Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Esetleg Dt 125 R nem érdekel az XT ért ?
eladó XT600E
160000 ft
Karburátorról robbantott rajzot, rajzokat tudnál nekem küldeni?
Vagy linket ahol találok ilyet?
Nagyon sokat segítene, köszönöm
Nem szeretném elkiabálni a dolgokat,úgy hogy a válasz:egyenlőre működik .Egy másik karbi segített (30 euro).Lehet,hogy kicsit egybe kéne hangolni a kipuval,de egyenlőre nem piszkálom.Alapjáratot belőttem,ennyi.Már mentem vele kb 50 km,de még csak ismerkedem a géppel.
Egy ilyen helyen már el lehet bohóckodni.
Jó már a TT-d?Sikerült orvosolni a problémáját?
Ma unalomból bejártam a bányát.Lassan eljön az idő,hogy a TT-t is kivigyem ide .
próbálj karosszéria lakatosoktól kérni, olyanoktól ahol van szélvédőcsere
autósboltokban gondolom hoznak rendelésre
2000-2500 felé lehet egy kinyomós 300ml-es tubus
aminek negyede sem kell
szóval ha tudsz szerezni aminek az alján van még 2-3 centi(ami nincs megkötve) avval körbe tudod kenni
Ini.: Ilyen szélvédő ragasztót merre fele lehet beszerezni, milyen boltban? Körülbelüli árat tudnál mondani esetleg ? Előre is köszi...
pedig más nem fogja meg rendesen
az a lényeg makulátlan tiszta legyen a gumi
ne sajnáld a féktisztítót róla
kicsit meg is lehet smirglizni ahol az alu éri
Na ezt a szélvédőragasztót még nem próbáltam, pedig eddig már minden sz.t kipróbáltam, de csak néhány hónapig jelentett megoldást.
Lehet itt kellett volna érdeklődnöm, mielőtt saját magam próbálgatok.
Köszönöm a tippeket.
szedd le a szívótorkot, csiszold meg az alumíniumot, takarítsd el a gumit aztán szélvédőragasztóval ragaszd össze őket, majd körbe is kenhetetd erősítésképp az egész gumit a ragaccsal
ahol berepedt mélyen oda is kenj bele a repedésbe
havernak így megcsináltam, 2 évig tuti jó volt neki utána eladta
Szia nemek ugyan ilyen belgradám volt 100x100% hogy falsot szív a szívó csonk alatt van gumigyűrű nézd meg azt is nem-e beteg
Sziasztok! Van egy Belgrada TT-m. Az utóbbi időben egyenetlen lett az alapjárata, elég gyakran visszadurran a karburátorba. A szívócsonk eleresztett a fém-gumi ragasztásnál, kicsit sikerült javítani rajta, de lehet, hogy nem az igazi (lehet falsot szív, vagy egyszerűen csak szegény a keverék). A karbin nem találom a levegő csavart (lehet, hogy nincs is), így azt sem tudom kipróbálni, hogy dúsabb keverékkel hogyan működik. Esetleg szelepcsiszolás is kellene? Akinek van tapasztalata, ötlete, szívesen veszem.
üdv...350 xt-re nem tud valaki cdi gyujtást?
helló. nem magam akarom kivágni ,dehogyis.

egy haver kivágná ,de nem rajzolja meg mert nem ér rá . azt mondta ,ha adok neki rajzot valami tx ,vagy xtp,vagy nem tudom milyen formátumban ,akkor kivágja . amit felismer a gépe. és anyagminőség is érdekelne . jó lemezből szeretném nem olyan hitvány szarból mint a gyáriak vagy pl a JT .

a supersprox erősítet az már közelít az elképzelésemhez anyagminőségben. első hátsó féktárcsát is akarok vele csináltatni. lehetőleg az ujfajtát. a supersproxon is gondolkodtam ,hogy csak a külső futamot kicserélem rajta ,már le is bontottam a kopottamat . 48. 49 és 50 fogasat szeretnék csinálni. a 49 a legfontosabb mert azt használom legtöbbet. és köszi szépen . lehet később rádcsörgök egy 70 esről ,de most még nem mertem nehogy korán legyen. üdv.
most nem nagyon értelek te akarod magadnak kivágni vagy te akarod megrajzolni nekem elküldeni hogy vágjam ki ? adatlapomon van millio elérhetőség telo szám is ami hívható
bocsánat ez Kopaszkak 1 nek ment
helló! azt az infót kaptam ,hogy te gyártasz tárcsákat és egyebeket. nagy szükségem lenne valami használható formátumra amit felismer a lézervágó. saját részre szeretnék ktm lánckereket és tárcsákat vágatni. esetleg bárminemű infót megköszönnék. gabeszktm@yahoo.com vagy 06702424696
rendben és még egyszer köce fel is tettem holnap csapatás is lesz vele
akkor odaért, használd ép csontokkal.
már ráugrasztottam a gyereket a madáralakra, ha meglesz elküldöm mailban
INI papinak köszönhetően ujra van első fékem még egyszer köszi papiiiiiiiiiiiii
A forumoik erre valók hogy segítsük egymást tapasztalattal tanácssal stb stb stb remélem sokat mész majd gond nélkül am ha kell van service manuálom a vasadhoz is
Köszi a segitséget Kopasz 1 Úr vagy !Nekem Ktm-jeim voltak de az valakogy más!Ne érdzsd félre nembántam + a TT-t sööööötttttttttttt!Csak szoknom kell!Nagyon very good a paripa!
Köszi mindent
Minden jót
2.3 l kell a tt be a 2.7 meg az tenere-be vegyél ki annyit hogy melegen a 2 nívó között legyen a szint
mikor motorozunk?
akárkit hívok senki sem ér rá semmikor