Kérdésem a következő ha a üres jelző gombáról le kötöm a kábelt és rá teszem a blokkra akkor sebességbe tudom tenni de mihelyst elindulok vele el kezd be dadogni ez azért van mert ki kerültük a gombát? Vagy ennek semmi jelentősége nincs.
csak ezzel az a probléma hogy az előző tulaj össze vissza kötött mindent illetve levágott és így elég nehéz megtalálni azt a kábelt és így igen nagy a szívás és a kínlodás ja és már lassan ott járok hogy be szerzek egy másik kábelköteget amin meg van minden csatlakozó mert teljesen felőröl idegileg pedig nyugodt természetű ember vagyok
Service manuált tölts le rólla vagy kérj valakitől am azért annyi olaj ment bele csak mert az olajat szivatyu továbitja de azon úgye nem tud keresztül folyni csak ha vagy épp rúgod a motort vagy öninditózol esetleg be is lehet indítani de célszerű lelégteleniteni a rendszert az olajszűrőnél lévő csavaron keresztül
Hali
Haverom nemrég vásárolt egy TT-t.
Kérdés az lenne hogy leeresztett 1.8 liter olajat,de vissza csak 1.2 ment és a nivón már a maxon van, miért?
Hol lehet a motorról leírást találni,ilyenre gondolok hogy hány literes a tank,... gyári adatokra.
köszi
üdv
A fő fúvóka 135-ös.Az alapjáratit nem tudom.A karbit a haver pucolta ki,ő vágja a témát,én nem mertem nekiállni egyedül .Mielőtt megvettem,kipróbáltam a gépet,akkor jól ment.Nem használták a motort.Ez 100%,mert a haver haverjáé volt.Hazahoztam akkor vettem észre,hogy az úszókaház pakolása megadta magát.Eltekertem véletlenül a keverék állító csavart.Majd akár merre tekergettem,nem lett jobb.Na utána pucoltuk ki az egészet.Sok kosz volt benne az tény.Azóta akár hogyan tekergetem,mindíg megtorpan.Arra gondolok:most,hogy ki lett tisztítva a karbi és kap benzint rendesen,lehet hogy valamelyik tűt lejjebb kéne állítani,de a kérdés,hogy melyiket ?
Az igazat megvallva ezt a gyertyát még nem vettem ki belőle.Ezt is egy hibalehetőségnek gondoltam,ezért vettem bele újat.De előtte amikkel próbálkoztam,azok bizony feketék voltak.A kipuff gyári,de ki van belezve.Ez is az egyik gondom.Nem szeretnék hangoskodni vele Majd szerzek rá egy jó állapotú gyárit,30 euro a bontóba.Csak végre oldódna meg ez az egész rémálom.akkor valszeg azért dadog,mert sokat kap ?Amúgy NGK DPR8EA-9 es a gyertya.
Nézd meg milyen színűre égeti ki a gyertyát ha fekete akkor sokat kap ha fehér vagy szürke akkor keveset kap.Milyen kipufogó van rajta sport vagy gyári mert az is befolyásolja a karburátor beállítását.
Sajnos még mindig nem oldódott meg a problémám a TT-vel,esetleg ha valaki tudna segíteni,nagyon megköszönném.A motor jól indul.Karbi szét lett szedve,ki lett tisztítva.Ha normálisan megyek vele,akkor ok,ha kicsivel nagyobb gázt adok,elkezd dadogni,majd meglódul.A keveréket 1,2 ről kitekertem egészen 4 egész fordulatig.Akkor is megtorpan.Próbáltam a régi légszűrővel is.A pillangószelep nyit,max gázra elfordul vízszintes állásig.A 2.karbi tűje kiemel,benzint is kap.Megnéztem úgy,hogy lekaptam a jobb oldali csonkot,ami a légszűrőt összeköti a karbival.Benzinszint ok.Próbáltam már tanksapka nélkül is.Gyertya,pipa,pipakábel új.Kicseréltem azt a kis gumimembránt is,ami a benzincsap felőli oldalán van a karbinak.A karbi és a henger közt lévő gumi bilincsek is jók,mellette biztos nem szív levegőt.esetleg valamelyik tű pozícióján kellene állítani ?Valaki valami okosságot !Kifogytam az ötletekből,valami apróság szopat,derendesen Lehet,hogy el kéne vinnem valami szerelőhöz?
nézz itt(vagy máshol) egy kapcsolási rajzot aztán tedd rendbe a vezetékelést
keresd meg a vezetékeit és kösd össze
ha fel van hajtva az oldaltámasz akkor is? van ott egy kapcsoló az szokott vicceskedni
Haverom nemrég vásárolt egy TT-t.
Kérdés az lenne hogy leeresztett 1.8 liter olajat,de vissza csak 1.2 ment és a nivón már a maxon van, miért?
Hol lehet a motorról leírást találni,ilyenre gondolok hogy hány literes a tank,... gyári adatokra.
köszi
üdv
egy emberke mondta hogy elviszi, de elfelejtett eljönni érte
Irtam emilt.