Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

Szeretném kérdezni hogy valakinek ehez a yamahához ninc se első sárvédője, mert ha igen engem érdekelne!
ha rendben a váltod akkor a kuplung tengely környéken kell keresni a bajt
hát az a baj hogy már egyszer szét boritottam és az egyik léptető villa (ami pont a harmadikér felelös) kiicsit meg volt kopva azt cseréltem is, egy picit jobb lett (egy kicsivel nagoybb terhelést bir mint elötte ) de sajnos most sem jó
nem érdekel valakit a bal oldali masina?
160e ft
Lehet hogy ránézésre épek a cuccok csak lehet terhelés alatt valami ki mozdul a helyéről és már viszi is a fél váltót magával én azt javaslom borítsd szét a váltót és ott kell lenni a rendellenességnek valahol vagy a kuplung váltó átmenetnél
Helló mindenki
sagítségre lenne szükségem
van egy TT350 esem és valamiért kidobálja a harmadikat (negyed gáz fölötett átugrál de ha kicsit viszaveszem a gázt akkor megint jó)
megnéztem fogaskerekek épek léptető villák épek, egy szóval gőzőm sincs mi lehet a baj ha valakinek van valami ötlete kérem osza meg velem
nagyon helyes
Lehet,hogy igazad van.Várok vele.ha már 2 évet kibírtan,ez a pár nap már belefér.A jövő hétre már mond 6-8 fokokat.Tegnap voltam muteromnál,ott parkol a gép.Kitoltam a garázsból ,had napozzon csöppet és gyönyörködtem benne.Találtam a lengővillán meg a rugón zsírzófejeket,jól telenyomtam gépzsírral ,az gondolom nem árt neki.Aztán ha már kint volt az udvaron,mentem is vele 1-et .
Várd meg vele a jó időt mert ez a hideg levegő teljesen máshogy viselkedik a karbiban nem kell azt álligatni majd ha lesz vagy 5-10 fok meleg és akkor is csinálja majd akkor kezd el keresni a bajt ha most el álligatod lehet a tavsszal rosszabb lesz mint most
Én tegnap voltam ,de még küzdök a géppel.Még mindig nem az igazi .Aszfalton nagyobb gázadásra még mindig ledadog.Remélem,hogy csak a keveréken kell finomítani.Belőttem 3/4 fordulatra,ahogyan mondták.Bár ha visszaemlékezek arra,amikor elállítottam,tutira többet csavartam be a csavart,mint 3/4 fordulat.Elképzelhető,hogy nem a gyári dűznik vannak a karbiban?Megpróbálom még tekergetni,ha nem lessz jobb,akkor dumálok a haverral, szétkapjuk a karbit és kipucoljuk .
Ma úgy érzem ki kell mennem egy körre hisz süt a nap és nagyon jó idő van kiviszem a lovakat megjáratom
TT600-ra valo 49-es JT Acél hátso lánckerék el ado.0-km-es garantáltan ujj.

5000ft posta utánvét ok
megy ez
:) vágd el a panelt pvc vágó véssel jól munkálható vagy ha hajtani kell akkor használj hő légfúvót
Csak az gond nálam,mert a napokban próbálgattam hogyan nézne ki faszán. Ha ugy állitom be hogy jol is nézzen ki akkor az ülést nem tudom visszatenni mert felfekszik a panel tetején.
én arra a trafóra lehet igényt tartok de még mérés alatt a másik
ha érdekel valakit valami a képekről jelezze,postázom is.
neked nem is mondtam még vannak fasza tt 600 matricáim itt ilyenek //s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
Köszi
Tökéletes választás ami a képen vagy az egy cr 250 idomja annak ideén én is ezt választottam az első képen olyan látható hogy ha csak azt teszed fel akkor annyira nem szép a másodikon ha ki nagyítod a képet az idom és a tank között lehet látni egy 3. alkatrészt is ami széppé teszi én így oldottam meg azt a kis konzolt magam csináltam
A feli ráfjában benne van a gyártási év persze ha eredeti a felni az csak akkor ér valamit vagy a motorszám alapján meg lehet állapítani
Szerinted ilyent fel lehet fabrikálni a TT-re?
Hát ja,sok pici cucc kell,de apránként majd csak meglesz.
Aha,köszi!Ahogy nézem a gépedet,neked nincs a lengővillán felül olyan láncvédő vagy mi a szösz.Az enyémnek a belső oldalát megrágta valami,és ara gondoltam,hogy pont egy 150-es bütyök.Akkor ha eljön az ideje,majd kap egy 130-asat .