja.Vettem bele új gyertyát NGK DPR8AE-9,085-ös hézaggal,ahogy a manual írja.Keveréket 1,5-ről kifele elpróbáltam egészen 4 egész fordulatig 1/4-ekkel kifele.Ha nyugodtan megyek vele,akkor ok,ha ráadom a gázt,elkezd dadogni,majd gondol 1-et,ránt egy nagyot,aztán megindul .Próbáltam már tanksapka nélkül is,ugyan az.Visszaraktam azt a sz.r vattaszerű anyagot,ami légszűrő gyanánt volt benne .Kicseréltem a gyújtókábelt meg a pipát,hátha-nátha.Mégy a benzinszintet holnap ellenőrzöm,aztán kifogytam az ötletekből.Valaki esetleg valami okosságot tud hozzáfűzni?
Sziasztok!Egy olyan kérdésem h az öninditóm nem müködik van mikor indit de van mikor egyáltalán nem!Mi lehet az oka?Vezeték nincs sehol megszakadva üres érzékelöjét is néztem nem láttam rajta semmit.Válaszotokat előre is köszönöm
Vásárolnék TT vagy XT 350-et.
bárki tud valamit kérem jelezzen!
Köszi
és már jöhetsz is májusban a biharra vele
szerencséd van mert már csak az van meg, megtartottam egy vevőnek, de elfelejtett szerintem. egy trafó kell rá és kész. Most egy simson trafó van rajta, megy vele rendesen, ezzel megy hónapok óta. eljöttök valamikor megnézni? nem nagyon akarom leírni a történetét mert nem rövid sztori, inkább szóban.
Benzin szintet nem nézted esetleg? Bár kétlem, hogy az lenne, de hátha..
Viszont ebbe a membrános dologba lehet valami, hát ha bontóból veszed nem vág földhöz az ára biztos.
Takartam már én is párat az enyémmel, első fékkar végéből 5 centit sikerült lezúzni + kuplungkart is, és nem utolsó sorban magamat is.
De azóta vettem alubetétes kézvédőt és most azt karcolgatom.
Ja,és engem már lassan 2 hete szopat.Először terepre jártam tesztelni a masinát,a fagyos talajon hamar elkapart,párszor födhöz is vágott .Már letörött az első fékkar is,no problem 5 ercsiért vettem 2 bontottat .6 kilométerre van bontó,úgyhogy nem kell messzire rohangálni alkatrészért-még szerencse
Apró dolgok tudnak a legjobban megszopatni, amire az ember nem is gondolna.
100% hogy a karbid körül van a probléma forrása, csak kérdés hogy mi..
Ne állítgass semmit rajta, rakd össze, és nézd meg hogy a 2. karbin (ha a motor hátuljáról nézzük) a pillangoszelep nyit-e.
Remélem sejted mire gondolok.