Nem szeretném elkiabálni a dolgokat,úgy hogy a válasz:egyenlőre működik .Egy másik karbi segített (30 euro).Lehet,hogy kicsit egybe kéne hangolni a kipuval,de egyenlőre nem piszkálom.Alapjáratot belőttem,ennyi.Már mentem vele kb 50 km,de még csak ismerkedem a géppel.
próbálj karosszéria lakatosoktól kérni, olyanoktól ahol van szélvédőcsere
autósboltokban gondolom hoznak rendelésre
2000-2500 felé lehet egy kinyomós 300ml-es tubus
aminek negyede sem kell
szóval ha tudsz szerezni aminek az alján van még 2-3 centi(ami nincs megkötve) avval körbe tudod kenni
pedig más nem fogja meg rendesen
az a lényeg makulátlan tiszta legyen a gumi
ne sajnáld a féktisztítót róla
kicsit meg is lehet smirglizni ahol az alu éri
Na ezt a szélvédőragasztót még nem próbáltam, pedig eddig már minden sz.t kipróbáltam, de csak néhány hónapig jelentett megoldást.
Lehet itt kellett volna érdeklődnöm, mielőtt saját magam próbálgatok.
Köszönöm a tippeket.
szedd le a szívótorkot, csiszold meg az alumíniumot, takarítsd el a gumit aztán szélvédőragasztóval ragaszd össze őket, majd körbe is kenhetetd erősítésképp az egész gumit a ragaccsal
ahol berepedt mélyen oda is kenj bele a repedésbe
havernak így megcsináltam, 2 évig tuti jó volt neki utána eladta
Sziasztok! Van egy Belgrada TT-m. Az utóbbi időben egyenetlen lett az alapjárata, elég gyakran visszadurran a karburátorba. A szívócsonk eleresztett a fém-gumi ragasztásnál, kicsit sikerült javítani rajta, de lehet, hogy nem az igazi (lehet falsot szív, vagy egyszerűen csak szegény a keverék). A karbin nem találom a levegő csavart (lehet, hogy nincs is), így azt sem tudom kipróbálni, hogy dúsabb keverékkel hogyan működik. Esetleg szelepcsiszolás is kellene? Akinek van tapasztalata, ötlete, szívesen veszem.
egy haver kivágná ,de nem rajzolja meg mert nem ér rá . azt mondta ,ha adok neki rajzot valami tx ,vagy xtp,vagy nem tudom milyen formátumban ,akkor kivágja . amit felismer a gépe. és anyagminőség is érdekelne . jó lemezből szeretném nem olyan hitvány szarból mint a gyáriak vagy pl a JT .
a supersprox erősítet az már közelít az elképzelésemhez anyagminőségben. első hátsó féktárcsát is akarok vele csináltatni. lehetőleg az ujfajtát. a supersproxon is gondolkodtam ,hogy csak a külső futamot kicserélem rajta ,már le is bontottam a kopottamat . 48. 49 és 50 fogasat szeretnék csinálni. a 49 a legfontosabb mert azt használom legtöbbet. és köszi szépen . lehet később rádcsörgök egy 70 esről ,de most még nem mertem nehogy korán legyen. üdv.
most nem nagyon értelek te akarod magadnak kivágni vagy te akarod megrajzolni nekem elküldeni hogy vágjam ki ? adatlapomon van millio elérhetőség telo szám is ami hívható
helló! azt az infót kaptam ,hogy te gyártasz tárcsákat és egyebeket. nagy szükségem lenne valami használható formátumra amit felismer a lézervágó. saját részre szeretnék ktm lánckereket és tárcsákat vágatni. esetleg bárminemű infót megköszönnék. gabeszktm@yahoo.com vagy 06702424696
A forumoik erre valók hogy segítsük egymást tapasztalattal tanácssal stb stb stb remélem sokat mész majd gond nélkül am ha kell van service manuálom a vasadhoz is
Köszi a segitséget Kopasz 1 Úr vagy !Nekem Ktm-jeim voltak de az valakogy más!Ne érdzsd félre nembántam + a TT-t sööööötttttttttttt!Csak szoknom kell!Nagyon very good a paripa!
Köszi mindent
Minden jót
160000 ft
Vagy linket ahol találok ilyet?
Nagyon sokat segítene, köszönöm
Jó már a TT-d?Sikerült orvosolni a problémáját?
autósboltokban gondolom hoznak rendelésre
2000-2500 felé lehet egy kinyomós 300ml-es tubus
aminek negyede sem kell
szóval ha tudsz szerezni aminek az alján van még 2-3 centi(ami nincs megkötve) avval körbe tudod kenni
az a lényeg makulátlan tiszta legyen a gumi
ne sajnáld a féktisztítót róla
kicsit meg is lehet smirglizni ahol az alu éri
Lehet itt kellett volna érdeklődnöm, mielőtt saját magam próbálgatok.
Köszönöm a tippeket.
ahol berepedt mélyen oda is kenj bele a repedésbe
havernak így megcsináltam, 2 évig tuti jó volt neki utána eladta
egy haver kivágná ,de nem rajzolja meg mert nem ér rá . azt mondta ,ha adok neki rajzot valami tx ,vagy xtp,vagy nem tudom milyen formátumban ,akkor kivágja . amit felismer a gépe. és anyagminőség is érdekelne . jó lemezből szeretném nem olyan hitvány szarból mint a gyáriak vagy pl a JT .
a supersprox erősítet az már közelít az elképzelésemhez anyagminőségben. első hátsó féktárcsát is akarok vele csináltatni. lehetőleg az ujfajtát. a supersproxon is gondolkodtam ,hogy csak a külső futamot kicserélem rajta ,már le is bontottam a kopottamat . 48. 49 és 50 fogasat szeretnék csinálni. a 49 a legfontosabb mert azt használom legtöbbet. és köszi szépen . lehet később rádcsörgök egy 70 esről ,de most még nem mertem nehogy korán legyen. üdv.
már ráugrasztottam a gyereket a madáralakra, ha meglesz elküldöm mailban
Köszi mindent
Minden jót
akárkit hívok senki sem ér rá semmikor